Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU PROIECTUL REALIZAREA PARCULUI MUNICIPAL PLOIESTI VEST, INCLUSIV A CAILOR DE ACCES SI A RETELELOR EDILITARE SPECIFICE


Anunt de participare numarul 133709/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel. +40 244516699/114, Email: [email protected], Fax: +40 244513829, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Ploiesti, Directia Relatii Internationale, Serviciul Proiecte cu finantare internationala, ONG
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr.2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Proiecte cu finantare internationala, ONG, Tel. +40 244516699/366, In atentia: Milena Perpelea
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Ploiesti - Registratura
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr.2, intrarea C, Parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Tel. +40 244516699/480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU PROIECTUL REALIZAREA PARCULUI MUNICIPAL PLOIESTI VEST, INCLUSIV A CAILOR DE ACCES SI A RETELELOR EDILITARE SPECIFICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL PLOIESTI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza servicii de supraveghere tehnica, verificare si monitorizare a tuturor fazelor de executie a tuturor categoriilor de lucrari, conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza servicii de dirigentie de santier conform cerintelor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 424, 016RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum: 28000 lei; perioada de valabilitate: 90 de zile de la data depunerii ofertelor;forma de constituire a garantiei de participare: a) intr-una dintre formele prevazute la art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare este irevocabila; instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare va prevede, de asemenea, situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855.- Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. 925/2006 si parte din garantia de prticipare, respectiv suma de 5.204 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; Forma de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezorerie, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala minima care se depune de contractant in contul astfel constituit este de 0, 5% din pretul contractului obtinut din aplicarea procentului ofertat la pretul contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: completarea si prezentarea Formularului 1 si Cazier judiciar/certificat echivalent;completarea si prezentarea Formularului 1.a (Declaratie privind eligibilitatea);prezentarea certificatelor constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara celei in care se depun ofertele;declaratie pe proprie raspundere conform prevederilorart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 2
(Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Andrei Liviu Voloseviciu, Viceprimar ? Nicoleta Catalina Bozianu, Viceprimar ? Dumitru Cristian, Secretar ? Iacob Oana Cristina, Director Executiv-Adjunct ? Florina Popescu, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte ? Corina Ilinca).
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completarea si prezentarea Formularului 3 prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Nota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.
Nota 2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura organizata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
- a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
In cazul in care exista incertitudiniin ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
Nota 3: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate, respectiv certificate, caziere judiciare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: se va prezenta certificatul in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea de servicii de tipul celor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata, daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.
-Documente care atesta statutul de Intreprindere mica/mijlocie - declaratii pe proprie raspundere, Formularul 4.
-Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani financiar incheiati, sa fie de minim 1400000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dovedeasca prin maxim 4 contracte ca, in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare (de dirigentie de santier) in valoare de 1000000 lei, fara TVA
Necesar minim de personal specializat:
1) Manager de Proiect/ Coordonator/ Team Leader ? cu experienta in implementarea a cel putin un contract similar;2) 1 Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 2.2 Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta C;
3) 1 Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 3.3 Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local;
4) 1 Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 6. Constructii edilitare si de gospodarie comunala;5) 1 Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 7. Lucrari de imbunatatiri funciare;6) 1 Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 8.1. Instalatii electrice;7) 1 Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 8.2. Instalatii sanitare si termoventilatii;8) 1 Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 9.1. Retele electrice;Un diriginte de santier poate fi atestat pentru unul sau mai multe domenii solicitate.
Declaratie si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Lista cu personalul angajat/de care poate dispune ofertantul in indeplinirea contractului
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice/dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2000/echivalent pentru serviciile supuse ofertarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Ploiesti, etajul III, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1- Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? pol urban de crestere, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipuiului Ploiesti - Serviciul Juridic-Contencios, Contracte
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr.2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244516699/404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer