Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ELABOARARE A REGLEMENTARII TEHNICE ?GHID DE PROIECTARE, EXECUTIE SI INTRETINERE A DRUMURILOR JUDETENE SI COMUNALE? CUPRINSE IN PROGRAMUL NR. 9/2011 PRIVIND ELABORAREA REGLEMENTARII TEHNICE DIN DOMENIUL CONSTRUCTII DIN DOMENIUL TRANSPORTURILOR


Anunt de participare numarul 135281/07.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Adina Golache, Tel. +40 0372111478, In atentia: Bogdan Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ELABOARARE A REGLEMENTARII TEHNICE ?GHID DE PROIECTARE, EXECUTIE SI INTRETINERE A DRUMURILOR JUDETENE SI COMUNALE? CUPRINSE IN PROGRAMUL NR. 9/2011 PRIVIND ELABORAREA REGLEMENTARII TEHNICE DIN DOMENIUL CONSTRUCTII DIN DOMENIUL TRANSPORTURILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, precum si intreg teritoriul Romaniei.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaboarare a reglementarii tehnice ?Ghid de proiectare, executie si intretinere a drumurilor judetene si comunale? cuprinse in Programul nr. 9/2011 privind elaborarea reglementarii tehnice din domeniul constructii din domeniul transporturilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaboarare a reglementarii tehnice ?Ghid de proiectare, executie si intretinere a drumurilor judetene si comunale? cuprinse in Programul nr. 9/2011 privind elaborarea reglementarii tehnice din domeniul constructii din domeniul transporturilor
Valoarea estimata fara TVA: 113, 371RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 2.267 RON.Perioada de valabilitate 90 zile calendaristice incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art 86 si 87 din H.G.925/2006.In cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara?completare Formularul nr.12.In conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 cu modificari si completari, in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine 1133 ron.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti R03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5 % din valoarea contractului fara TVA, conform prevederilor contractului.Se constituie, in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract. (Formular 13)Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Acord de asociere ? completarea unui formular (formularul 8 )
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1 in original
2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1A in original
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1B ? in original
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1C in original
Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
-Cristian PETRESCU ?Ministru;
-Razvan Murgeanu ? secretar de stat;
-Eugen Curteanu ? secretar de stat;
-Gheorghe Nastasia - Secretar General;
-Mihai Calota ? Director General ? Directia Generala Juridica;
-Alina Dinca ? Director General - Directia Generala Economica si Administrativ;
-Bogdan Raileanu ? Director General Directia Generala Achizitii Publice;
-Cristian Paul Stamatiade ? Director - Directia Tehnica in Constructii;
-Clara Stama ? sef serviciu - Directia Tehnica in Constructii;
Formularul 1C se va completa si de subcontractanti, daca este cazul
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 2 in original Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico ? financiare a ofertantuluiDeclararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 200.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Atentie! In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala a acestuia pentru cei3 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune se va lua in calcul cifra de afaceri medie anuala a asocierii respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost servicii de elaborare de reglementari tehnice sau activitati de cercetare, insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, partile contractactului, valoarea contractului, durata contractului).Se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare/elaborare de reglementari tehnice in domeniul proiectarii/executiei/intretinere drumuri judetene si comunale a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda lei si euro la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Prezentarea Listei persoanelor cu studii superioare propusi de ofertant pentru elaborarea lucrarii, cu indicarea coordonatorului pentru elaborarea lucrarii.CV-urile persoanelor cu studii superioare propuse de ofertant pentru elaborarea lucrarii incluzand calificarile si experienta profesionala a acestora.Trebuiesc sa fie depuse in formatul indicat.Cerinte minime: cercetatori stiintifici atestati si/sau cadre didactice universitare si/sau specialisti cu activitate in domeniul ingineriei constructiilor de drumuri, ingineriei mecanice.Indeplinirea cerintelor minime trebuie sa reiasa din prezentarea in mod clar si detaliat a CV-ului persoanelor responsabile propuse de ofertant, sa rezulte indepliniria cerintelor minime inclusiv prin: studiile universitare/postuniversitare, desfasurarea efectiva, in ultimii 3ani, a unor a unor activitati de cercetare/proiectare/elaborare reglementari tehnice in domeniul mentionat si referintele de identificare ale proiectelorcontractelor la care au participat
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: detaliat in caietul de sarcini anexat
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: detaliat in caietul de sarcini anexat
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 10:00
Locul: Sediul Mninisterului Dezvoltarii Regionale si Turismului, str.Apolodor, nr.17, latura Nord, Sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale operatorilor economici insotite de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului si copie act identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Fax: +40 372111445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer