Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ELABORARE A STUDIULUI "PLANUL PENTRU PREVENIREA, PROTECTIA SI DIMINUAREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN BAZINUL HIDROGRAFIC SIRET"


Anunt de participare numarul 132469/30.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENTUL U.I.P., Tel. +40 234537383, In atentia: ing. Iulian-Sorin ALBESCU, Email: [email protected], Fax: +40 234510050, Adresa internet (URL): http: //das.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ELABORARE A STUDIULUI "PLANUL PENTRU PREVENIREA, PROTECTIA SI DIMINUAREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN BAZINUL HIDROGRAFIC SIRET"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului si in teren: bazinul hidrografic al raului Siret.
Codul NUTS: RO2 - Macroregiunea doi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita elaborarea studiului ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Bazinul Hidrografic Siret?, si anume: elaborarea scenariilor de amenajare la nivelul intregului bazin aflat in administrarea A.B.A. ?SIRET?; identificarea si elaborarea unui plan adecvat de masuri structurale si nestructurale, pentru imbunatatirea sistemului actual de management al inundatiilor in sens pro-activ, cu atentie speciala pentru promovarea masurilor preventive; prioritizarea masurilor de management al riscului la inundatii care sa fie finalizate in urma parcurgerii procedurii S.E.A. si a analizei socio-economice realizata cu consultarea administratiilor locale si centrale si a utilizatorilor de apa din bazin.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru implementarea proiectului ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Bazinul Hidrografic Siret?, finantat din Fondul de Coeziune, in baza Contractului de finantare nr. 103082 din 22.12.2010, in cadrul Programului Operational Sectorial Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat, se solicita elaborarea studiului ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Bazinul Hidrografic Siret?, si anume:
? elaborarea scenariilor de amenajare la nivelul intregului bazin aflat in administrarea A.B.A. ?SIRET?;
? identificarea si elaborarea unui plan adecvat de masuri structurale si nestructurale, pentru imbunatatirea sistemului actual de management al inundatiilor in sens pro-activ, cu atentie speciala pentru promovarea masurilor preventive;
? prioritizarea masurilor de management al riscului la inundatii care sa fie finalizate in urma parcurgerii procedurii S.E.A. si a analizei socio-economice realizata cu consultarea administratiilor locale si centrale si a utilizatorilor de apa din bazin.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Cuantumul solicitat al garantiei de participare este de 30000 lei.Garantie de buna executie: Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea (fara TVA) a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Fondul de Coeziune, in cadrul Programului Operational Sectorial Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu roate modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea ofertantului in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Declaratie privind neincadrarea ofertantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009 si 31.12.2010.
Balanta contabila la 31.10.2011.
Formularul "Informatii generale".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2008, 2009, 2010, trebuie sa fie cel putin egala cu 3.000.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Formularul ?Experienta similara? completat pentru contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, prezentate pentru dovedirea experientei similare.
Documentele constatatoare sau recomandarilor emise, in baza art.213 alin.(1) lit.p) de catre beneficiarii ofertantului, pentru prestarea serviciilor similare prezentate pentru dovedirea experientei similare.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3ani.
Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru indeplinirea contractului de servicii.
Se solicita desemnarea de ofertant ca, Manager de proiect, care va asigura coordonarea elaborarii documentatiilor solicitate si care va reprezenta ofertantul in relatiile cu beneficiarul, o persoana cu studii superioare de specialitate, cu experienta in elaborare de studii in domeniul prevenirii, protectiei si diminuarii efectelor inundatiilor si care a mai participat, in calitate de Manager de proiect, la coordonarea si elaborarea, cel putin, a unui proiect similar din punct de vedere a complexitatii contractului de servicii.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
Certificat de atestare Ministerul Mediului, conform Ordinului nr. 1671 din 2007 actualizat, pentru domeniile a), b), c), d) mentionate la art.11 din ordin sau document echivalent.
Certificat de autorizare ONCGC conform Ordinului nr.538 din 2001 sau de catre ANCPI conform Ordinului nr.107 din 2010 sau sa aiba angajata, cel putin o persoana autorizata conform ordinelor mai-sus mentionate, astfel: persoane fizice?pentru categoria A iar persoane juridice?pentru clasa II sau sa fie atestat la un nivel echivalent de o autoritate abilitata din tara in care este rezident (persoane fizice/juridice straine).
Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti.
Acord de asociere (daca este cazul).
Certificat ISO9001 sau al unui document echivalent.
Certificat ISO14001 sau al unui document echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi prestat servicii similare ? servicii de elaborare studii si planuri bazinale in domeniul prevenirii, protectiei si diminuarii efectelor inundatiilor ? in valoare egala sau mai mare de 1.500.000 lei (fara T.V.A.). Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta parti relevante din contractele care au ca obiect serviciile respective (in original, fotocopie legalizata sau copie conform cu originalul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21362 din 21.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din Fondul de Coeziune, in baza Contractului de finantare nr. 103082 din 22.12.2010, in cadrul Programului Operational Sectorial Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Alte cerinte obligatorii: Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (S.E.A.P.) conform prevederilor H.G. nr. 1660/2006. Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului ?Documentatie si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare a CNSC in vederea anularii unui act considerat nelegal este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre acel act. Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in 10zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa SIRET ? Compartimentul juridic si contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. +40 234541646/134, Fax: +40 234510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer