Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dirigentie de santier


Anunt de participare (utilitati) numarul 27787/14.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Simona Popescu, Tel.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 314.30.95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de dirigentie de santier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
dirigentie de santier ptr.: a)inlocuiri, extinderi retele de apa si canal;b)refaceri drumuri, supraf.decopertate si afectate de lucr.; c)lucr. de constr. si instal.electr./sanitare, termoventilatii, pe raza: lot. 1 - Mun. Bucuresti sectoarele 1, 5 si 6; lot. 2 - Mun. Bucuresti sect. 2, 3 si 4.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262100-4 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
total prestatii servicii (se vor include eventuale suplimentari si optiuni, daca exista) conform caietului de sarcini-24 diriginti/lot
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare: lot.1-35.ooo ron; lot.2-35.000 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare-proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.de eligibilitate; decl. privind neincad.in preved. art. 181;certif. constator priv.indeplinirea oblig. exigibile de plata a impoz.si taxelor catre bugetul de stat;certificat constat.privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Toate documentele sunt formulare tip eliberate de autoritatile competente si vor fi depuse in original sau copie legalizata sau certificate ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la : faliment, lichidare, sechestru, condamnarea unuia din asociati; capital social, puncte de lucru, cifra de afaceri pe ultimii trei ani, date identificare asociati.
Certificat de inregistrare societate emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente;
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Se vor prezenta prin inscrisuri distincte din bilant, urmatorii indicatori:
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Conditii minime obligatorii pentru fiecare lot:
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii3 ani > 1.500.000 Euro/an.
- Lichiditate: active circulante/datorii curentex100; indicatorul trebuie sa fie peste procentul de 100%
- Solvabilitate: capitalul propriu/total pasiv x100; incadrarea valorii indicatorului sa fie peste procentul de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta documente din care sa reiasa ca operatorul economic a prestat servicii similare in ultimii 3 ani in val.de min. 1.000.000 Euro/an.Se solicita prez. a min. 3 recomand.din partea clientilor cu care a incheiat contr.depuse ca experienta similara. Referintele vor fi de la lucrari retele in mediu urban pentru orase cu mai mult de 450.000 de locuitori.Recomand. vor fi din partea altor autorit. contract.decat Apa Nova Buc.Op.ec.va prez.lista contract.in curs in 2007.
Decl.pe proprie raspundere ca are capacit.de inlocuire a dirigintelui/ilor gasit/i si dovedit/i a fi incapabil/i sau cu probleme disciplinare, in termen de 10 zile.
Se solicita ca dirigintii de santier sa faca dovada respectarii cerintelor din Caietul de Sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2007 12:00
Locul: Directia Logistica-Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2 (cladirea Universul), sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali din partea operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer