Licitatie Publica - Servicii de documentare in procesul de acreditare a spitalelor - pentru Spitalul Clinic ?Dr. I Cantacuzino? - Bucuresti
Valoarea Contractului:
28.088 RON
Castigatorul Licitatiei: ZAMFIR VASILE
28.088 RON
Castigatorul Licitatiei: ZAMFIR VASILE
Anunt de atribuire numarul 114635/08.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comisia Nationala de Acreditare a Spitalelor
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 55, vila nr. 9, ap. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011343, Romania, Punct(e) de contact: RADU STEMAT CAPATINA, Tel. 021/211.52.75, Email: [email protected], Fax: 021/211.51.05, Adresa internet (URL): www.conas.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de documentare in procesul de acreditare a spitalelor - pentru Spitalul Clinic ?Dr. I Cantacuzino? - Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul Spitalului Clinic "Dr. I. Cantacuzino" ? Bucuresti care face obiectul evaluarii, sediul autoritatii contractante pentru sedinte operative si livrare rapoarte, conform detalierilor din caietul de sarcini, alte locatii stabilite de comisia de evaluare pentru a analiza fisa de autoevaluare a spitalelor, diversele formulare primite anterior vizitei, elaborarii proiectului de raport, analizarii eventualelor obiectii transmise de spital, redactarea raportului final.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procedura de achizitie propusa include servicii din Anexa 2B, astfel ca se aplica prevederile art. 16 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.Serviciile documentare specifica conform caietului de sarcini si legislatiei in vigoare.Din retributia totala primita pentru serviciile prestate, evaluatorii isi vor asigura toate cheltuielile ocazionate de deplasarea la spital (transport, cazare, masa), intalnirile si deplasarile ocazionate de intrunirea comisiei de evaluare la locatiile stabilite de comun acord, tehnoredactarea proiectului de raport si raportului cu anexarea documentelor specificate in caietul de sarcini, corespondenta cu spitalul si autoritatea contractanta si, in general, orice cheltuiala rezultata si necesara in prestarea serviciului. Au fost necesare 6 specializari profesionale (jurist, IT, medic, economist, asistent medical si inginer) in vederea alcatuirii comisiei de evaluare a spitalului clinic ?Dr. I Cantacuzino? - Bucuresti, pentru fiecare specializare fiind incheiat un contract.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79131000-1 - Servicii de documentare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
28, 088RON TVA inclus(24%)
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Propunerea Tehnica
40%
Descriere: Propunerea Tehnica
2.
Propunerea Financiara
60%
Descriere: Propunerea Financiara
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 648 Denumirea: Servicii de documentare - Spitalul Clinic ?Dr. I Cantacuzino? - Bucuresti (JURIST)
V.1) Data atribuirii contractului 5/26/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ZAMFIR VASILE
Adresa postala: Str. C D Gherea, bl. B15, sc. C, ap. 57, Ialomita, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920033, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 7000.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4800.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 649 Denumirea: Servicii de documentare - Spitalul Clinic ?Dr. I Cantacuzino? - Bucuresti (IT)
V.1) Data atribuirii contractului 5/26/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PERDUT RADU-FLORIAN
Adresa postala: Str. Dr. Victor Babes nr. 9, bl. T1, sc. A, ap. 22, Pitesti, Localitatea: Arges, Cod postal: 110283, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 7000.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5890.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 650 Denumirea: Servicii de documentare - Spitalul Clinic ?Dr. I Cantacuzino? - Bucuresti (MEDIC)
V.1) Data atribuirii contractului 5/26/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
POPA MARIANA
Adresa postala: Int. Violetelor nr. 14, bl. N29, sc. A, ap. 10, Ramnicu Valcea, Localitatea: Valcea, Cod postal: 240272, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 7000.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6900.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 651 Denumirea: Servicii de documentare - Spitalul Clinic ?Dr. I Cantacuzino? - Bucuresti (ECONOMIST)
V.1) Data atribuirii contractului 5/26/2011
V.2) Numarul de oferte primite 9
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PFA EVALUATOR-CONSULTANT FISCAL VARAREANU I LUCICA ICA
Adresa postala: str. Dreptatii nr. 1, sc. A, ap. 1, Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710271, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 7000.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3499.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 652 Denumirea: Servicii de documentare - Spitalul Clinic ?Dr. I Cantacuzino? - Bucuresti (ASISTENT MEDICAL)
V.1) Data atribuirii contractului 5/26/2011
V.2) Numarul de oferte primite 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GERGELY LOREDANA JULIETA
Adresa postala: str. Drumul Careiului, bl. C27, et. 8, ap. 32, Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440180, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 7000.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3500.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 653 Denumirea: Servicii de documentare - Spitalul Clinic ?Dr. I Cantacuzino? - Bucuresti (INGINER)
V.1) Data atribuirii contractului 5/26/2011
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PFA EVALUATOR MUNTIANU M. DORU
Adresa postala: Str. Stefan Luchian nr. 11, sc. B, et. 2, ap. 9, Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710095, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 7000.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3499.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021/4083600, Email: [email protected], Fax: 021/3132815, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 24 de ore de la anuntarea castigatorului pentru participantii la precodura.Pentru restul operatorilor economici, respectarea termenelor legale in vigoare, notificand Organismele competente, cf. sectiunii VI.3.1.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Economica si Administrativa
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 55, vila nr. 9, ap. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011343, Romania, Tel. 021/2115275, Email: [email protected], Fax: 021/2115105, Adresa internet (URL): www.conas.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 10:52