Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare a Strategiei de Dezvoltare Durabila a Judetului Braila 2010-2015 in cadrul proiectului Strategie, Durabilitate, Dezvoltare


Anunt de participare numarul 82424/15.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.945, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600/249, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare a Strategiei de Dezvoltare Durabila a Judetului Braila 2010-2015 in cadrul proiectului Strategie, Durabilitate, Dezvoltare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii privindelaborarea Strategiei de Dezvoltare Durabila a Judetului Braila pentru perioada 2010-2015.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79300000-7 - Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea de servicii privindelaborarea Strategiei de Dezvoltare Durabila a Judetului Braila pentru perioada 2010-2015, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 130, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de participare 1300 lei. Per. de valab. a gar. de particip. este de 90 zile.Garantia de buna executie a serviciilor este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European- Fonduri alocate prin programul operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013; Buget national; Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentatautoritatii contractante inainte de semnarea contractului de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de eligibilitate - Form. 12A
Decl. priv. neincadr. in prev. art. 181 - Form. 12B
Decl. priv. calitatea de particip. - Form. 12C
Certif. const. elib. de ORC, valabil la data deschiderii-original sau copie legalizata
Certif. de inreg. fiscala elib. de ORC-copie semnata si stampilata conf. cu originalul
Certif. const. priv. plata oblig. catre bugetul consilid. de stat elib. de DGFP din care sa reiasa ca ofert nu are datorii, valab. la data desch.
Certif. priv. plata oblig. catre buget local elib. de catre direct. de specialit. din cadrul Primariilor in a caror raza terit. activ. ofert. nu are obligatii restante la buget local, valabil la data desch.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bil. contabil, viz. si inreg. de org. comp., cu rez. fin. poz. Se va prez. o copie dupa acest docum.
Fisa de inform. gen. cuprinz. cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani - se compl. conf.Form. 2
Se impune ca cifra de afac.medie anuala pe ult. 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 390.000 lei cu TVA.In cazul ofertei com., indepl. cond. de realiz. a unei cifre medii anuale se poate face prin cumulul asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip. serv. prestate in ultimii 3 ani - continand val., per. de prestare, benef., in conf.cuForm. 12E, din care sa reiasa ca ofert. a incheiat si final., cel putin un contract de serv. priv. elab. unei strategii de dezv. de minim 46000, 00 lei cu TVA sau 3 contracte de serv. priv. elab. unei strategii de dezv., in val. de 75000, 00 lei cu TVA.Se vor prezenta: -copii dupa contr. finaliz. avand ca ob. serv. de elab. a strategiei de dezv. durabila a local.sau a jud. sau a reg. sau o strategie nat. din ultimii 3 ani;
-cel putin o recom. sau doc. const. din partea benef., ptr.prestarea serv. invoc., priv.elab. unei strategii de dezv., in orig. sau copie legaliz.Inf. gen. priv. angajatii op. ec.- se va compl. Form. 12I
b. Pers. cheie care este propus sa lucr. in contract - Form. 3
Ptr. realiz. contr., ofert. va pune la dispoz. o echip.care sa aiba in componenta sa cel putin urmatoarele categorii de personal:
- coord.echipei (Team Leader)
- un specialistatestat in manag. proiectelor
- un arhitect
- un sociolog
- un specialistprognoze economice
- un specialist protejarea mediului
- un inginerCoord. ech. de experti va treb. sa faca dov. partic. la cel putin o faza din proc. de elab. a unei strat. de dezv. ec.-soc. (diagnoza, analiza SWOT, form. de ob., elab. de pl.actiune). Se va prez. o recom. din partea elab. strat., cu ment. proiect., benef. si faz. in care ac. a partic.la elab. proiect. De asem. CV-ul (Form. 4 ) ac. treb. sa fie insot. de copii dupadipl./certif. de studii/atest. de formare prof. aviz. de M.E.C.I. si M.M.F.P.S. mentionate in CV.
Ptr.fiec. dintre ceilalti exp. incl. in echipa prof. ptr. indepl. contr., se vor prez. CV urile, conform Form. 4 si copii dupa dipl./certif.de studii/atest. de formare prof. aviz. de M.E.C.I. si M.M.F.P.S., ment. in CV-uri.Pers. care nu este ang. perm. al ofert., va da o decl. pe pr. rasp., potrivit careiava indepl. oblig.asum. prin contr. de colab. pana la finaliz. serv. de elab. a strategiei, ce fac ob. contr.- Form. 5 - Decl. disp.
ISO 9001:2000 sau echiv.
ISO 14001:2004 sau echiv.
Model de contract insusit prin semnatura si stampila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, camera 404, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA - COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600/223, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2009 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer