Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaboarare a reglementarilor tehnice / activitatilor specifice de reglementare cuprinse in Programul nr. 8/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul procedee si echipamente tehnologice


Anunt de participare numarul 136122/31.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Remus URETEAN, Tel. +40 372111409, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaboarare a reglementarilor tehnice / activitatilor specifice de reglementare cuprinse in Programul nr. 8/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul procedee si echipamente tehnologice pentru constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, precum si intreg teritoriul Romanie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaboarare a reglementarilor tehnice/ activitatilor specifice de reglementare cuprinse in Programul nr. 8/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul procedee si echipamente tehnologice pentru constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaboarare a reglementarilor tehnice si activitatilor specifice de reglementare cuprinse in Programul nr. 8/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul procedee si echipamente tehnologice pentru constructii.Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 735.772 Moneda: RONDin care: LOT 1: valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 134.810 Moneda: RONLOT 2: valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 134.810 Moneda: RONLOT 3: valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 233.076 Moneda: RONLOT 4: valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 233.076 Moneda: RON
Valoarea estimata fara TVA: 735, 772RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare 2% din val. estimata fara TVA a fiecarui lot in parte, astfel: Lotul 1 - 2.696 RON Lotul 2 - 2.696 RON Lotul 3 - 4.662 RON Lotul 4 - 4.662 RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice incepand cu data limita pentru depunerea ofertelor Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006:1) Scrisoare de garantie bancara ?Formularul nr. 12 ?Ordin de plata? confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei, insotit de un document prin care se specifica destinatia. 3) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din garantia de participare: - respectiv 1348 RON pentru LOT 1 - respectiv 1348 RON pentru LOT 2- respectiv 2330 RON pentru LOT 3- respectiv 2330 RON pentru LOT 4In conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (2), din OUG 34/2006 cu modificari si completari in masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele retinute, in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecataDate pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5 % din valoarea contractului fara TVA, conform prevederilor contractului.Garantia de buna executie se constituie, in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract. (formular 13)Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii constituite la MDRT in baza Legii nr. 10/1995
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1ACertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1BDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1CPersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Cristian PETRESCU ?Ministru;
- Razvan Murgeanu ? secretar de stat;
- Eugen Curteanu ? secretar de stat;
- Gheorghe Nastasia - Secretar General;
- Mihai Calota ? Director General ? Directia Generala Juridica;
- Alina Dinca ? Director General - Directia Generala Economica si Administrativ;
- Bogdan Raileanu ? Director General Directia Generala Achizitii Publice;
- Cristian Paul Stamatiade ? Director - Directia Tehnica in Constructii;Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006: -Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;
-Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Declaratie privind calitatea de participant la procedura Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara (Fisa centralizatoare a situatiei economice-financiare, ) Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: - - minim 200.000 lei pentru lotul 1, -minim 200.000 lei pentru lotul 2, -minim 300.000 lei pentru lotul 3, -minim 300.000 lei pentru lotul 4., Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru lotul 1 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare stiintifica privind echiparea cailor de trafic rutier cu dispozitive de reducere a zgomotului; de consultanta / expertize privind echiparea cailor de trafic rutier cu dispozitive de reducere a zgomotului, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda lei si euro la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Pentru lotul 2 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare stiintifica privind echiparea podurilor si viaductelor cu aparate de reazem din elastomeri, pentru izolarea dinamica; de consultanta / expertize privind echiparea podurilor si viaductelor cu aparate de reazem din elastomeri, pentru izolarea dinamica, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda lei si euro la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Pentru lotul 3 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare stiintifica privind sistemele de echipare cu dispozitive de izolare dinamica si disipare a energiei seismice pentru cladiri; de consultanta / expertize privind sistemele de echipare cu dispozitive de izolare dinamica si disipare a energiei seismice pentru cladiri, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda lei si euro la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Pentru lotul 4 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare stiintifica privind procedee tehnologice si echipamente performante pentru asigurarea calitatii si eficientei lucrarilor de constructii; de consultanta / expertize privind procedee tehnologice si echipamente performante pentru asigurarea calitatii si eficientei lucrarilor de constructii, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda lei si euro la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Cerinte minime: avand in vedere specificul contractului se solicita ca echipa sa fie formata obligatoriu din: cercetatori stiintifici atestati si/sau cadre didactice universitare cu activitate in domeniul ingineriei civile, ingineriei mecanice, ingineriei industriale si matematicii-mecanice, cu o experienta in domeniu de minim 3 ani.1.Prezentarea Listei persoanelor cu studii superioare propusi de ofertant pentru elaborarea lucrarii, cu indicarea coordonatorului pentru elaborarea lucrarii; 2.CV-urile persoanelor cu studii superioare propuse de ofertant pentru elaborarea lucrarii incluzand calificarile si experienta profesionala a acestora.
Indeplinirea cerintelor minime trebuie sa reiasa din prezentarea in mod clar si detaliat a CV-ului persoanelor responsabile propuse de ofertant.De asemenea, din CV trebuie sa rezulte demonstrarea indeplinirii cerintelor minime solicitate inclusiv prin: - studiile universitare/postuniversitare absolvite, inclusiv alte cursuri speciallizari;
- desfasurarea efectiva, in ultimii 3ani, a unor activitati de cercetare/ proiectare/elaborare reglementari tehnice in domeniul mentionat.Persoanele cu studii superioare propuse de ofertant pentru elaborarea lucrarii vor mentiona in CV-ul lor si referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia efectiva si rezultatele activitatii desfasurate
Informatii privind subcontractantii. Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 1C)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: 1. Ofertei financiare cu pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor i se acorda punctajul maxim de 30 (treizeci) puncte;2. Ofertei financiare cu un alt pret decat cel mai scazut dintre preturile ofertelor i se acorda un punctaj care se calculeaza dupa urmatorul algoritm: POf.Financiara curenta = (Pretminim / PretOf.Financiara curenta) x 30unde: POf. Financiara curenta = punctajul pentru oferta financiara curenta; Pretminim = pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor; PretOf.Financiara curenta = pretul ofertei financiare curente.
2.
tehnic
70%
Descriere: escriere: 1. Ofertei tehnice care cumuleaza numarul minim de 35 de credite i se acorda punctajul minim de 0 (zero) puncte.2. Ofertei tehnice care cumuleaza un numar maxim de credite (COf.max.), i se acorda punctajul maxim de 70 (saptezeci) de puncte.3. Ofertei tehnice care cumuleaza un numar de credite (COf.curenta.), intre numarul minim si numarul maxim de credite, i se acorda un punctaj care se calculeaza dupa urmatorul algoritm: POf. Tehnica curenta = (COf.curenta / COf.max ) x 70unde: POf. Tehnica curenta = punctajul pentru oferta tehnica curenta;COf.max = numarul de credite aferente ofertei tehnice care cumuleaza numarul maxim de credite;COf.curenta = numarul de credite aferente ofertei tehnice curente.
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 10:00
Locul: sediu MDRT, str Apolodor 17, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: in conditiile prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii regionale si Turismului Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Fax: +40 372111445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer