Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de editare si tiparire materiale de marketing aferente proiectului ?Judetul Constanta ? o descoperire mereu actuala?, cod SMIS 3827


Anunt de participare numarul 128528/13.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD.TOMIS 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LUNGU, Tel. 0241708413, Email:  [email protected], Fax:  0241488411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de editare si tiparire materiale de marketing aferente proiectului ?Judetul Constanta ? o descoperire mereu actuala?, cod SMIS 3827
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul beneficiarului, Consiliul Judetean Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de editare si tiparire materiale de marketing aferente proiectului ?Judetul Constanta ? o descoperire mereu actuala?, cod SMIS 3827, constanad in : Pliante, Brosuri; Flyere; Albume; DVD-uri; Mape; Afise.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
79970000-4-Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de editare si tiparire materiale de marketing aferente proiectului ?Judetul Constanta ? o descoperire mereu actuala?, cod SMIS 3827, constanad:
1- Pliante - 300.000 buc.
2- Brosuri - 160.000 buc.
3- Flyere -200.000 buc.
4- Albume -2.000 buc.
5- DVD-uri -8.000 buc.
6- Mape -8.000 buc.
7- Afise -5.000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 778, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 15.000 lei l Garant. buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - POR 2007-2013, sibuget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declar.de neincadrare in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; certif de atestare fiscala la bugetul de stat si local valabile la deschiderea ofertelor; certif. constatator ORC; certif de inregistrare ORC ; certif de participa cu oferta independenta cf Ordin ANRMAP nr.314/2010; declaratie calitate participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil si contul de profit si pierderi la 31.12.2008, 31.12.2008 si 31.12.2010, vizat si inregist de org.competente, , cu mentiunea "conform cu originalul"; fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani( 2008, 2009, 2010) sa fie de minim :1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte similare prestate in ultimii 3 ani; 2. Se va prezenta pentru fiecare contract care demonstreaza experienta similara: Fisa de experienta similara, Copia contractului insotit de facturile aferente; Copie ale proceselor verbale de predare primire/procese verbale de receptie;Recomadare din partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indeplinire a obigatiilor contractuale;
declaratie privind echip tehnice, utilaje pt. indeplinirea contractului; Declar.referit.efective medii anuale personal angajat si al cadre de conducere in ultimii 3 ani; personalul propus pt indepl. contract, CV-uri; Implementare standard calitatii ISO 9001 sau echivalent;informatii subcontractanti cu acord si specimen de semnatura
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
contracte prestate similare cu obiectul achizitiei, valoare cumulata de minim 500.000 lei faraTVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin POR 2007-2013, Axa priori. 5 ??Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul Major de interv. 5.3.? Promovarea potent turistic si crearea infrastr. necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica, cod SMIS 3827.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala:  Bd. Tomis nr.51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241/488.413, Email:  [email protected], Fax:  0241/488.411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2011 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer