Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de distribuire si curierat


Anunt de participare numarul 134498/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2
Adresa postala: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021747, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN MITROIU, Tel. +40 212509997, Email: [email protected], Fax: +40 212509997, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de distribuire si curierat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul central al DVBL
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curierat si distributie a corespondentei cu regim de confirmare de primire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64121100-1 - Servicii de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se estimeaza un numar de aproximativ 253000 de trimiteri cu confirmare de primire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 240000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta.Garantia de participare se constituie: ? prin virament bancar . Documentul de plata va avea confirmarea Bancii pentru suma constituita. (Viramentul bancar se poate realiza si in contul RO75TREZ7025006XXX000192 deschis la Trezoreria Sector 2), sau? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform Formularului 1- original, din Formulare.Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Orice oferta care nu este insotita de o garantie pentru participarea la licitatie va fi respinsa in timpul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare la licitatie a ofertantilor necastigatori se inapoiaza conform legii.Garantia de participarea la licitatie a ofertantului castigator se inapoiaza confrom legii si numai cu conditia ca ofertantul castigator sa fi semnat contractul si sa fi prezentat garantia pentru buna executie a contractului, in original si in forma specificata .Garantia de participare la licitatie va fi emisa in numele Ofertantului (ofertant unic, unul din asocia?i pentru asociere sau pe numele asocierii) care transmite oferta. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de oricare societate bancara sau de oricarei societate de asigurari, care devine anexa la contract.? cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului, fara TVA;? In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 2 din Formulare. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre prestator la sediul Achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular 3 - original - din Formulare
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 4- original - din Formulare.
2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor (dovada platilor la zi catre bugetul consolidat), in original sau copie ?conform cu originalul?.
3. Certificat pentru plata CAS ( pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), care sa ateste situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, in original sau copie ?conform cu originalul?.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine, in original sau copie ?conform cu originalul?.
Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta. Declaratia operatorului economic (Formular 5- original, din Formulare).
Comisia de evaluare va fi compusa din personal de specialitate din cadrul DVBL Sector 2, membrii acesteia urmand a fi nominalizati prin dispozitia Directorului Executiv al DVBL Sector 2.
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director Executiv DVBL ? Cristian Atanasie Dutu
Sef Serviciu Juridic ? Simona Tanase
Sef Serviciu ? Lucian Mitroiu
Referent- Alexa Liviu
Inspector- Mariana Blejan
Declaratie pe proprie raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform Formular 6- original, din Formulare Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte: 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate, in oricare din formele prevazute la art. 5 din Ord. ANRMAP nr. 509/2011(original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). ? autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.
Operatorul economic va face dovada ca detine autorizare generala pentru furnizarea serviciilor postale, potrivit prevederilor Deciziei presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei nr. 2.858/2007 privind regimul de autorizare generala pentru furnizarea serviciilor postale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.608 din 4 septembrie 2007;
? Operatorul economic va face dovada ca detine Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art.16 alin.(4) din Ordonanta Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile postale, de catre autoritatea nationala acreditata (valabil pentru preluarea, prelucrarea, transportul si livrarea la destinatari a trimiterilor postale) ?
? Ofertantii trebuie sa fie inscrisi in Registrul public al furnizorilor de servicii postale, disponibil pe pagina de internet a ANCOM;
Persoanele juridice/fizice straine (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte :
- documente care dovedesc forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara.
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 1200000 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica:
Operatorul economic trebuie sa prezinte
o lista a principalelor servicii prin prezentarea de contracte prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
- prezentarea unui numar maxim de 4 documente/contracte/procese-verbale de receptie care saconfirme prestarea de servicii in valoarede1200000 ronInformatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat si resurse tehnice pentru natura si dimensiunile acestei achizitii.
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Managementul Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
sa cunoasca in orice moment pozitia sa in clasament;sa nu cunoasca nr ofertantilor;se desf.o sg runda, Durata rundei: 1 zi, pasul min 1%
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24543/29.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S40-064952 din 28.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 10:00
Locul: BD. GARII OBOR NR. 10, SECTOR 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MAXIM 1 PERSOANA IMPUTERNICITA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc se claseaza mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit art. 256^2, alin. (1), lit. b, din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Venituri Buget Local Sector 2
Adresa postala: Str. Teiul Domanei nr. 7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023572, Romania, Tel. +40 212424793, Email: [email protected], Fax: +40 212424793, Adresa internet (URL): www.impozitelocale2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer