Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare ?Harti de Hazard la Inundatii si Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Spatiul Hidrografic Dobrogea-Litoral?


Anunt de participare numarul 123882/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Adresa postala:  CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900592, Romania, Punct(e) de contact:  MIRELLA OANCEA, Tel. 0241673036, Email:  [email protected], Fax:  0241673025, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare?Harti de Hazard la Inundatii si Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Spatiul Hidrografic Dobrogea-Litoral?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Spatiul Hidrografic Dobrogea-Litoral
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea Hartilor de Hazard la Inundatii si a Planului pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Spatiul Hidrografic Dobrogea-Litoral, in conformitate cu caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354200-6 - Servicii de cartografie aeriana (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71353100-8-Servicii de analiza hidrografica (Rev.2)
71353200-9-Servicii de analiza a dimensiunilor (Rev.2)
71354100-5-Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea Hartilor de Hazard la Inundatii si a Planului pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Spatiul Hidrografic Dobrogea-Litoral, in conformitate cu caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 15, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 315000 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de catre Ministerul Mediului si Padurilor prin Programul Operational Sectorial de Mediu 2007 - 2013Fondul de Coeziune ? POS Mediu Axa 5 ? 80%Buget de stat ? 20%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. Elig., Decl.privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, certif.constatator privind plata obligatiilor catre bugetul stat si cel local, decl.calit.part.proc., certif.particip.proc., cazier judiciar persoane fizice, cazier judiciar pers.juridica, cazier fiscal, certif. inreg., certif.constatator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, balanta contabila la 31.03.2011, informatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima pentru cifra de afaceri pe ultimii trei ani este de: 30.000.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.serv.similare realizate in ultimii 3 ani, Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi indeplinit:
- cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de aerofotografiere digitala color si realizare de ortofotoplanuri color 1:5000, minim 5.000 kmp
- cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de scanare prin tehnologia LIDAR sau similar si servicii de realizare DTM pe o suprafata de minim 5.000 kmp;
- cel putin un contract care a avut ca livrarea unei aplicatii GIS (elaborare Sistemului Informatic Geografic) presupunand culegerea datelor gesopatiale, servicii de analiza, dezvoltare, implementare si instruire pentru aplicatii software, pe o suprafata de minim 5.000 kmp;
- cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii specifice modelarii hidraulice, hidrologice si hidrodinamice si realizarea hartilor de inundabilitate, copii contracte, procesele verbale de receptie, recomandari, decl.privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, decl. efectivele medii anuale ale personalului angajat, ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si ale personalului responsabil de indeplinirea contractului, CV personal resp.de indeplinirea contractului, decl. de exclusivitate si disponibilitate, decl. prot.muncii si prot.mediului., subcontractanti si acord de asociere daca este cazul, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem pentru managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem pentru managementul de mediu ISO 14001 sau echivalent, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de managementul securitatii si sanatatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Responsabilitate Sociala, in conformitate cu cerintele specificatiei SA 8000 sau echivalent, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de management al Securitatii Informatiilor, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO/IEC 27001:2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte 1 sau mai multe contracte indeplinite in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare cu valoarea de 15.000.000 lei (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2011 11:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de catre Ministerul Mediului si Padurilor prin Programul Operational Sectorial de Mediu 2007 - 2013Fondul de Coeziune ? POS Mediu Axa 5 ? 80%Buget de stat ? 20%
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art.256^2, alin.(1), lit.b)/ OUG nr. 34/2006].
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compoartiment juridic si contencios-Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral
Adresa postala:  str.Mircea cel Batran nr.127, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900592, Romania, Tel. 0241-673036, Fax:  0241-673025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer