Licitatie Publica - "Servicii de editare, tiparire si distributie a buletinului informativ al Primariei Sectorului 1" (12 numere pe an, intr-un tiraj de 160.000 exemplare pe editie)
Anunt de participare numarul 38541/08.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Banu Manta 9 Sect. 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011224, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Vladescu, Tel.021 / 222 36 24, In atentia: Claudia Vladescu, Email: [email protected], Fax: 021 / 319 10 33, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Servicii de editare, tiparire si distributie a buletinului informativ al Primariei Sectorului 1" (12 numere pe an, intr-un tiraj de 160.000 exemplare pe editie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sectorul 1 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 780, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente, la inceputrul fiecarui an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii de editare, tiparire si distributie a buletinului informativ al Primariei Sectorului 1" (12 numere pe an, intr-un tiraj de 160.000 exemplare pe editie). Prestatii lunare ale serviciilor mentionate, pe o perioada de 4 ani, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78300000-0 - Servicii de editare (Rev.1)
78240000-1-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Servicii de editare, tiparire si distributie a buletinului informativ al Primariei Sectorului 1" (12 numere pe an, intr-un tiraj de 160.000 exemplare pe editie), conform caietului de sarcini (editarea, tiparire si distributia pe raza sectorului a 48 de numere ale buletinului informativ al Primariei sectorului 1, pe o perioada de 4 ani).
Valoarea estimata fara TVA: 780, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia bancara de participare la procedura - 15600 EURO
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. 34/2006 - confirmare privind plata taxelor si a impozitelor ; certificat DITL privind situatia taxelor si impozitelor la nivel local; certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale; bilant contabil; balanta de verificare; cifra medie de afaceri mai mare de 800000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat ISO; experienta similara; lista principalelor prestatii in ultimii trei ani (se va completa formularul C2 si se vor dovedi prin copii ale contractelor); scrisori de recomandare (nu mai putin de trei recomandari); formularul F (documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei Sectorului 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2007 11:00
Locul: Primaria Sectorului 1 - Sala de Consiliu (Banu Manta, nr. 9)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021 / 332 35 64, Email: [email protected], Fax: 021 /331 12 40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Avizare Contracte
Adresa postala: B-dul Banu Manta, nr. 9, sector 1;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.021 / 319 10 13 int. 257, Fax: 021 / 319 10 33, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2007 17:03