Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de documentare necesare in procesul de acreditare a spitalelor ? pentru Centrul Medical SC Pelican Impex SRL - Oradea


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
11.323 RON

Castigatorul Licitatiei: COSTINESCU CAMELIA
Anunt de atribuire numarul 117876/14.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comisia Nationala de Acreditare a Spitalelor
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 55, vila nr. 9, ap. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011343, Romania, Punct(e) de contact: RADU STEMAT CAPTINA, Tel. 021/211.52.75, Email: [email protected], Fax: 021/211.51.05, Adresa internet (URL): www.conas.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de documentare necesare in procesul de acreditare a spitalelor ? pentruCentrul Medical SC Pelican Impex SRL - Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Sediul Centrului Medical SC Pelican Impex SRL Oradea care face obiectul evaluarii, sediul autoritatii contractante pentru sedinte operative si livrare rapoarte, conform detalierilor din caietul de sarcini, alte locatii stabilite de comisia de evaluare pentru a analiza fisa de autoevaluare a spitalelor, diversele formulare primite anterior vizitei, elaborarii proiectului de raport, analizarii eventualelor obiectii transmise de spital, redactarea raportului final.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procedura de achizitie propusa include servicii din Anexa 2B, astfel ca se aplica prevederile art. 16 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata. Serviciile documentare specifica conform caietului de sarcini si legislatiei in vigoare. Din retributia totala primita pentru serviciile prestate, evaluatorii isi vor asigura toate cheltuielile ocazionate de deplasarea la spital (transport, cazare, masa), intalnirile si deplasarile ocazionate de intrunirea comisiei de evaluare la locatiile stabilite de comun acord, tehnoredactarea proiectului de raport si raportului cu anexarea documentelor specificate in caietul de sarcini, corespondenta cu spitalul si autoritatea contractanta si, in general, orice cheltuiala rezultata si necesara in prestarea serviciului. Au fost necesare 3 specializari profesionale (asistent medical, jurist, si medic) in vederea alcatuirii comisiei de evaluare a Centrului Medical SC Pelican Impex SRL Oradea, pentru fiecare specializare fiind incheiat un contract.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79131000-1 - Servicii de documentare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
11, 323RON TVA inclus(24%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Propunerea finaciara
40%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1346 Denumirea: Servicii de documentare - Centrul Medical SC Pelican Impex SRL Oradea (Jurist)
V.1) Data atribuirii contractului 9/28/2011
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
COSTINESCU CAMELIA
Adresa postala: str. Prevederii nr. 24, bl. G4-G5, sc. B, ap. 60, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032304, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 4440.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3774.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 1347 Denumirea: Servicii de documentare - Centrul Medical SC Pelican Impex SRL Oradea (Medic)
V.1) Data atribuirii contractului 9/28/2011
V.2) Numarul de oferte primite 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
NITULESCU ADRIANA ANAMARIA
Adresa postala: Calea Mosilor nr. 209, bl. 17, sc. C, et. 1, ap. 67, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020863, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 4440.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3775.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 1345 Denumirea: Servicii de documentare - Centrul Medical SC Pelican Impex SRL Oradea (Asistent Medical)
V.1) Data atribuirii contractului 9/28/2011
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PREDUT MARIANA TATIANA
Adresa postala: Mun. Pitesti, str. Dr. Victor Babes nr. 9, bl. T1, sc. A, ap. 22, Jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110283, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 4440.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3774.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021/4083600, Email: [email protected], Fax: 021/3132815, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Economica si Administrativa
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 55, vila nr. 9, ap 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011343, Romania, Tel. 021/2115275, Email: [email protected], Fax: 021/21115105, Adresa internet (URL): www.conas.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2011 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer