Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de digitizare si actualizare a blocurilor fizice din baza de date LPIS, pe baza ortofotoplanurilor noi


Anunt de participare numarul 80662/24.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Elena DEACONU, Tel.021 3054976, 021 3054948, In atentia: Cristina GAVRILA, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de digitizare si actualizare a blocurilor fizice din baza de date LPIS, pebaza ortofotoplanurilor noi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi realizate la sediile sau punctele de lucru ale prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza servicii de digitizare si actualizare a blocurilor fizice din baza de date LPIS pe baza ortofotoplanurilor color noi pentru o suprafata estimata de 156.000 kmp, in conformitate cu cerintele tehnice ale caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354100-5 - Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza servicii de digitizare si actualizare a blocurilor fizice din baza de date LPIS pe baza ortofotoplanurilor color noi pentru o suprafata estimata de 156.000 kmp.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 345, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.08.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare solicitata este de 42.317 lei sau 10.000 euro iar garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului, prin scrisoare de garantie bancara .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul autoritatii contractantepentru anul 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind incadrarea in situatiile urmatoare (nu este in stare de faliment ori lichidare, si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor, nu a fost condamnat) 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate.5.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare. 2. Bilant la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente(copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita valoarea medie a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de 5.079.000 lei sau 1.200.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara1. Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani2. Un contract inceput si finalizat in ultimii 3 ani care sa fi avut ca obiect prestarea de servicii de digitizare si fotointerpretare insotit de o recomandare.3. 2 recomandari privind indeplinirea obligatiilor contractuale4. Certificat ISO 9001,
5. Resurse tehnice. Echipamente minime de specialitate pentru indeplinirea contractului de servicii: 80 statii de lucru(daca se lucreaza in doua schimburi min.40 de statii), conexiune VPN
6. Declaratie privind personalul utilizat in prestarea serviciilor solicitate ,
7.Specialisti in prestarea serviciilor solicitate(Un manager de proiect, 10 specialisti control calitate , min.70 operatori)8. Informatii privind subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita un contract cu o valoare minima de 600.000 lei sau 150.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2710/18.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2009 11:00
Locul: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA , Bd. Carol I nr. 17, SECTOR 2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la aceeasi adresa web: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I, NR. 17, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel.0213054976, Email: [email protected], Fax: 0213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer