Licitatie Publica - Servicii de dirigentie de santier la obiectivul de investitie"Modernizarea infrastructurii drumurilor jud SM, DJ109L Negresti Oas - Turt"
Anunt de participare numarul 80090/12.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Bura Angela Maria, Tel.0261-711004, In atentia: Bura Angela Maria, Email: [email protected], Fax: 0261-710395, Adresa internet (URL): P-ta 25 Octombrie nr.1, 440026, Satu Mare, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii Generale ale Administratiilor Publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dirigentie de santier la obiectivul de investitie"Modernizarea infrastructurii drumurilor jud SM, DJ109L Negresti Oas - Turt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Judetul Satu Mare DJ 109 L Negresti Oas - Bixad - Calinesti Oas - Turt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de dirigentie de santier pentru executia lucrarilor la drumul judetean DJ 109 L, judetul Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de dirigentie de santier pentru executia lucrarilor la drumul judetean DJ 109 L, judetul Satu Mare: - tronson I km 0+000 la km 23+400 Negresti Oas (intersectia cu DN19 str.Victoriei)-Bixad - Boinesti - Calinesti Oas - Gherta Mica
- tronson II km 29+000 la km 34+000 travesare Turt spre Halmeu
Valoarea estimata fara TVA: 364, 205.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 6000 lei;Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond ext neramb-POR-Axa prior 2-Imbunat infrast reg si loc de transp; Dom maj de interv2.1.-"Reab si moder ret de dr jud si str urb-incl constr/reab sos de centura", cod SMIS 1415 si Bug Jud SM
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv elig Se compl si prez Form nr.3 SectIII Decl priv neincad in prev art.181 din OUG 34/2006, Se comp Form nr.4 Cert de ates fisc priv indep ob de plata a impoz, tax de stat si contrib de asig soc, emis-DGFP-in orig sau in copie legal val la data sed de des a of;Cert priv indep ob exigib de plata a impoz si tax loc, emis CL-in orig sau in copie leg, val la data sed de des a of; NOTA: Pers jur/fiz straine, vor prez doc echiv-trad in lb rom si leg.Decl priv calit de part la proc Decl pe prop rasp, compl in conf cu Form 5 din SectIII a doc atr;Pers jur/fiz rom Pers jur: Cert const-ORCin orig sau in copie leg, decl starii de insolv, lichid, resp reorgan judic sau falim.Pers fiz: aut de funct(PF)-in copie legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani Informatii privind capacitatea profesionala Informatii privind subcontractantii Asocierea Informatii privind protectiamuncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se compl si prez Form nr6Decl priv list princ prest de serv in ult 3 ani.Dint contr de serv prez Form nr.6 de mai sus, of li se imp ca cer min sa faca dov prest in ult 3 ani a: cel mult 3 contracte const in prest de serv sim(dirig de sant) a caror val cumul sa fie cel put eg cu 160.000 lei echiv 1 Euro=4, 1975 lei) sau 1 contr const in prest de serv simil (dirig de sant) a carui val sa fie cel put eg cu 100.000 lei (echiv 1 Euro=4, 1975 lei);Pt doved indepl cer min impus mai sus, se vor prez in ac sens: contr insot de recomand benef-in copie. Se vor lua in consid doar recom cu calif bine si fb Pers jurid vor compl si prez Form nr.9 Se vor prez CV membr echip resp de indep contr (Form nr.10)-in orig, copii dupa dipl de stud prec si copie legal dupa dov aut ca dirig de sant pt lucr de constr dr si pod de inter jud sau nat, emisa-ISC, pt pers prop ca dirig de sant.In caz in care pers prop ca dirig de sant nu este ang a of se va prez un contr de colab cu ac (in copie leg).Pers fiz vor prez CV(Form nr.10)-in orig, copii dupa dipl de studii si copie legal dupa autor de dirig de sant pt lucr de constr dr si pod de inter jud sau nat ISC valab la data sed de desc a of Daca este caz ofer va compl si va prez Formnr.14 Asoc: Mai multi oper ec au drept de a se asoc cu scop de a dep cand sau of com, fara a exista obl legal acord de asoc.Legal asoc se va sol numai daca of este decl castig.In acord de asoc se va ment faptul ca lider asoc este imputer sa se oblige si sa prim instruct in numele si pt toti asociat, acesta fiind raspunz fata de benef pt indepl contr.Plata serv i const garan de buna exec se va face catre lid asoc.Fiec asoc va compl cu propr date Form2, 3, 4 i 5.Se specif de catre of fapt ca la elab of a tinut cont de oblig refer la condit de munca si prot muncii, care sunt in vig la nivel nat si care treb respect pe parc indepl contr de serv.Of va prez o decl pe propr rasp in acest sens.Inform detal: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.htmlIn caz unei asoc, declaratia privind conditiile de munca trebuie sa fie completata de catre liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2009 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentat imputernicit caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional - Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport; Domeniul major de interventie 2.1. - "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura", cod SMIS 1415
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: Satu Mare str. Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661, Fax: 0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Sector nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf art.256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va folosi Formularul nr.7 - Formularul de contestatie din Seciunea III Formulare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2009 16:51