Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ELABORARE A STUDIILOR SI DOCUMENTATIILOR AFERENTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 127326/01.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Comerciala -SAPSPBS, Tel. 021/3192433, In atentia:  Nicolae Vlad, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE ELABORARE A STUDIILOR SI DOCUMENTATIILOR AFERENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Reteaua feroviara apartinand CNCF CFR SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ELABORARE A STUDIILOR SI DOCUMENTATIILOR AFERENTE
LOT 1:
Elaborare studiu de fezabilitate pentru obiectivul ?Sistem computerizat de monitorizare a starii de functionare a instalatiilor de centralizare electronica, informatizarea proceselor de mentenanta si organizarea interventiilor? ?
LOT 2
Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si intocmirea studiilor pentru obiectivul ?Centralizarea electronica in statia CFVideleLOT 3:
Elaborare studiu de fezabilitate pentru obiectivul?Sporirea eficientei economiceprin introducerea de instalatii de semnalizare automata a trecerilor la nivel cu calea ferata?
LOT 4
Elaborare studiu de fezabilitate pentru obiectivul ?Sporirea eficientei economiceprincontrolul liniilor dintre statii cu numaratoare de osii?
LOT 5
Elaborare studiu de fezabilitate pentru obiectivul?Sporirea eficientei economiceprinreintregirea BLA pentru 18 distante de circulatie?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE ELABORARE A STUDIILOR SI DOCUMENTATIILOR AFERENTE
LOT 1:
Elaborare studiu de fezabilitate pentru obiectivul ?Sistem computerizat de monitorizare a starii de functionare a instalatiilor de centralizare electronica, informatizarea proceselor de mentenanta si organizarea interventiilor? ?val.estimata217.000lei
LOT 2
Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si intocmirea studiilor pentru obiectivul ?Centralizarea electronica in statia CFVideleval.estimata200.000leiLOT 3:
Elaborare studiu de fezabilitate pentru obiectivul?Sporirea eficientei economiceprin introducerea de instalatii de semnalizare automata a trecerilor la nivel cu calea ferata?-val.estimata450.000lei
LOT 4
Elaborare studiu de fezabilitate pentru obiectivul ?Sporirea eficientei economiceprincontrolul liniilor dintre statii cu numaratoare de osii?-val.estimata200.000lei
LOT 5
Elaborare studiu de fezabilitate pentru obiectivul?Sporirea eficientei economiceprinreintregirea BLA pentru 18 distante de circulatie?-val.estimata350.000lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 417, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: LOT 1-2.170lei, LOT 2-2.000lei, LOT 3-4.500lei, LOT 4-2.000lei, LOT 5-3.500lei;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% din valoarea contractelor, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea la art. 180;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181;Declaratie privind neincadrarea prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii;Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul de stat si local;Certificat constatator Registrul Comertului;Certificat de inregistrare la Registrul Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul G din Sectiunea III? formularul se depune in original) din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului in valoare de: LOT 1-217000lei, LOT 2-200.000lei, LOT 3-450.000lei, LOT 4-200.000lei, LOT 5-350.000lei;
Bilanturile contabile, din anii 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei prestarilor de servicii similare de implementare servicii de studii de fezabilitate similare in ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitate, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii.- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat un contract sau mai multe contracte de prestare de servicii din care sa rezulte ca a efectuat studii de fezabilitate a caror valoare pentru fiecare lot in parte este egala sau mai mare de : LOT 1-108500lei, LOT 2-100.000lei, LOT 3-225.000lei, LOT 4-100.000lei, LOT 5-175.000lei;
.- Pentru contractul/contracte depus/depuse ca si experienta similara se vor prezenta recomandare/recomandari din partea beneficiarilor contractelor respective sau documentele constatatoare;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine personal calificat pentru prestarea serviciului, minim: LOT 1-expert in sisteme de centralizare feroviara, economist, expert in transporturi, LOT 2-expert in sisteme de centralizare feroviara, economist, expert in transporturi, LOT 3-expert in treceri la nivel, economist, expert in transporturi, LOT 4-expert in instalatiile de controlul liniilor cu numaratoare de osii, economist, expert in transporturi, LOT 5-expert in instalatiile de centralizare si BLA, economist, expert in transporturi- Prezentarea unor documente emise de organismele nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 ? managementul calitatii.- Prezentarea certificatului de protectia mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/4371/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 11:00
Locul: sediul CNCF CFR SA, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, care vor avea asupra lor imputerniciri si BI/CI sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
.Corespondenta va avea loc in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere in limba romana. 3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP.4.In anuntul de participare publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro), documentatia de atribuire este publicata in forma completa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310461, Email:  [email protected], Fax:  021/310462, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Email:  [email protected], Fax:  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR" SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/315.11.17, Fax:  021/315.11.17, Adresa internet (URL):  http: //www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2011 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer