Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaboarare a reglementarilor tehnice/ activitatilor specifice de reglementare cuprinse in Programul nr. 7/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul constructii hidrotehnice si hidroedil


Anunt de participare numarul 136048/28.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laura Maciuceanu, Tel. +40 372111555, In atentia: Bogdan Raileanu, Director General -Directia Generala Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaboarare a reglementarilor tehnice/ activitatilor specifice de reglementare cuprinse in Programul nr. 7/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul constructii hidrotehnice si hidroedilitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului precum si intreg teritoriul Romaniei.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica a serviciilor de reglementare tehnica/activitati specifice de reglementare
LOTUL 1: Normativ privind evaluarea stabilitatii la alunecare a structurii, terenului de fundare si a versantilor barajelor din beton si lacurilor de acumulare.
LOTUL 2: Reabilitarea conductelor pentru transportul apei (brute, curate, uzate, uzate epurate, etc).1. Studiu privind imbatranirea (deteriorarea conductelor) realizate din diferite materiale2. Ghid privind reabilitarea conductelor pentru transportul apei (brute, curate, uzate, uzate epurate, etc).
LOTUL 3: Ghid de proiectare pentru reabilitarea rosturilorde lucru si definitive, la constructiile hidrotehniceLOTUL 4: Ghid de proiectare privind lucrarile subterane cu aplicatii in hidrotehnica si transporturi. Alcatuire constructiva, calcul sprijiniri si camasuieli
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cercetare si dezvoltare si servicii conexe de consultanta
Valoarea estimata fara TVA: 515, 592RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part este de 2% : lotul 1 este de 2.696 leilotul 2 este de 3.080 leilotul 3 este de 2.267 leilotul 4 este de 2.267 leiPer de valabil a gar: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Gar. de part. se va constitui in conf. cu HG nr.925/2006, art86, prin scrisoare de garantie bancara F12, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc. de asigurari, care se prez. in original sau OP. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, aut contr. va retine din gar. de part. in conf. cu art. 278 alin1 din OUG 34/2006 suma de - respectiv 1.348 RON pentru LOT 1 - respectiv 1.540 RON pentru LOT 2- respectiv 1.133 RON pentru LOT 3- respectiv 1.133 RON pentru LOT 4 Gar de buna ex este de 5% din val contr fara TVA, conform prevederilor contractului. Garantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari , document care devine anexa la contract. Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate. Restituire garantiei de buna executie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii in baza legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc conf art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 -f1;Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 f1A;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - f1B;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 lit 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista personalului de conducere, din cadrul M.D.R.T., care detine functii de decizie se poate consulta prin accesarea site-ului www.mdrt.ro, sectiunea Ministerul ?Conducere. ( Bogdan Raileanu- Director, General Directia Generala Achizitii Publice , Alina Dinca ? Director, General Directia Generala Economica si Administrativ, Cristian Paul Stamatiade ? Director, Directia Tehnica in Constructii , Nastasia Gheorghe- Secretar General, )f1C;
- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale(din care sa reiasa ca nu are datorii scadente) care sa prezinte situatiaobligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget(din care sa reiasa ca nu are datorii scadente) care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-f2 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: - minim 200.000 lei pentru lotul 1, - minim 200.000 lei pentru lotul 2, - minim 200.000 lei pentru lotul 3, - minim 200.000 lei pentru lotul 4, Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Atentie! In cazul ofertelor individualese va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala a acestuia pentru cei3 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune se va lua in calcul cifra medie de afaceri a membrilor asocierii, prin cumul. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 9 si 6 ? in originalConform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 1C)
Lista asociatilor si a subcontractorilor
Se solicita informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.
Fise de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost servicii de elaborare de reglementari tehnice sau activitati de cercetare Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, partile contractactului, valoarea contractului, durata contractului).
Pentru lotul 1, 3 si 4 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare / elaborare de reglementari tehnice in domeniul constructiilor hidrotehnice avand un obiect similar cu cel al fiecarui lot mentionat, contracte ale caror valori cumulate, trebuie sa aiba o valoare egala (pentru lotul 1 ? 134.810 lei, pentru lotul 3-113.371 lei , pentru lotul 4- 113.371 lei) sau mai mare decat valoarea fiecarui lot in parte.
Pentru lotul 2 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare / elaborare de reglementari tehnice in domeniul constructiilor hidroedilitare avand un obiect similar cu cel al lotului 2 avand o valoare de 154.040 lei sau mai mare decat valoarea acestuia.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor cu studii superioare, responsabilepentru indeplinirea contractului
1.Prezentarea Listei persoanelor cu studii superioare propusi de ofertant pentru elaborarea lucrarii, cu indicarea coordonatorului pentru elaborarea lucrarii
2.CV-urile persoanelor cu studii superioare propuse de ofertant pentru elaborarea lucrarii incluzand calificarile si experienta profesionala a acestora
Avand in vedere specificul contr se solicita ca echipa sa fie formata oblig din: Lot 1, 3 si 4: cercetat stiint atestati, cadre did univers, proiectanti, precum si specialisti din domeniul construct hidrotehnice, cu o exp in domeniu de minim 3 ani.Lotul 2: cercet stiintifici atestati, cadre did univer, proiectanti, precum si specialisti din domeniul construct hidroedilitare, cu o exp in domeniu de minim 3 ani.Demonstrarea indepl cerintelor minimeIndepl cerint minime trebuie sa reiasa din prez in mod clar si detaliat a CV-ului pers respons propuse de ofertant.De asemenea, din CV trebuie sa rezulte demonstr indeplinirii cerintelor minime solicitate inclusiv prin: - studiile universit/postuniversitare absolvite, inclusiv alte cursuri speciallizari ;
- desfasurarea efectiva, in ultimii 3ani, a unor activitati de cercetare / proiectare / elaborare regl tehnice in mentionat.
Persoanele cu studii superioare propuse de ofertant pentru elaborarea lucrarii vor mentiona in CV-ul lor si referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia efectiva si rezultatele activitatii desfasurate.In situatia in care una dintre persoanele responsabile propuse sau coordonatorul proiectului nu indeplineste toate cerintele minime oferta se respinge.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
componenta tehnica
70%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 10:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, str. Apolodor nr. 17, latura Nord -parter camera 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al firmei, insotita de o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Venituri proprii
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de maxim 5 zile, din ziua urmatoare luarii la cunostinta a deciziei CNSC-ului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului -Directia Generala Juridica
Adresa postala: Apolodor nr. 17, latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer