Licitatie Publica - SERVICII DE DEZVOLTARE SOFTWARE NECESAR EXTINDERII FORMULARELOR SI SERVICII DE MENTENANTA
Anunt de participare numarul 59848/28.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Elena Deaconu, Tel.021 3054974, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE DEZVOLTARE SOFTWARE NECESAR EXTINDERII FORMULARELOR SI SERVICII DE MENTENANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA, BD. CAROL I NR. 17, SECTOR 2, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE DEZVOLTARE SOFTWARE NECESAREXTINDERII FORMULARELOR IN SISTEMUL SOFTWARE ASCENT CAPTURE 7.5 LEGATE DESISTEMUL DE OPERARE AL CAPTURII DE DOCUMENTE SI DATE SI A SERVICIILOR DEMENTENANTA A PLATFORMEI SOFTWARE DE BAZA(KOFAX ASCENT CAPTURE 7.5) SI A APLICATIEI SPECIFICE DEZVOLTATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.1)
72267000-4-Servicii de intretinere de software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SPECIFICATIILOR TEHNICE DIN CAIETUL DE SARCINI ANEXAT PREZENTULUI ANUNT IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 352, 321RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL ALOCAT APIA PENTRU 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM PREVEDERILR ART. 44 DIN OUG 34/ 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare formular F.02 Declaratia privind eligibilitatea2 . Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006 formular F 03
3. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale - formularulF.04
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document din care sa reiasa ca ofertantul este partener al firmei producatoare/ distribuitoare pentru software-ul ASCENT CAPTURE 7.5. Ofertantul trebuie sa fie o companie partener autorizat al furnizorului de platforma software.
2.Lista personalului de specialitate certificat pe platforma propusa- Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate certificat pe platforma propusa minim 3 certificari copii a min.3 certificate de calificare.
3. Lista contractelor similare incheiate inultimii 3 ani.
4. Sa prezinte minim 2 recomandari de la beneficiari de sisteme similare implementate in Romania (sisteme care sa asigure o scanare si procesare distribuite a datelor si documentelor). Referintele pentru sisteme de captura si procesare locale nu vor fi luate in considerare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2008 12:00
Locul: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA, BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE DESEMNATE PENTRU A PARTICIPA LA DESCHIDERE IN BAZA UNEI IMPUTERNICIRI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in toate fazele procedurii dar nu mai mult de 5 zile de la data luarii la cunostinta a documentelor contestate
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENTUL JURIDIC
Adresa postala: APIA, BD. CAROL I, NR. 17, SECTOR 2, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: -, Romania, Tel.021/3054828, Email: [email protected], Fax: -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 08:53