Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ELABORARE A REGLEMENTARILOR TEHNICE CUPRINSE IN PROGRAMUL NR. 10/2011 PRIVIND ELABORAREA DE REGLEMENTARI TEHNICE SI ACTIVITATI SPECIFICE DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL INSTALATII SI ECHIPAMENTE AFERENTE CONSTRUCTIILOR


Anunt de participare numarul 133997/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Remus URETEAN, Tel. +40 372111409, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ELABORARE A REGLEMENTARILORTEHNICE CUPRINSE IN PROGRAMUL NR. 10/2011 PRIVIND ELABORAREA DE REGLEMENTARI TEHNICE SI ACTIVITATI SPECIFICE DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL INSTALATII SI ECHIPAMENTE AFERENTE CONSTRUCTIILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, precum si intreg teritoriul Romaniei.Cod NUTS RO321 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea reglementarilor tehnice cuprinse in Programul nr. 10/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul instalatii si echipamente aferente constructiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaboarare a reglementarilor tehnice cuprinse in Programul nr. 10/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul instalatii si echipamente aferente constructiilor
Valoarea estimata fara TVA: 935, 496RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare reprezenta 2% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in parte, astfel: - pentru lotul 1 este de 2.696 RON- pentru lotul 2 este de 2.696 RON- pentru lotul 3 este de 2.696 RON- pentru lotul 4 este de 4.661 RON- pentru lotul 5 este de 2.979 RON- pentru lotul 6 este de 2.979 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art 86 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 cu modificari si completari, in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din garantia de participare, respectiv: - 1.348, 10RON pentru LOT 1, - 1.348, 10RON pentru LOT 2- 1.348, 10RON pentru LOT 3- 2.330, 76RON pentru LOT 4- 1.489, 95 RON pentru LOT 5- 1.489, 95 RON pentru LOT 6Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185 Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5 % din valoarea contractului fara TVA, conform prevederilor contractului.Garantia de buna executie se constituie, in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract. (formular 13)Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii constituite la MDRT in baza Legii nr. 10/1995
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din O.U.G. 34/2006 .Acord de asociere ? completarea unui formular (formularul 8 )
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1
Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1ACertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1BDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1CPersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Cristian PETRESCU ?Ministru;
- Razvan Murgeanu ? secretar de stat;
- Eugen Curteanu ? secretar de stat;
- Gheorghe Nastasia - Secretar General;
- Mihai Calota ? Director General ? Directia Generala Juridica;
- Alina Dinca ? Director General - Directia Generala Economica si Administrativ;
- Bogdan Raileanu ? Director General Directia Generala Achizitii Publice;
- Cristian Paul Stamatiade ? Director - Directia Tehnica in Constructii;
Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: - minim 260.000 lei pentru lotul 1, - minim 260.000 lei pentru lotul 2, - minim 260.000 lei pentru lotul 3, - minim 460.000 lei pentru lotul 4, - minim 290.000 lei pentru lotul 5, - minim 290.000 lei pentru lotul 6, Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisele de exp similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, partile contractactului, valoarea contractului, durata contractului)
Pentru loturile 1, 2, 3 si 5 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare / proiectare / elaborare de reglementari tehnice cu tematica in domeniul instalatiilor termice, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv. Pentru lotul 4 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare / proiectare / elaborare de reglementari tehnice cu tematica in domeniul eficientei energetice in cladiri, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv.Pentru lotul 6se vor prez max 3 contr cercetare/proiectare/elaborare de regelem. tehnice cu tematica in domeniul instal. de incalzire, sanitare in cladiri, utili surse regen. de energie a caror val. cumulata sa fie cel putin egala cu val. estim. a cont pe lot respe.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
1. Prezentarea Listei expertilor propusi de ofertant pentru elaborarea lucrarii, cu indicarea coordonatorului pentru elaborarea reglementarii tehnice.2. CV-urile expertilor propusi de ofertant pentru elaborarea lucrarii incluzand calificarile si experienta profesionala a acestora. Lista acestora si formatul CV-ului trebuie sa fie depuse in formatul standard indicat (Formular 5).
Completare formular 9 si 6 ? in originalConform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 1C)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj pentru oferta tehnica
70%
Descriere: oferta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 10:00
Locul: sediul MDRT str. Apolodor 17 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: in conditiile prevazute la art. 2562din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Reunion, Tel. +40 372111473, Fax: +40 372111445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer