Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dezvoltare, modificare, extindere si adaptare a sistemului informatic al Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura


Anunt de participare numarul 138270/18.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213054976, In atentia: Cristina Gavrila, Dumitra Mihaila, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213150305/ +40 213054835, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dezvoltare, modificare, extindere si adaptare a sistemului informatic al Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la sediul prestatorului si la sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea de Servicii de dezvoltare, modificare, extindere si adaptare a sistemului informatic al Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, servicii care constau in dezvoltarea de noi functionalitati specifice in cadrul sistemului informatic detinut de catre institutie. Prin implementarea acestui proiect, se doreste extinderea serviciilor de dezvoltare a sistemului informatic specific activitatilor pe care le desfasoara autoritatea contractanta in vederea gestionarii fondurilor europene si nationale destinate sprijinirii agriculturii.In vederea evaluarii efortului necesar pentru realizarea serviciilor, autoritatea contractanta va pune la dispozitie, in perioada de elaborare a ofertelor, la sediul central din Bucuresti, o statie de lucru care va asigura accesul in sistemul integrat existent si va contine codul sursa si modelul de date al sistemului informatic al APIA. Orice potential Ofertant va avea acces la aceasta statie de lucru in timpul programului de lucru al APIA pe baza unei solicitari transmise cu cel putin 3 zile lucratoare in prealabil.
Potentialii ofertanti vor avea dreptul sa consulte codul sursa fara a efectua copii sau a scoate in orice fel informatia in afara sediului autoritatii contractante si vor semna un angajament de confidentialitate in acest sens.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212517-6 - Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
72590000-7-Servicii informatice profesionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita prestarea de Servicii de dezvoltare, modificare, extindere si adaptare a sistemului informatic al Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, servicii care constau in dezvoltarea de noi functionalitati specifice in cadrul sistemului informatic detinutde catre institutie, dupa cum urmeaza:
- O.01. Cerere de plata electronica
- O.02. Transmiterea la plata a borderourilor CAMPI si verificare cont bancar CAMPI- O.03. Ajutor fructe in scoli ? Distributie Mere
- O.04. Program: Ajutor lapte in scoli
- O.05. Recuperarea platilor necuvenite pentru pachetul 5 de Agromediu
- O.06. Functionalitati de etichetare a obiectelor spatiale- O.07. Crearea unui strat spatial pentru inregistrarea parcelelor aflate in reconversie viticola
- O.08. Implementarea de servicii WMS- O.09. Crearea unui strat spatial pentru inregistrarea parcelelor aflate in agricultura ecologica
- O.10. Implementarea unei functii de control a datelor din baza de date
- O.11. Actualizarea straturilor spatiale de tip Referinta
- O.12. Stabilirea indicatorilor de monitorizare si evaluare a programelor de dezvoltare rurala 2007-2013.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 331, 380RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 50.000 lei , valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare.Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Se poate constitui si prin Virament bancar. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.093, 14 lei.Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Daca garantia se constituie prin Scrisoare de garantie (conform Formular F09, din sectiunea Formulare.), aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Scrisoarea de garantie bancara se va prezenta in original pana la data semnarii contractului. Este de preferat ca scrisoarea de garantie sa fie emisa de catre o banca din Romania, sau cu corespondent in Romania. Daca scrisoarea de garantie este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Nationale, Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declarat privind eligibilitatea. Se va completa si prez Formularul F02. Incadrarea in situat prev la art.180 din OUG 34/2006, atrage dupa sine excluderea ofertant din procedura aplicata pentru atrib contract de achiz publica. Declarat va fi prez, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.
2. Certif fiscal elib de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unit administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certif fiscal trebuie sa reiasa ca ofertant nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certif va fi prez in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Doc va fi prez, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
3. Certif fiscal elib de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certif fiscal trebuie sa reiasa ca ofertant nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele. Certif va fi prez in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Doc va fi prez, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prez Formularul F03. Decl va fi prez, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte in parte. Tertul sustinator va completa decl in conform cu formularul F031 pentru tertul sustinator din sect formulare.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prez Formularul F06. Doc va fi prez, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. Se va completa si prez Formularul F07. Formular va fi completat de catre participantul la procedura, indif de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gheorghe Dorel Benu, Melinda Kerekes, Alexandru Stancu, Alexandru Constantinescu, Florentin Constantin, Cornelia Lazarescu, Dorina Stancu, Adriana Chirea, Sabina Budurescu, Cristina Gavrila, Dumitra Mihaila, Elena Deaconu, Oana Enciu, Adrian Hiru, Roxana Pandaru, Valeriu Popescu , George Zlotea. Decl va fi prez, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prez Formular F12. Decl va fi prez, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.
Nota : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat condit impuse la acordarea acestora, autorit contractanta va exclude ofertantul care inreg datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)
Nota : Pentru persoanele juridice straine:
a.Operatorul ec are obligat de a prez certif constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de doc sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.
b.Operatorul ec va prez doc edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte doc echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
c.Doc emise in alta limba decat limba romana vor fi prez in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.-trebuie sa fie emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ;
-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activ principal sau secundar activ similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achiz publica, - va fi prez in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atrib, autorit contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prez certif constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situat in care a prez acest document in copie.Nota: Pentru pers juridice straine: Pers juridice straine vor prez docum edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conf cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Docum emise in alta limba decat limba romana vor fi prez in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Docum solicitat trebuie sa fie prez de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr1 - Prezentare generala.- Se vor prez info generale despre ofertant. Se va completa si prez Formularul F04- Doc solicitat trebuie sa fie prez de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
Cerinta nr2 - Cifra medie anuala de afaceri.
- Se solicita ca cifra medie de af globala realiz in ultimii 3ani sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 10.000.000 lei.
- Ca doc doveditoare se vor prez Bilanturile aferente ani2009, 2010 si 2011 (sau orice alte doc disponibile si relevante ale operatori ec din care sa reiasa cifra de afaceri si prin care ofertantul probeaza capacit sa economico-financiara (rap anuale emise de auditori financiari, rap anuale emise de soc specializate, etc..)- Nota: Niv minim solicit al cifrei de af poate fi indeplinit, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati. In caz in care ofertant este sustinut financiar, cerinta priv cifra de afaceri solicit va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
Bilanturile treb sa fie vizate si inreg de organele competente(copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr1 - Exp similara.Se solicita ca ofertant sa faca dovada ca a prest in ultimii 3ani serv sim cu cele care fac obiect prez contract, serv de dezvoltare software, administrare si optimizare baze de date si actualizare componenta cu caracter geospatial, in cadrul unuia sau mai multor contracte.Se va completa si prez FormularulF05
Se va prez de asemenea cel putin un contract de serv sim (se pot prez doar parti relevante din contract), care sa indeplin cerinte de exp solicit. In caz in care activ sim s-au derulat in mai multe contracte, ofertantii pot prez si contracte distincte ca exp sim.Val cumulata a contracte prez trebuie sa fiecel putin egala cu val prezent contract.
Nota: Cerinta privind exp sim poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati. In caz in care ofertantul e sustinut pentru capacit tehnica, cerinta privind exp solicit va fi indeplin in intregime de un singur sustinator. Se va completa si prez si FormularulF04
Cerinta nr2 -Resurse umane. Se va prezenta nominal personalul de specialitate care va fi utilizat pentru realizarea acestor servicii, precum si calificarile aferente fiecarei persoane nominalizate. Se va completa si prezenta Formularul F13 din sectiunea Formulare.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa indeplineasca cerinte de calificare si experienta profesionala.Pentru fiecare din persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri (in format EuroPass, conform modelului atasat din sectiunea Formulare), prin care sa se faca dovada ca acestia indeplinesc cerintele minime de calificare si experienta solicitate;
1. Manager de proiect (1 manager)
- Studii univ absolvite in domeniul IT&C, economic, tehnic sau matematica.- Cunostinte in dom managementului de proiect, dovedite prin diploma sau certificat.- Cunostinte de baza privind metodologiile de management al serviciilor IT, dovedite prin diploma sau certificat recunoscute la nivel international
- Cel putin 5ani experienta profesionala generala.
- Cel putin 3ani experienta specifica in domeniul managementului de proiect IT. Nu se solicita caexperienta de 3ani in managementul proiectelor sa fie avuta cu certificat de manager de proiect,
2. Manager tehnic (1 manager)- Studii universitare absolvite in dom IT&C, economic, tehnic sau matematica.- Cunostinte in dom managementului de proiect, dovedite prin diploma sau certificat-Cunostinte avansate privind metodologiile de management al serviciilor IT, dovedite prin diploma sau certificat, recunoscute international
- Cunostinte privind adminstrarea si controlul sistemelor informatice dovedite prin certificate- Cunostinte privind auditul sistemelor informatice, dovedite prin certificate- Cunostinte privind bunele practici in domeniul IT referitoare la masurarea indicatorilor proceselor si a sistemelor informatice, dovedite prin certificare- Cel putin 5ani experienta profesionala generala
- Participarea in calitate de responsabil tehnic/manager de proiect/team leader in activitatea de coordonare, in cadrul unui proiect de dezvoltare sisteme informatice.
3.Expert Administrare Baze de date(1 expert): - Studii universitare absolvite in domeniul IT&C, economic, tehnic sau matematica;
- Cunostinte privind administrarea bazelor de date dobandite in urma participarii la cursuri de instruire- Cunostinte privind optimizarea bazelor de date, dobandite in urma participarii la cursuri de instruire- Cel putin 5 ani experienta profesionala generala
- Participarea in cadrul unui proiect de dezvoltare sisteme informatice
4. Analist coordonator (2 experti): - Studii universitare absolvite in domeniul IT&C, economic, tehnic sau matematica
- Competente dovedite privind cunoasterea analizei si proiectarii sistemelor. Se vor prezenta certificate/diplome, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul analizei si proiectarii sistemelorCel putin 5 ani experienta profesionala generala;
Participarea in cadrul unui proiect de dezvoltare sisteme informatice;
5.Analist - 4 experti
- Studii universitare absolvite in domeniul IT&C, economic, tehnic sau echivalent;
- Participare curs analiza de business
- Participare curs modelare procese de business
-Cel putin 5 ani experienta profesionala generala;
- Participarea in cadrul unui proiect de dezvoltare sisteme informatice;
6.Arhitect de solutie (1 expert): - Studii universitare absolvite in domeniul IT&C, economic, tehnic sau matematica;
- Cunostinte in domeniul proiectarii arhitecturilor pentru solutii informatice- Cunostinte in domeniul proiectarii de solutii bazate pe standarde deschise- Cunostinte privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor dobandite in urma participarii la cursuri de instruire ? certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie
- Cel putin 5 ani experienta profesionala generala
- Participarea in cadrul unui proiect de dezvoltare sisteme informatice;
7.Specialist aplicatii GIS (1 expert)
- Studii universitare absolvite in domeniul IT&C, economic, tehnic sau matematica;
- Cunostinte privind culegerea, editarea si producerea datelor GIS dobandite in urma participarii la cursuri de instruire - certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie
- Cunostinte privind administrarea bazelor de date geospatiale dobandite in urma participarii la cursuri de instruire - certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie
- Cunostinte privind fluxurile de lucru si analizele GIS, dobandite in urma participarii la cursuri de instruire - certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie
- Cel putin 5 ani experienta profesionala generala;
Experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani in utilizarea aplicatiilor GIS
8.Specialist Testare si asigurarea calitatii (1 expert).
- Studii universitare absolvite in domeniul IT&C, economic, tehnic sau matematica;
- Cunostinte avansate in domeniul testarii IT, dovedite prin certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul testarii IT, emise de institutii autorizate.
- Diploma/certificate de participare la un curs de formare auditori interni ai Sistemelor de Management al Calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent
- Cel putin 5 ani experienta profesionala generala;
- Experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani in testarea de software pentrusisteme informatice.
9. Programatori software - 10 experti
- Studii universitare absolvite in domeniul IT&C, tehnic sau matematica;
- Cel putin 5 ani experienta profesionala generala;
- Participarea in cadrul unui proiect de dezvoltare sisteme informatice;
10.Alti experti: (10 experti)
Consultanti suport tehnic implementare, testare si documentare, cu studii superioare si experientadovedita, de cel putin 3 ani in activitati de suport tehnic pentru sisteme informatice similare
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantii- Daca este cazul, se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular D din sectiunea formulare).
- Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul de subcontractare. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Cerinta nr. 4
Informatii privind asociatii- Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.
Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul (conventia) de asociere, care se
intocmeste in conformitate cu formularul F16.
Continuare Cerinta nr2 -Resurse umane
Din CV-uri trebuie sa reiasa:
- Denumirea, Beneficiarul si Perioada de realizare a contractului/proiectului in care a acumulat experienta solicitata prin prezenta fisa de date;
-Cursuri absolvite, insotite de certificatele/diplomele aferente (specifice experientei si studiilor solicitate prin prezenta fisa de date);
- Locul actual de munca,
In cazul in care expertii propusi pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta un angajament de participareal acestora prin care se angajeaza sa participe la proiectul care face obiectul prezentului contract. In situatia in care ofertantul este declarat castigator, acesta va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi si le va prezenta autoritatii contractante inainte de semnarea contractului. Se va completa si prezenta Formularul F14 Declaratie de disponibilitate din sectiunea Formulare.
Continuare Cerinta nr2 - Resurse umaneCV-urile vor fi semnate de catre titular pe proprie raspundere si insusite, sub semnatura si stampila, de catre firma ofertanta.
Cerinta nr. 1
Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor ;
Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.
Cerinta nr. 2
Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 27001/2006, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management al Securitatii Informatiei, Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.
Cerinta nr. 3
Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 20000, sau echivalent, pentru asigurarea unui nivel corespunzator al serviciilor IT.
Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3005 / 02.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea departajarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi clarificari prin intermediul SEAP, respectiv se va solicita reofertarea pretului, prin incarcarea in SEAP a unui document care sa contina o noua propunere financiara imbunatatita.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213054975/+40 213054976, Email: [email protected], Fax: +40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer