Licitatie Publica - Servicii de elaborare a documentatiei tehnico-economice pentru proiectul "Reabilitare si modernizare retea de strazi urbane in Municipiul Falticeni, judetul Suceava"
Anunt de participare numarul 51153/29.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Falticeni
Adresa postala: str. Republicii, nr. 13, Localitatea: Falticeni, Cod postal: 725200, Romania, Punct(e) de contact: Vasile-Iulian Morosanu, Tel.0230/542056, Email: [email protected], Fax: 0230/544942, Adresa internet (URL): www.falticeni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare a documentatiei tehnico-economice pentru proiectul "Reabilitare si modernizare retea de strazi urbane in Municipiul Falticeni, judetul Suceava"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Falticeni, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ob. achiz. pub. il reprez. obtinerea urmatoarelor servicii: Serv. de elab. a doc tehnico-ec pentru proiectul Reabilitare si ModernizareRetea de Strazi Urbane in Mun. Falticeni, Jud Suceava, pe urmatoarele loturi: Prestatorul va prevedea toate lucrarile necesare functionarii in bune cond. a proiectului de investitii vizat.Prestatorul va urmari ca lucrarile ce le va analiza prin investitie sa asigure respectarea indicatorilor prevazuti a fi atinsi prin proiectul de investitii vizat.Prestatorul va respecta toate cerintele si procedurile conform Ghidului solicitantului pentru Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, domeniul major de interventie 2.1.-"Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura.Prestatorul va respecta legislatia in vigoare privind realizarea proiectelor tehnice, a detaliilor de executie si a caietelor de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si modernizarea a 15, 244 km de strazi urbane in municipiul Falticeni.
Valoarea estimata fara TVA: 370, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi in cuantum de 7.400 lei iar garantia de buna executie va fi in procent de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si local;H.G. 1.424/28.11.2007( Programul Operational Regional 2007-2013.)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in scopul depunerii unei oferte comune.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sesolicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat:
Certif. fiscal de la ANAF incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia eminentain original sau copie legalizata si Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datoratebugetului local incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia eminentain original sau copie legalizata
IMPORTANT: Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local din localitatea de inregistrare a sediului societatii.
Cerinta obligatorie: declaratie privind eligibilitatea;Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Cod Unic de Inregistrare;Cod de Inregistrare Fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, din care sa reiasa realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin 300.000 euro;Bilanturi contabile la 31 decembrie 2005, 31 decembrie 2006 si31 decembrie 2007, vizate si inregistrate de organele competente, in copie, si contul de profit si pierdere conform ultimului bilant contabil anual, vizat si inregistrat de organele competente, in copie, din care sa reiasa ca ofertantul a obtinut profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Realiz.in ultimii 3 ani a3 contractede prestari serv. care sa aiba ca valoare cumulata echivalentul a cel putin 33.000 euro fara TVA avand ca obiect servicii pentru elaborarea documentatiilor tehnico economice de finantare pentru proiecte de infrastructura publica promovate spre finantare in cadrul programelor cu finantare europeana;Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta implementarea si respectarea standardelor de asigurare a calitatii in proiectare in constructii conform ISO 9001, in copie legalizata (nu se accepta ofertantii in curs de certificare);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 9389/25.04.2008.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata documentatiei se va face la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Falticeni, str. Republicii, nr. 13, sala "Iorgu Radu"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Hotararea Guvernului nr. 1.424/28.11.2007 privind aprobarea Programului multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea autoritatilor administratiei publice locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate prin Programul operational regional 2007-2013 si finantarea acestuia din bugetul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
VI.3) Alte informatii
Alte surse de finantare: bugetul de stat si bugetul local.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Falticeni - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: str. Republicii, nr. 13, Localitatea: Falticeni, Cod postal: 725200, Romania, Tel.0230542056, Email: [email protected], Fax: 0230544942
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2008 12:11