Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dezvoltare, intretinere si actualizare aplicatie software pentru Portalul de colaborare ?Om si Societate?, in cadrul proiectului ?Cadrul didactic ? un profesionist in sistemul de invatamant? ID 53889


Anunt de participare numarul 127837/09.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala:  MECTS - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare ExternaStrada Spiru Haret nr. 10-12, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Punct(e) de contact:  MECTS - UMPFE, Tel. 0213055993, In atentia:  Mihaela ILINA, Email:  [email protected], Fax:  0213055990, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dezvoltare, intretinere si actualizare aplicatie software pentru Portalul de colaborare ?Om si Societate?, in cadrul proiectului ?Cadrul didactic ? un profesionist in sistemul de invatamant? ID 53889
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Unitatii de Management al Proiectelor cu Finantare Externa
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dezvoltare, intretinere si actualizare aplicatie software pentru Portalul de colaborare ?Om si Societate?, in cadrul proiectului ?Cadrul didactic ? un profesionist in sistemul de invatamant? ID 53889
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48600000-4-Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72212190-7-Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. CrtProdus/ServiciuCantitate
Echipamente
1.Server tip 11 buc
2.Server tip 21 buc
3.Switch de retea cu management1 buc
Software1. Licente de utilizare pentru componentele standard propuse de ofertant ca parte din solutie (baze de date, sisteme de operare: Conform solutiei ofertate
Servicii
1. Servicii de dezvoltare aplicatie software pentru Portalul de colaborare ?Om si Societate?: 1 sistem informatic2. Servicii de intretinere, actualizare aplicatie software pentru Portalul de colaborare ?Om si Societate?: Conform solutiei ofertate
Valoarea estimata fara TVA: 2, 520, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.10.2011 pana la 29.03.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 50.000, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget proiect ID53889, FSE-POSDRU 2007?2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.3Plata: perioada 24-31 a lunii urmatoare inregistrarii facturii la beneficiar pe baza pv de receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/20063. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale (pers. juridice romane)4. Certificat de atestare fiscala (pers. juridice romane)5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (pers. juridice straine)6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura7. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conf. Ordinului ANRMAP nr. 314/2010)8. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului (pers. juridice romane)9. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (pers. juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Fisa de informatii generale* Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de cel putin 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani* Experienta similara
* Informatii privind personalul tehnic de specialitate
* Lista cuprinzand subcontractantii* Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
* Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani* Experienta similara: 1. Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in realizarea de servicii de dezvoltare continut web in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei) in valoare totala de cel putin 2.000.000 LEI.Obiectul serviciilor trebuie sa fi inclus: dezvoltare continut si traducere a continutului.2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca are experienta in realizarea de servicii de implementare portal care sa fi cuprins urmatoarele servicii: implementare portal, definire ghiduri, proceduri de lucru, helpdesk si suport, analiza problemelor de performanta in functionare siidentificare plan de actiuni pentru rezolvare, instruire* Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Manager de Proiect (1 expert), Arhitect de Sistem (1 expert), Analist de Business (1 expert), Web Designer (1 expert), Editor de continut (1 expert), Responsabil Asigurarea Calitatii (1 expert), Expert educational stiinte socio-umane (2 specialisti)* Lista cuprinzand subcontractantii* Standarde de asigurare a calitatii: Certificatul ISO 9001 sau echivalent, Certificatul ISO 27001 sau echivalent, Certificatul ISO 20000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 11:00
Locul: MECTS-UMPFE, Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 7, sect. 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ?Cadrul didactic ? un profesionist in sistemul de invatamant?, finantat de UE prin FSE, POSDRU 2007 ? 2013, AP1 ?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere?, DMI1.3. ?Dezvoltarea resurselor umane in educatie si formare profesionala?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECTS - UMPFE & MECTS - DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala:  Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Tel. 021 305 59 99, Email:  [email protected], Fax:  021 305 59 89, Adresa internet (URL):  http: //proiecte.pmu.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2011 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer