Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dirigentie de santier pentru realizarea proiectului Reabilitare si schimbare destinatie infrastructura pentru servicii sociale in Municipiul Vaslui?


Anunt de participare numarul 122381/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala:  Strada Spiru Haret, nr. 2, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730139, Romania, Punct(e) de contact:  Dorin Apavaloaie, Tel. 0235-310999, Email:  [email protected], Fax:  0235-315946, Adresa internet (URL):  www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dirigentie de santier pentru realizareaproiectului Reabilitare si schimbare destinatie infrastructura pentru servicii sociale in Municipiul Vaslui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dirigentie de santier pentru realizareaproiectului Reabilitare si schimbare destinatie infrastructura pentru servicii sociale in Municipiul Vaslui?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de dirigentie de santier pentru realizareaproiectului Reabilitare si schimbare destinatie infrastructura pentru servicii sociale in Municipiul Vaslui", conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 448RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 188Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala- Buget de stat- Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si impozitelor si taxelor locale
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Certificat constatator emis de ORC
-Certificatul de inregistrare la ORC ? copie
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra de afaceri anuala pe ultimii trei ani incheiati, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, sa fie minim 18.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestaride servicii de dirigentie de santier, in ultimii 3 ani
-Experienta similara
-Declaratie privind personalul implicat direct inindeplinirea contractului de servicii
-Copie dupa autorizatia de diriginte de santier emisa de ISC
-Declaratie referitoare la conditiile de muncasi protectia muncii
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
-Acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va dovedi ca a indeplinit, in ultimii 3 ani, un contract similar in valoarea de cel putin 9.000, 00 lei fara TVA (servicii de dirigintie de santier pe domeniul de autorizare Constructii civilePentru demonstrarea celor declarate, ofertantii trebuie sa prezinte: -Copie dupa contractul de prestari servicii de dirigintie de santier pe domeniul de autorizare Constructii civile-Recomandare din partea beneficiarului2.Cel putin o persoana autorizata sa presteze activitate de dirigintie de santier in mod independent sau ca angajat al unui operator economic, atestata ca diriginte de santier de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pe domeniul de autorizare Constructii civile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui - Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor si observatori UCVAP- daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Dat fiind faptul ca serviciilesunt finantate prin Programul Operational Regional 2007-2013, program de finantare al Uniunii Europene, iar in Cererea de finantare, anexa la Contractul de finantare nr.965/07.10.2010 a fost prevazuta la capitolul 3.4- Achizitii publice, procedura de achizitie publica prin licitatie deschisa, se impune respectarea Contractului de finantare.Mentionam ca, modificarea Cererii de finantare , respectiv a Contractului de finantare, necesita incheierea unui act aditional ce trebuie supus aprobarii de catre Autoritatea de Management si presupune intarzierea cu mult, a finalizarii contractului de servicii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Spiru Haret nr.2, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730139, Romania, Tel. 0235-310999, Email:  [email protected], Fax:  0235-315946, Adresa internet (URL):  www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer