Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare a documentatiilor tehnico-economice, (studiu de fezabilitate, proiect tehnic, studii de teren, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor) in cadrul proiectului Elaborarea documentatiilor pregat


Anunt de participare numarul 75126/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-711004, In atentia: Janko Szep Istvan, Email: [email protected], Fax: 0261-710395, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnico-economice, (studiu de fezabilitate, proiect tehnic, studii de teren, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor) in cadrul proiectului Elaborarea documentatiilor pregatitoare pentru modernizarea infrastructurii de acces la granita, in regiunea de frontiera romano-maghiara de la Horea(Ro) Imbaly(Hu)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnico-economice, (studiu de fezabilitate, proiect tehnic, studii de teren, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor) in cadrul proiectului Elaborarea documentatiilor pregatitoare pentru modernizarea infrastructurii de acces la granita, in regiunea de frontiera romano-maghiara de la Horea(Ro) Imbaly(Hu)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnico-economice (studiu de fezabilitate, proiect tehnic, studii de teren, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor) in cadrul proiectului Elaborarea documentatiilor pregatitoare pentru modernizarea infrastructurii de acces la granita, in regiunea de frontiera romano-maghiara de la Horea(Ro) Imbaly(Hu)pentru pregatirea modernizarii infrastructurii rutiere pe urmatoarele tronsoane:
- DJ 196C: intersectia DJ 196B si 196C Sanislau Horea (km 8+762)- drum vicinal: Horea granita de stat (km 0+800)
- DJ 196C: ramificatia din DN 19 Piscolt Resighea Scarisoara Noua (km 9+500)
- DJ 196C: Scarisoara Noua (km 9+500) Horea (km 17+400).
Toate documentatiile vor fi elaborate separat pentru cele patru tronsoane de mai sus.
Totalul serviciilor de proiectare prestate pentru fiecare din cele patru tronsoane: Studiu de fezabilitate inclusiv studiile topografice, geotehnice si estimarea de costuri, pentru executia lucrarilor de modernizare; Documentatia necesara obtinerii avizelor, autorizatiilor, tinand cont de prezenta ariilor protejate din apropiere;
Documentatia pentru proiectul tehnic, incluzand lista de cantitati de lucrari, precum si partile desenate pentru lucrarile prevazute. Proiectul tehnic va fi insotit de Raportul verificatorului de proiect atestat;
Detaliile de executie.
Toate studiile elaborate vor fi prezentate Autoritatii Contractante in forma scrisa si in format electronic (conform celor stabilite in Caietul de Sarcini Volumul II).
Prin prestarea serviciilor de proiectare, ofertantul va trebui sa asigure elaborarea documentatiilor tehnico-economice (studiu de fezabilitate, studii de teren, documentatie pentru obtinerea avizelor), inclusiv proiectare tehnica (proiectul tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini) in conformitate cu legile, standardele tehnice, de proiectare, de protectia mediului inconjurator in vigoare din Romania si sa fie in conformitate cu standardele, normele cerute de Autoritatea contractanta .
Valoarea estimata fara TVA: 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul gar.de particip.este de 8.448 lei, echiv.a 2.000 Euro (la curs inforeuro din luna aprilie de 1 euro = 4, 2238 lei;Gar.de buna ex.a contr.este de 5% din din val.contr., fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabile (Programul de Cooperare Transfrontaliera PHARE CBC Romania-Ungaria 2004-2006, contractul de finantare nr. RO 2006/018-446.01.01.01.01)si Bugetul Judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.elig.Solicitat Form.7 din Vol.III.Decl.priv.neinc.in prev.art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ult.Solicitat Form.8.Certif.const.priv.indepl.oblig.exigib.de pl.a imp.si taxelor de stat, incl. cele locale precum si a contrib.pt.as.soc.de stat, valabile la data desch.of.si/sau orice alte form.tip elib.de aut.comp.din tara in care of.este rezident, in original sau copie leg.;Pers.jur./fiz.str.vor prez.doc.echiv.traduse in l.rom., legalizate.Pers.jur./fiz.rom.-Certif.const.emis de ORC-in orig.si val. la data desch.of.-Certif.de inr.emis de ORC/Aut.de func.(p.f)in copie leg.Pers.jur./fiz.str.vor prez. doc.echiv.traduse in l.rom.legal.Pers.jur./fiz.str.-Se vor prez.doc.care dov.o forma de inreg.ca pers. jur./at.ori apart.din p.d.v.profes.la o grupare legal const., in conf.cu leg.in vig.din tara de orig.a of.traduse in l.rom.si leg., val.la data desch.of.-Certif.de Rez.Fisc.(evitarea dublei impuneri) valabil pt.anul calend.in curs, va fi prez.in trad.in l.rom., in forma leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale SolicitatBilant contabil SolicitatInformatii privind cifra de afaceri Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa Formularul 10 din Volumul III.Bilantul contabil intocmit pentru ultimele trei exercitii financiare anuale incheiate (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente, in copie.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus, sau alte documente echivalente.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice/fizice romane si persoane juridice / fizice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Se vor prezenta informatii pentru anii (2006, 2007, 2008), conform Formularului 10.Contul de profit si pierdere, in copie, din situatiile financiare pentru anii 2006, 2007, 2008 din care sa reiasa cifra de afaceri pe anii respectivi.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus, sau alte documente echivalente.Cifra de afaceri medie anuala, calculata pentru anii financiari 2006, 2007 si 2008: valoarea minima impusa este de 200.000 Euro (conversia in Euro se va face la cursul BNR pentru anii respectivi, asa cum a fost descris mai sus). Cifra medie de afaceri se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati.Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, respectand acelasi prag minim.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)SolicitatInformatii privind dotarile specifice SolicitatResurse umane si structura managementului SolicitatInformatii privind subcontractanti SolicitatInformatii privind asociatii Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Form.11 din VOL.III-prezentarea unui contr.de nat.sim.indepl.si finalizat cu succes in ultimii trei ani, in val.de cel putin 35.000 Euro, sau- prez.a 3 contr.indepl.si final.cu succes in ultimii trei ani cu o val.totala de cel putin 60.000 Euro;Of.va anexa pentru fiecare contr.prez.pr.v.de recep.la terminarea lucr.ex.pe baza pr.si recom.sau un doc.const.din partea benef.Of.trebuie sa compl.Form.15 din Vol.III care contine inform.priv.dot.sp.de care dispune op.ec.(in dot.proprie, prin contr.sau conv.de inch.etc.)pt.indepl.coresp. a contr.de serv.Of.va prez.ca dot.min.pe care se obliga sa le puna la disp.pt.indepl.coresp.a contr., resp.echip.teh.pt.pro.: -calc.(min.2), -progr.inf.de red.si desenare (AutoCAD sau echiv.), -impr.sau plotere (min.1), -echip.si util.pt.ef.stud.geotehn.si topograf., -echip.si dot.pt.com., precum si un mijloc de transport pt.a putea ajunge la loc.proiect.a)Decl.care contine inf.priv.nr.mediu, in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), al pers.ang., asig.cu pers.de sp., nr.cadrelor de cond., precum si pers.resp. direct de indepl.contr.(conf.Form.13 din Vol.III);Se sol.nom.echipei de manag.a pr.care sa contina min.: un Manager de Proiect-resp.de contr.un Inginer-resp.teh.cu sp.geo-topo pt.realiz.st. (sau dov.subcontr.acestor serv.)un Inginer-resp. teh.cu sp.in dom.dr.si poduri.Echipa de manag.a pr.va avea atasat CV conf.Form.14 si copii dupa dipl.de st.relev.Form.12 din Vol.III.Un as.trebuie nom.lider al as.si conf.prin depun.scris.de imp. semnate de pers.cu drept de semn.din partea tuturor as.indiv.din cadrul as.Of.trebuie sa cuprinda un acord sau o scris.prelim.de as.in care sa se mentioneze ca toti as.isi asuma rasp.solid.pt.ex.contr., ca liderul as.este imp.sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociere/Consortiu pe intreaga durata a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 11:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la deschiderea ofertelor trebuie sa aiba imputernicire din partea ofertantului semnatar al documentatiei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 setor 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2009 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer