Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare Studiu de fezabilitate, analiza socio-economica, proiect tehnic si detalii de executie pentru Restaurarea, consolidarea, amenajarea si dotarea a doua corpuri de cladire ale Muzeului de Arta Tulcea


Anunt de participare numarul 43157/13.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborareStudiu de fezabilitate, analiza socio-economica, proiect tehnic si detalii de executie pentru Restaurarea, consolidarea, amenajarea si dotarea a doua corpuri de cladire ale Muzeului de Arta Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Muzeul de Arta Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborareexpertiza tehnica, studiu de fezabilitate, analiza socio-economica, proiect tehnic si detalii de executie pentru Restaurarea, consolidarea, amenajarea si dotarea a doua corpuri de cladire ale Muzeului de Arta Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaborareexpertiza tehnica, studiu de fezabilitate, analiza socio-economica, proiect tehnic si detalii de executie pentru Restaurarea, consolidarea, amenajarea si dotarea a doua corpuri de cladire ale Muzeului de Arta Tulcea.
Valoarea estimata fara TVA: intre 950, 000 si 980, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de12000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat; plata se va face pe baza facturilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre Bugetul local a obligatiilor de platavalabil la data organizarii procedurii, in original sau copie legalizata;Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, valabil la data organizarii procedurii, in original sau copie legalizata;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 800.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor prestatii in ultimii 3ani-ofertantul trebuie sa aiba cel putin doua prestatii de aceeasi natura si complexitatecu prestatia ofertata in calitate de contractor principal;Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent;Asigurarea standardelor de protectia mediului: ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001/2004 sau echivalent;
Asigurarea standardelor de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale: ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management ISO OHSAS 18001 sau echivalent;Ofertantii trebuie sa detina specialisti atestati de catre Ministerul Culturii si Cultelor pentru elaborarea expertizelor tehnice, a proiectelor de consolidare, restaurare, verificare tehnica a proiectelor si dirigentarea lucrarilor, cu respectarea exigentelor specifice domeniului monumentelor istorice si a cerintelor privind calitatea lucrarilor in constructii, conform prevederilorLegiinr. 259 din 23 iunie 2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face prin ordin de plata sau la casieria Consiliului Judetean Tulcea.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii nr. 20, cod 820033.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul ofertantului sau o persoana imputernicita de acesta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului pe data de 12 martie 2008, ora 11:00, se va face in conformitate cu precizarile din Fisa de date a achizitiei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta fondurile alocate pentru prestarea acestor servicii in limita a 30% din valoarea initiala, pentru acoperirea eventualelor costuri suplimentare.Informatii suplimentare referitoare la modul de plata a documentatiei de atribuire: Consiliul Judetean Tulcea, CIF 4321607, cod IBAN RO33TREZ64121360250XXXXX, Trezoreria Municipiului Tulcea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este de 10 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN TULCEA-DIRECTIA CONTENCIOS JURIDIC SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240/511960, Email: [email protected], Fax: 0240/513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2008 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer