Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare a unui Studiu de prefezabilitate pentru extinderea duratei de viata a Unitatii 1 CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 144523/22.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212031304, In atentia: Cristina NAZAREVSCKY - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica SA, Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Strada Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 241801139, In atentia: Cristina Miron, Email: [email protected], Fax: +40 241239267
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N.Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031304, In atentia: Cristina Nazarevscky, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de elaborare a unui Studiu de prefezabilitate pentru extinderea duratei de viata a Unitatii 1 CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Sediul prestatoruluisi CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de Prefezabilitate pentru extinderea duratei de viata a Unitatii 1 CNE Cernavoda, structurat in 4 pachete distincte de documente:
-Pachetul de documente WP1 ? Scopulpreliminar al Proiectului de extindere a duratei de viata
-Pachet de documente WP2 ? Variante propuse pentru strategia de implementare aproiectului
-Pachetul de documente WP 3 ? Evaluarea fezabilitatii proiectului
-Pachetul de Documente WP 4 ? Documentatie integrata pentru Studiul de prefezabilitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiul de prefezabilitate, ca documentatie consolidata care va cuprinde mai multe pachete de documentatii definite in Sectiunea 4.2 din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 550, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 100.000 lei, sau echivalent Euro sau moneda tarii ofertantului (la cursul de schimb licitat de BNR (publicat de site-ul BNR (www.bnro.ro) dupa ora 14, 00) din data publicarii in SEAP a anuntului de participare si va avea o valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul III.1.1.a.ContulSN Nuclearelectrica SA este: - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB007204971852001, BCR Sector 1Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui instrumentul de garantare pentru participarea la procedura de achizitie publica in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art 278¹din OUG nr 34 / 20006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 8.236, 46 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Garantia de buna executie a contractului va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului . Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii S.N. Nuclearelectrica S.A. ? cheltuieli de investitie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul III.1.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari Se completeaza Formularul III.2.1.a si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificari si completariSe va completa Formularul III.2.1.b si se depune in original.
La Formular se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte completand declaratia de neincadrare la art.181, lit.a), c1) si d).
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Se va completa Formularul III.2.1.c si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (conflictul de interese) din OUG 34/2006 actualizata
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.1.d si se depune in original.
Se completeaza Formularul III.2.1.a_4 si se depune in original.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
- Daniela Lulache? Director General- Elena Negulici ? Director Directie Economica
- Mihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director Directie Economica- Cristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii
- Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii
- Comisia de evaluare: Cristina Nazarevscky/Rodica Boboc/ Corina Moldoveanu / Cristina Miron / Adrian Cojanu/Edy Moldoveanu/ Luisa Sasu/ Viorica Moraru
- Expert cooptat: Alexandru Ionita .Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c)Acest Formularse va completa si de catre eventualiisubcontractanti.5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se va completa Formularul III.2.1.e si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti Demonstrarea inregistrarii ca persoana juridica , pentru serviciile solicitate.
Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului, insotit de o Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca informatiile cuprinse in Certificatul constatator sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, si va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.NOTA: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor, respectiv: - Certificat CNCAN conform Ordin 228/2002 - pentru serviciile prestate la Sucursala CNE Cernavodasau declaratie pe propria raspundere ca il va obtine in max 30 de zile de la semnarea contractului in cazul in care va fi declarat castigator.- Autorizatie CNCAN in conformitate cu Ordinul CNCAN nr. 69/2003, NMC -05 a Prestatorului, sau declaratie pe propria raspundere ca o va obtine in max 30 de zile de la semnarea contractului in cazul in care va fi declarat castigatorNota: In cazul unei oferte comune, cerinta va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Certificatul/Autorizatia se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul» sau declaratia pe propria raspundere, in original, dupa cum este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Cerinta minima pentru lichiditatea generala, calculata conform bilantului contabil prezentat, este 90% .
Formula de calcul este:
- lichiditate generala = (active circulante/datorii curente) x 100Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre ofertantsau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Bilantul contabil in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»
2. Fisa de informatii generaleDeclaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani. Se accepta ofertanti care au cifra medie de afaceri in domeniu calculata pentru ultimii trei ani deminim 13.500.000 Lei, fara TVA.
Nota:
Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Ofertant in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Ofertant ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul uneioferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei, ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei oferte comune cu sustinere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2.1 de catre ofertant ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.
Formularul se depune in original.
Pentru calcularea echivalentului in Euro se va utiliza cursul de schimb mediu anual publicat pe site-ul BNR (www.bnr.ro), astfel:
-anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro
-anul 2011 -4, 2379 lei/euro
-anul 2012 ? 4, 4560 lei/euroOfertantul/Asociatia formata (daca fiecare membru asociat indeplineste conditiile de IMM) ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-urilor), conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri, conform precizarilor de la punctul III.1.1.a).
Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1..1÷III.1.1..5, dupa caz.
3. Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul).
In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP Nr. 509/14.09.2011. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta privind Cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69, indice 1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Sustinatorul financiar va completa si Formularele III.2.1.a, III.2.1.b si III.2.1.d.
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm? al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Se completeaza Formularul III.2.2.2.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte privind prestarea deservicii similare.
Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani a derulat contracte privind prestarea de servicii similare, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu: 6.000.000 lei.
Se considera servicii similare, acele servicii de inginerie, studii tehnice, analize de securitate prestate pentru o centrala nucleara tip CANDU Pentru contractele din lista, se vor prezenta certificate/documente care sa demonstreze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documentul constatator, recomandari de la beneficiari/ clientii privati mentionati in lista, procese verbale de receptie, etc.Nota:
Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei
Pentru acestea ofertantiivor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractual pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate. In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.Cerinta va fi indeplinita, dupa cum urmeaza: -de catre Ofertant ori de catre Tert sustinator tehnic -in cazul unei oferte individuale cu sustinere Tert ;
-de catre Ofertant -in cazul unei oferte individuale cu sau fara fara subcontractare ;
-de catre un singur Tert sustinator tehnic -in cazul unei oferte conune cu sustinere Tert, dar fara subcontractare ;
- in totalitate de catre unul din membrii asociati-in cazul unei oferte commune cu sau fara subcontractant;
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1.S si se vor anexa documentele solicitate
2. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.Ofertantul va propune o echipa compusa din cel putin 6 persoane cu experienta de minim 12 luni in servicii de proiectare sau inginerie pentru centrale nucleare tip CANDU si va face dovada ca fiecare dintre persoanele propuse a participat cel putin la un contract de retehnologizare pentru prelungirea duratei de viata a unei unitati nucleare tip CANDU.Se vor anexa CV-urile personalului propus pentru prestarea serviciilor, care sa contina minim:
-pregatirea profesionala;
-calificare profesionala, autorizari, atestari;
-vechime in domeniu;
-operatorii economici la care si-au desfasurat activitatea pana in prezent;
-principalele activitati desfasurate in domeniu;
-activitati desfasurate pentru centrale nucleare tip CANDU.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.4 si se vor anexa documentele solicitate
3. Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3.2.Nota:
Inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta, Ofertantulva prezenta toate contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.
(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006)
4. Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)
In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la la art 190 alin.(2) din OUG 34/2006.
In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui/unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite astfel:
- cerinta referitoare la Resurse umane si Resurse tehnice solicitate ? va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati.
In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 indice 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.3. si anexele (Formularul III.2.3.3.1 si Formularul III.2.3.3.2).
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Sustinatorul tehnic va completa si Formularele III.2.1.a, III.2.1.b si III.2.1.d.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
1. Norme de Management al Calitatii NMC 05, conform Ordin CNCAN nr. 69/2003, sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta.Nota: In cazul unei oferte comune cerinta privind standardul de asigurarea calitatii va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: Pentru demonstrarea echivalentei, ofertantul va prezenta documentele care atesta Sistemul de Management al Calitatii emise de organismele de reglementare recunsocute din tara ofertantului
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta copie dupa documentul valabil la data limita de depunere a ofertei, sau declaratie pe proprie raspundere ca va obtine aceasta autorizatie in termen de 30 zile de la data desemnarii sale ca fiind castigatorul procedurii de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Numar de scenarii diferite*
4%
Descriere: Conform sectiunii 4.2.4 din caietul de sarcini* se numara atat scenariul de baza - de extindere durata de viata- cat si scenariile alternative
3.
Termenul de livrare
6%
Descriere: Perioada cuprinsa intre semnarea contractului si predarea WP 4 la CNE Cernavoda
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Anuntul pentru licitatia electronica se va publica pe SEAP dupa terminarea etapei de evaluare a ofertelor. La licitatia electronica pot sa participe numai operatorii economici care au oferta Admisibila. Operatorul SEAP genereaza automat mailuri ofertantilor introdusi in Licitatia electronica astfel trasabilitatea informarii operatorilor despre data si ora inceperii licitatiei electronice este asigurata de catre operatorul SEAP. Singurul element din cadrul ofertei ce face obiectul procesului repetititiv de ofertare este "Pretul ofertei". Se va organiza Licitatie electronica ca etapa finala a procedurii de achizitie cu o singura runda de desfasurare.Nivelul minim pana la care poate fi imbunatatit pretul - acesta poate fi imbunatatit pana la un nivel astfel incat sa nu fie afectata oferta tehnica si conditiile comerciale si contractuale.Ofertantii pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 26594_01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica S.A. - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.6
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Se completeaza Formularul VI.3.Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie).(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.2. Completare la pct. IV.2.1): In situatia in care dupa licitatia electronica si dupa refacerea clasamentului, cu luarea in calcul si a celorlalti factori de evaluare din ofertele initiale, exista doua sau mai multe oferte cu acelasi punctaj si acesta este cel mai mare punctaj obtinut, modalitatea de departajare va fi factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare, respectiv ?Pret ofertat?. In situatia in care doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj si la factorul de evaluare ?pret ofertat? atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte doar pentru factorul pret. Noua propunere de oferta se depune in conditiile si termenele stabilita de autoritatea contractanta, in plic sigilat. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere de oferta obtine punctajul cel mai ridicat, refacut ca urmare a noilor propuneri de pret.3. Completare la punctul IV.2.2Dupa publicarea clasamentului final in SEAP, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea ofertei financiare finale dupa licitatia electronica.4. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la dresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256² din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA ? Departament Achizitii
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2013 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer