Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare de studii, necesare implementarii proiectului Asociatiile de dezvoltare intercomunitara instrument pentru furnizarea in comun, in conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice locale


Anunt de participare numarul 99234/01.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Pavel Raluca, Tel.021.313.27.61, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare de studii, necesare implementarii proiectului Asociatiile de dezvoltare intercomunitara instrument pentru furnizarea in comun, in conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice locale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: inisterul Administratiei si Internelor Directia Generala Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
RO321 - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare de studii, necesare implementarii proiectului Asociatiile de dezvoltare intercomunitara instrument pentru furnizarea in comun, in conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice locale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatorul de servicii va trebui sa desfasoare activitatile necesare pentru elaborarea urmatoarelor studii:
Studiul 1 - Informatii si date cu privire la asociatiile de dezvoltare intercomunitara din Romania si crearea bazei de date
Studiul 2 - Studiu comparativ privind implementarea conceptului intercomunalitatii in Europa
Studiul 3 - Manualul asociatiilor de dezvoltare intercomunitara din Romania
Valoarea estimata fara TVA: 328, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6.000lei. Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul "Asociatiile de dezvoltare intercomunitara instrument pentru furnizarea in comun, in conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice locale finantat din PODCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent; Certificat pentru plata CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) sau echivalent;Cazier judiciar pentru administrator/administratori, Certificatul Constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Formularul nr.7 Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile echipei de experti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea tehnica: Ofertantul (operatorul economic sau oricare din membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a unui contract privind elaborarea de studii/manuale/ghiduri sau a unui contract privind acordarea de asistenta tehnica in elaborarea de studii/manuale/ghiduri in domeniul administratiei publice a carui valoare este mai mare sau egala cu 100.000 lei. Capacitatea profesionala a expertilor: Calificari si abilitati: - absolventi de studii de invatamant superior de lunga durata cu specializare in domeniile stiinte socio umane / economic / tehnic / juridic / educatie.- cunoscatori ai limbii romane, - cunoscatori ai unei limbi de circulatie internationala, -abilitati de comunicare, relationare si capacitate organizatorica.Experienta profesionala generala: - minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul managementului administratiei publice locale, - minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul dezvoltarii capacitatii administrative, - minim 5 ani de experienta profesionala internationala in domeniul reformei administrative si al bunei guvernari.Experienta profesionala specifica: - minim 3 ani de experienta in acordarea de asistentatehnica pentru sectorul public in domenii precum: descentralizare si dezvoltare regionala / managementul serviciilor publice / dezvoltare rurala;
- experienta, in cadrul a cel putin 2 proiecte nationale sau internationale, in elaborarea de studii / manuale/ ghiduri / cercetari in domeniul administratiei publice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Inte-Directia Economico Administrativa, Strada Eforie, Nr. 3 , Sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti din partea ofertantilor, cu imputernicire si documente de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Asociatiile de dezvoltare intercomunitara instrument pentru furnizarea in comun, in conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice locale finantat din Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.332.12.40, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel.021.314.13.76, Email: [email protected], Fax: 021.313.02.19, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.05.2010 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer