Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dirigentie de santier la obiectivul Modernizarea liniei de tramvai pe tronsoanele Manastur-pta Garii-Bdul Muncii din municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 115427/17.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  lucia lupea, mirela marincean, virgil porutiu, Tel. 0264/592588, In atentia:  lucia lupea mirela marincean, virgil porutiu, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dirigentie de santier la obiectivul Modernizarea liniei de tramvai pe tronsoanele Manastur-pta Garii-Bdul Muncii din municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dirigentie de santier la obiectivul Modernizarea liniei de tramvai pe tronsoanele Manastur-pta Garii-Bdul Muncii din municipiul Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de dirigentie de santier la obiectivul Modernizarea liniei de tramvai pe tronsoanele Manastur-pta Garii-Bdul Muncii din municipiul Cluj-Napoca
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 040, 200 si 1, 223, 764.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in suma de 10.000 lei, garantie de buna executie in suma de 5% din valoarea contractului nfara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare - fonduri europene, buget local , buget de stat - POR Axa 1 poli de crestere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34/2006. Cazier judiciar. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului . Certificat de inregistrare de la Registrul Comertului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice straine. Fisa de informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantii au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului conform : Legii privind securitatea si sanatatea in munca nr.319/2006, HG nr.1091/2006 cerinte minime de securitate si santate pentru locul de munca, O.G. nr.195/2005 privind protectia mediului modificata si completata si a Legii nr. 307/ 2006 privind apararea impotriva incendiilor, declaratie privind subcontractantii, acordul de asociere, certificat conform Ordinul 314/2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a unui contract finalizat sau in curs de executie, care a avut/areca obiect ?servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii? in domeniile linie de tramvai/ metrou usor de suprafata.Echipa de lucru va avea atributiunile specifice prevazute in Ordinul nr. 154/ 11.03.2010 emis de INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII .Echipa de lucru va fi compusa din personal specializat, dupa cum urmeaza: pentru supravegherea lucrarilor la drumuri, poduri : -Certificate de autorizare pentru activitatea de inspector de santier in domeniile : drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu-de intereslocal (cod 3.3)pentru supravegherea lucrarilor la liniile de tramvai: -Certificate de autorizare pentru activitatea de inspector de santier in domeniile cai ferate, metrou, tramvai(cod 4);pentru supravegherea lucrarilor la retele: -Certificate de autorizare pentru activitatea de inspector de santier in subdomeniul cod 9.1-retele electrice, -Certificate de autorizare pentru activitatea de inspector de santier in subdomeniul cod 9.2. Retele termice si sanitare- Certificate de autorizare pentru activitatea de inspector de santier in subdomeniul cod 9.3. retele de telecomunicatii.-Certificate de autorizare pentru activitatea de inspector de santier in subdomeniul 9.4. Retele de gaze naturale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S19-030449 din 28.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.06.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 11:00
Locul: Municipiul Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
valoarea estimata a serviciului de dirigentie de santier s-a raportat la valoarea lucrarilor ce urmeaza a fi executate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  pta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  48536, Romania, Tel. 0264592322, Email:  [email protected], Fax:  0264592322, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Motilor nr.1-3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Tel. 0264596030, Email:  [email protected], Fax:  0264431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2011 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer