Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare a unui studiu de prefezabilitate pentru constructia si dotarea unui spital general in Judetul Arad


Anunt de participare numarul 121275/10.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu, nr. 22 Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357.731.100, In atentia:  CLAUDIA HOTARAN, Email:  [email protected], Fax:  0357.731.287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare a unui studiu de prefezabilitate pentru constructia si dotarea unui spital general in Judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul ofertantului, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare a unui studiu de prefezabilitate pentru constructia si dotarea unui spital general in Judetul Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71210000-3-Servicii de consultanta in arhitectura (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaborare a unui studiu de prefezabilitate pentru constructia si dotarea unui spital general in Judetul Arad, respectiv:
?Elaborare studiu de prefezabilitate pentru constructia si dotarea unui spital general in judetul Arad
?Elaborarea analizei cost-beneficiu pentru investitia propusa (anexa la studiul de prefezabilitate)
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 4.000 lei; Garantia de buna executie a contractului 5 % din pretul contractului, fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind calitatea de participant la procedura;Certificat de part. la licitatie cu oferta indep.;Fisa?Informatii generale?; Decl.eligibilitate; Decl. neincad.art. 181 OUGnr.34/2006; Pers. jur. romane prezinta: Certif.atestare fiscala -buget local;Certif. atestare fiscala- buget consolidat. Pers. jur.straine vor prezinta docum.edif. pentru dovedirea eligib. conform. cerintelor solicitate. Pt. Ofert. nerezid.se vor aplica prev.art.182 OUG nr.34/2006. Certif.constat. emis de ORC. Certif.inreg.-ORC; Op.ec./asociatii in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activ. (principal sau secundar) activit. avand urmatoarele coduri CAEN rev. 2 sau echivalent (conform ISIC rev 4, NACE rev. 2 etc.), cf. Ord.INS nr. 337/2007 privind act.clasific.activ.din ec.nat.?CAEN ori altor reglementari echiv., ori activitati care le includ cel putin pe acestea: 7111 si 7022. Pers.jur. straine vor prezenta: 1 Certif.constat. elib. Min.Just.? ORC sau echiv.; 2.Certif.atestare fiscala - bug. stat sau echiv.3.Certif.plata impozitelor si taxelor locale.4. Cazier judiciar pt administrator conform Certif.Const. si pt persoana imputernicita (dupa caz) ce semneaza declaratia ref.la art. 180, art. 181; 5.Cazier judiciar al companiei(dupa caz).6. Cazier fiscal al companiei (dupa caz).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009. Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
Se va atasa angajament, iar in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea contractului (DECLARATIE BANCARA PRIVIND ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 780.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani de activit.? Form.7;copii dupa recomandari din partea beneficiarilor.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Form.8; Form.9 -ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE.Form.10 -ANGAJAMENT IN NUME PERSONAL;Form.11 -PERSONAL CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT.Form.12 -INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII;Form.10 -ANGAJAMENT IN NUME PERSONAL; Copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, CV;Declaratia privind privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii - Form.13;Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului si protectia muncii - Form.14;Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora ? Formu.16;Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? Form.17.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani de activitate (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare) a unor contracte de natura similara serviciilor ce fac obiectul procedurii. Valoarea oricaruia dintre contractele similare sa fie de cel putin 200.000 lei, fara TVA;Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1.Expert cheie 1 ? Manager de proiect2.Expert cheie 2 ? Arhitect coordonator3.Expert cheie 3 ? Expert instalatii si echipamente medicale4.Expert cheie 4 ? Expert financiar5.Expert cheie 5 ? Expert analiza cost-beneficiu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de prestare
20%
Descriere: . Termenul de prestare
3.
Identificarea aspectelor esentiale si a riscurilor cu formularea masurilor de reducere/eliminare a riscurilor
30%
Descriere: identificare aspecte esentiale eliminare riscuri
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
45
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputerniciri si copie dupa cartea de identitate, reprezentantii UCVAP (dupa caz).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  STR.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2011 17:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer