Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dezvoltare si implementare a unei solutii informatice de sustinere a productiei, gestionarii si schimbului de informatii la nivelul platformei nationale de informare si constientizare


Anunt de participare numarul 135403/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNE
Adresa postala: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010171, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN PUSCAS, Tel. +40 213031484, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213149944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Serviciu public de radiodifuziune
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dezvoltare si implementare a unei solutii informatice de sustinere a productiei, gestionarii si schimbului de informatii la nivelul platformei nationale de informare si constientizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dezvoltare si implementare a unei solutii informatice de sustinere a productiei, gestionarii si schimbului de informatii la nivelul platformei nationale de informare si constientizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72260000-5 - Servicii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de dezvoltare si implementare a unei solutii informatice de sustinere a productiei, gestionarii si schimbului de informatii la nivelul platformei nationale de informare si constientizare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 908, 632RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru suma de 58172 lei, calculata la cursul mediu comunicat de BNR pentru luna martie 2012. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?. Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara (scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - prin depunere de numerar la casieria SRR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cu valabilitatea ofertei Conform art. 278ยน alin. (1) lit.?b? ? In masura in care CNSC va respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: 6688 lei. Pt.IMM garantia va fi redusa la jumatate.Pt.demonstr.incadrarii in categ.IMM ofertantul va prezenta obligatoriu decl.pe propria raspundere a reprez.legalprivind incadr.in categ.IMM, completata conf. Formularului K. si va fi prezentata in original Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea integrala a contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. conform Formularului H, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura din fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
oDeclaratie privind eligibilitatea Formularul A
oDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Formularul B
oDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul C
oCertificat de participare la procedura cu oferta independenta Formularul D
oDeclaratie pe proprie raspundereconform prevederilor art.691 din OuG34/2006 cu modificari si completari Formularul E
Persoanele responsabile cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andras Istvan DEMETER, Elena Hareta Petrescu, Liviu Nicolescu, Alexandru Stanescu, Cosmin Ivan, Costina Gheorghiu, Ruxandra Chirila,
oCertificatde atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).
oCertificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).
Din certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre statin luna anterioara celei in care se deschid ofertele.
Pentru operatori economici straini
Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana. oCertificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, emis in luna anterioara datei deschiderii ofertelor.
Pentru operatori economici straini
oDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, emis in luna anterioara datei de deschidere a ofertelor (traducere autorizata in limba romana).
o Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata (daca nu a fost prezentat in aceasta forma).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale completare si prezentare Formular I ;
Declararea pe propria raspundere a cifrei de afaceri in ultimii trei ani.
Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii trei ani de cel putin: 5.800.000 lei
Curs-RON/EURO2008-3, 68272009-4, 23732010-4, 20992011-4, 2379.
Completare Formular I
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? completare si prezentare Formular J cu tabel anexa; ofertantii vor mentiona numai contractele avand ca obiect prestarea de servicii similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de mimin 2900000 lei; pentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune informatii relevante despre cel putin un contract (durata, obiect, valoare) in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul? insotit de documentul constatator sau recomandare din partea beneficiarului;
Completare Formular J ; prezentare informatii relevante contract constatator/recomandare
Manager Proiect:
- studii superioare in IT&C
- Certificare PMP sau Prince2 sau echiv
- min 5 ani in IT
- min un contract ca PM pentru proiect similar
Expert Soft:
- studii superioare in IT&C
- certificare in manag identitatii
- min 5 ani in IT&C
- min 1 proiect manag identitatii pt proiect similar
Expert Soft:
- studi superioare in IT&C
- certificare amin servere aplicatii client-server si cluster
- min 5 ani in IT&C
- min o impl de arhitecturi client-server
Expert portal:
- Certificari CISA, CISSP sau echiv
- studii superioare in IT&C
-min 5 ani exp in IT&C
- Certificare in solutia de portal oferita
- Trainer Certificat in tehn of
Expert procese:
- Certificari CISA, CISM, CRISC, CGEIT, ITIL sau echiv
- SixSigma BlackBelt de la org rec internat ASQ, IEEE sau echiv
- Studii IT&C sauSt Econ
- min 5 ani in IT&C
- min 1 proiect similar
Comp solic pot fi indepl de mai mult exp cumulativ Se va prez Lista cu personalul doc relev, decl dispon Form L
certificat ISO 9001/2000 sau echivalent in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate a depunerii ofertelor
certificat ISO 27001/2000 sau echivalent in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate a depunerii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 12:00
Locul: sediul SRR Str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Beneficiar: SOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNETitlul proiectului POSDRU ACCES - Formarea profesionala continua, calificare/recalificare - garantia succesului pe piata muncii pentru angajatiID proiect POSDRU 31209Linia de finantare: POSDRU/62/2.3/S/31209
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Termen limita de finalizare a contractului 31.12.2012In situatia in care, pe locul intai in clasamentul ofertelor sunt doua sau mai multe ofertecu pret egal se va proceda la solicitarea de noi oferte financiare (diminuate sau la fel) in plic sigilat. Solicitarea se va adresa doar ofertantilor cu oferte cu acelasi pret declarate admisibile.Oferta cu cel mai scazut pret este declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Romana de Radiodifuziune Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. G-ral Berthelot, nr. 60-64, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010165, Romania, Tel. +40 213031258, Fax: +40 213031258
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 17:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer