Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE DEZVOLTARE DE SOFTWARE EDUCATIONAL


Anunt de participare numarul 130851/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA FOTBALISTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMANIA - AFAN
Adresa postala:  Str. Turturelelor, Nr. 11A, Etaj 4, Sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030881, Romania, Punct(e) de contact:  Catalina Necula, Tel. 021 3103546, Email:  [email protected], Fax:  021 3103548, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie sindicala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati sindicale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE DEZVOLTARE DE SOFTWARE EDUCATIONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Str. Turturelelor, Nr. 11A, Etaj 5, Sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dezvoltare a unei platfome e-learning utilizand platforma LMS/LCMS Moodle, adaptarea/ integrarea sistemului de videoconferinta in cadrul soft-ului educational si a componentelor de LMS extins.Prestatorul va desfasura o activitate de analiza preliminara in care va identifica toate categoriile de informatii necesare dezvoltarii platformei e-learning, va prezenta proiectele de interfete si rapoartele.Serviciile de dezvoltare de pachete de software educational trebuie sa includa o sesiune de testare cu utilizatori, asa cum sunt ei definti in sectiunea ?CATEGORII SI TIPURI DE UTILIZATORI?; aceasta etapa este deosebit de importanta in cadrul contractului, participantii la testare fiind in numar deminim 400 utilizatori, raspanditi in intreaga tara. Prestatorul va pune la dispozitia utilizatorilor, pe timpul testarii cu utilizatori la nivel national, un serviciu de tip Centru de apel (help-desk) prin care se va asigura suport pentru utilizarea platformei.Instalarea platformei ?e-learning? va fi insotita de livrarea documentatiei tehnice, a kitului de instalare si a codului sursa si se va finaliza prin procesul verbal de instalare. Etapa de instalare include obligatoriu migrarea continutului digital al cursurilor (in format SCORM) pus la dispozitie de beneficiar, a utilizatorilor si grupurilor de utilizatori, altor categorii de date si informatii necesare inceperii testarii. Dupa parcurgerea cu succes a etapei de instalare va fi testata platforma on-site, in baza scenariilor de testare acceptate de parti si se va finaliza cu un Proces verbal de acceptanta functionala. Tot in cadrul acestei etape de testare se va realiza o pre-testare de performanta a platformei e-learning.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212190-7 - Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dezvoltare de software educational.Contractul are ca obiect prestarea de servicii de dezvoltare de software educational, respectiv a unei platfome e-learning utilizand platforma LMS/LCMS Moodle, adaptarea/integrarea sistemului de videoconferinta in cadrul softului educational si a celorlalte componente de LMS extins.Prestatorul va asigura o pltforma de LMS/LCMS dezvoltata, testata, acceptata si pusa in functiune, un set complet de documentatie tehnica, un set de scenarii de testare parcurse si acceptate, instruirea personalului beneficiarului, kit de instalare, cod sursa.
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.12.2011 pana la 04.02.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - in suma fixa de 12750 lei; Garantia de buna executie - 9% din valoarea contractului de servicii. Modalitata de constituire: prin mijloacele prevazute de HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - achizitia este cofinantata din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada neincadrarii in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala; Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind conflictul de interese;Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte: adresa actuala, persoane autorizate / administratori, existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator serviciilor care fac obiectul achizitiei;Certificatul de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul ?Informatii generale?;Bilanturile contabile pe ultimii trei ani vizatesi inregistrate de organele competente;Informatii privindcifra de afaceri. La analiza situatiei economico-financiare a ofertantilor nu vor fi luate in calcul resursele subcontractantilor nominalizati .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie minim de 400.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dezvolte propunerea tehnica in masura in care sa poata fi evaluata, in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini.Trebuie prezentat Formularul Informatii generale despre personalul ofertantului, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului insotite de CV, copie dupa diploma de licenta a fiecarui expert ai certificarile obtinute de fiecare expert in parte, declaratie semnata de reprezentantul legal al ofertantului, cu privire la disponibilitatea expertului, de participare la activitatile proiectului, pe toata perioada contractata. Declaratia angajatorului prin care persoanele prezentate la sectiunea resurse umane vor fi alocate pentru desfasurarea activitatilor prezentate in graficul de lucru, se va referi la intreaga perioada de desfasurare a contractului, si va contine referinte la obligatia acestuia de a solicita acordul beneficiarului in cazul inlocuirii persoanei nominalizate in oferta.
Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 aniimpreuna cu Formularul Experienta similara ? Sumar privind lista principalelor livrari (prestari de servicii) de sisteme informatice similare, experienta similara.
Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului Experienta similara ? Sumarse va completa separat un Formular Experienta similara ? Detalierea proiectelor la care se vor atasa documente suport (recomandari acolo unde exista, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) etc. care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul serviciilor, tipul serviciilor, perioada in care s-a realizat prestarea de servicii, valoarea serviciilor.
Standarde de asigurarea calitatii; Standarde privind managementul serviciilor in domeniul tehnologiei informatiei;Standarde de asigurare a securitatii informatiei;Informatii privind subcontractanti asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei, in calitate de contractor principal sau asociat, servicii similare in valoare minima de 200.000 Euro.2.Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), in calitate de contractor principal sau asociat, contracte similare (de implementare solutii de tip ?e-learning? pe platforme ?open source?), cu un numar de minim 10.000 utilizatori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
583/A1/20.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2011 13:00
Locul: Bucuresti, Str. Turturelelor, Nr. 11A, Etaj 5, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "E-learning pentru partenerii sociali" - cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Achizitorului considerat nelegal conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA FOTBALISTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMANIA - AFAN
Adresa postala:  Str. Turturelelor, Nr. 11A, Etaj 4, Sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030881, Romania, Tel. 021 3103546, Email:  [email protected], Fax:  021 3103548
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer