Licitatie Publica - Servicii de distribuire a corespondentei
Anunt de participare numarul 111728/24.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEALBA
Adresa postala: str.Primaverii nr.10, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Punct(e) de contact: ANGELA TONCEAN, Tel. 0258-813575, Email: [email protected], Fax: 0258-818906, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de distribuire a corespondentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport postal, terestru sau aerian
Locul principal de prestare: Sediul DGFP Alba din municipiul Alba Iulia si sediile unitatilor teritoriale din judet
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 815, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar, in functie de prevederile bugetare disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii postale de acoperire la nivelul judetului Alba si la nivel national atat in mediu urban cat si in mediu rural.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Felul trimiterilor- scrisori recomandate cu confirmare de primire - cca. 184000 trimiteri
-scrisori recomandate fara confirmare de primire - cca 3000 trimiteri
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 815, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 8000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat si Bugetul Trezoreriei Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
3. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa atesta ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
5. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului
6. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura
7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
8. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
9. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil aferent anului 2009 - la data de 31.12.2009 - vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani
2. Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
3. Autorizatie ANCOM, cf.O.G. nr.31/2002 si ale Deciziei presedintelui ANRCTI nr.2858/2007 cu modificarile si completarile ulterioare
4. Nr. angajati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
135825/19.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba - Sectia comerciala si contencios administrativ
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr.24, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel. 0258-813510, Email: [email protected], Fax: 0258-811184
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta rezultatul procedurii, conform art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment de achizitii publice din cadrul DGFP Alba
Adresa postala: str.Primaverii nr.10., Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel. 0258-818912, Email: [email protected], Fax: 0258-818906
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2010 11:36