Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare a reglementarii tehnice/activitatilor specifice de reglementare cuprinse in Programul 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala-Metodologie privind c


Anunt de participare numarul 140908/04.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laura Maciuceanu, Tel. +40 372111555, In atentia: domnului Director General Florin PUSCAU, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare a reglementarii tehnice/activitatilor specifice de reglementare cuprinse in Programul 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala-Metodologie privind continutul cadru al planurilor de amenajare a teritoriului si urbanism in raport cu prevederile Directivei Seveso II 96/82/EC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare a reglementarii tehnice/activitatilor specifice de reglementare cuprinse in Programul 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala-Metodologie privind continutul cadru al planurilor de amenajare a teritoriului si urbanism in raport cu prevederile Directivei Seveso II 96/82/EC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cercetare si dezvoltare
Valoarea estimata fara TVA: 98, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part este de 2% adica 1971 lei. Per. de valabil a gar: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Gar. de part. se va constit in conf cu HG 925/2006, art 86, prin scrisoare de gar bancara F12, OP sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara, ori de o soc. de asig, care se prezinta in original.Of care la data si ora deschiderii nu sunt insotite de dovada const gar de part. ca fiind inacceptabile.In cazul depunerii unei contest daca CNSC respinge contestatia depusa, aut contr va retine din gar. de part in conf cu art. 278 alin 1 din OUG 34/2006 suma de 985, 5 lei. Cont RO03TREZ7005005XXX004475. Gar. de buna ex. este de 5%din val contr. fara TVA.Gar. de buna executie se constit. in conf cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cu mod si compl. ult. printr-un instrument de garantare emis de o soc bancara sau de o soc de asig. Se recomandaca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romaniasau de o banca din strainatate care arecorespondent o banca din Rom. Restit. gar de buna exec se va face conf HG 925/2006 cu mod. si compl. ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii in baza legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-F1;Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-F1A;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-F1B;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Eduard Hellvig ?Ministru;
- Valentin Florin Trifan ?Secretar General Adjunct- Mihai Calota ? Director General ? Directia Generala Juridica;
- Alina Dinca ? Director General - Directia Generala Economica si Administrativ;
- Florin Puscau? Director General Directia Generala Achizitii Publice;
- Anca Ileana Ginavar? Director - Directia Generala Dezvoltare Teritoriala;
-F1C;
Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale(din care sa rezulte ca nu are datorii ), care sa prezinte situatiaobligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;
-Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget(din care sa rezulte ca nu are datorii ) , care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -F2; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului -Fisa de informatii generale ?in original. Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 197.000 lei Atentie! In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala a acestuia pentru cei3 ani de referinta indicati (2009, 2010, 2011)In cazul ofertelor comune se va lua in calcul cifra medie de afaceri a membrilor asocierii, prin cumul.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost servicii de elaborare de reglementari tehnice sau activitati de cercetare/dezvltare in domeniile urbanism si amenajarea teritoriului
Se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare / proiectare / elaborare de reglementari tehnice cu tematica in domeniul urbanism si amenajarea teritoriului, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 98.550 lei.
Infreferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Echipa de proiect va include cel putin cate un specialist din urmatoarele domenii: -urbanism-arhitectura-constructii-protectia mediului-stiinte juridice Experienta acestora in domeniul propriu de expertiza va fi dovedita prin documente de certificare si demonstrare a calificarilor, competentelor, cunostintelor si a experientei detinute.Demonstrarea calificarilor, competentelor, experientei si cunostintelor se realizeaza prin copii ale diplomelor, atestatelor, certificatelor, copii ale proceselor verbale de predare-primire a lucrarilor/proiectelor, copii ale contractelor relevante de prestari servicii, copii ale contractelor de munca sau dupa caz, copii ale proiectelor care atesta calitatea de participant in acel proiect.Ofertantii vor prezenta CV-urile pentru persoanele propuse pentru executia lucrarilor.
In situatia in care unul dintre expertii cheie propusi sau coordonatorul proiectului nu indeplineste toate cerintele cu privire la echipa propusa(specialisti din domeniile urbanism, arhitectura, constructii, protectia mediului, stiinte juridice precum si experienta dovedita prin documente reprezentative) oferta se respinge.
Informatii privind subcontractantiiConform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2013 10:30
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, sala Albastra
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Persoanele imputernicite vor prezenta o imputernicire scrisa si o copie dupa un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.Neindeplinirea oricarei cerinte din documentatia de atribuire, constituie motiv pentru respingerea ofertei ca inacceptabila, respectiv neconforma.In cazul in care cea mai mica valoare este ofertata de mai multi operatori economici, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la registratura MDRT).Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului -Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372/111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer