Licitatie Publica - Servicii de Dirigentie de santier si activitati conexe
Anunt de intentie (utilitati) numarul 17631/17.03.2010
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Breciuga, Tel.0372523245, Email: [email protected], Fax: 0372523810
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de Dirigentie de santier si activitati conexe
II.2) Tipul de contract
Servicii
27 - Alte servicii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Dirigentie de santier si activitati conexe
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2010
48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 21, 603, 409RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
LOT 1: Servicii de dirigentie de santier si activitati conexe pentru verificarea executiei corecte lucrarilor de constructii finantate din fondurii proprii, tarif de putere, si tarif de racordare/deviere/coexistenta la care exista PT+CS si PIF a instalatiilor de utilizare;LOT 2: Servicii de dirigentie de santier si activitati conexe pentru verificarea executiei corecte a Bransamentelorelectrice si PIF a instalatiilor de utilizare.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 21, 603, 409 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 12:44