Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica (DALI, PT-DTAC, DE si asistenta tehnica), managementul proiectului si consultanta pentru proiectul de investitie ?Consolidare, restaurare, reabilitare si amenajare incinta corp ?C4-Chilii? din cadrul A


Anunt de participare numarul 114465/25.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MANASTIREA RADU VODA
Adresa postala:  STR. RADU VODA NR. 24A, SECTOR 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  75102, Romania, Punct(e) de contact:  NECTARIE SOFELEA, Tel. 0758055044, Email:  [email protected], Fax:  031 405 13 08, Adresa internet (URL):  www.manastirea-radu-voda.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Religie
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica (DALI, PT-DTAC, DE siasistenta tehnica), managementul proiectului si consultanta pentru proiectul de investitie ?Consolidare, restaurare, reabilitare si amenajare incinta corp ?C4-Chilii? din cadrul Ansamblului Manastirii Radu Voda?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Manastirea Radu Voda, STR. RADU VODA NR. 24A, SECTOR 4, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica (DALI, PT-DTAC, DE siasistenta tehnica), managementul proiectului si consultanta pentru proiectul de investitie ?Consolidare, restaurare, reabilitare si amenajare incinta corp ?C4-Chilii? din cadrul Ansamblului Manastirii Radu Voda?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 770, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip: 34.250 lei, (instr. de garantie emis de o soc.bancara sau de asig/numerar, garantii de buna exec: 7%din val.ctr, fara TVA(instr garantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu si POR, Axa prioritara 5, Domeniul major de interventie 5.1 si plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 1.
Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 3.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 3a.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 4.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in original sau copii legalizate - Certificat de atestare fiscala si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, pentru ultima luna incheiata din punct de vedere economico-financiar, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleSituatia economica pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale - conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 4.1. - Formularului 5 completat.Situatia economica pentru ultimii 3 ani: conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 4.2. ? conform bilanturilor contabile pe fiecare din ultimii trei ani, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 1.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generalaExperienta similaraRes.umaneRes.tehniceInf.privind subcontractantii
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraInf.privind protectia muncii
Standarde privind asigurarea calitatiiStandarde de protectia mediuluiStandarde privind sanatatea si securitatea in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta generala - conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 5.1. -Prezentarea listei cu principalele contracte de servicii de proiectare Monumente istorice prestate in ultimii trei ani (formularul 7.1), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara - conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 5.2. -Prezentarea a cel putin unui contract/proiect de consolidare-restaurare-reabilitare, pentru cladiri de arhitectura civila de secol XIX inscrise in Lista Monumentelor Istorice, acceptat la finantare din fonduri europene, cu o valoare de cel putin 1.000.000 lei.Res.umane ? conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 5.3.: formularul 8 completat ? cel putin 5 (cinci) arhitecti, 2 (doi) ingineri structura, 3 (trei) ingineri instalatii, 1 (unu) istoric, 1(unu) auditor energetic, un manager proiect, un adjunct manager de proiect, un asistent manager de proiect, un responsabil financiar, un consultant tehnic, un consilier juridic.Res. Tehnice ? conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 5.4.: Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice, dovada detinerii de licenta pentru programele de proiectare folosite (cel putin 10 licente).Inf. privind subcontractantii - conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 5.5, Formularul 9; se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.Inf.privind protectia muncii - conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 6.1. - pe propria raspundere privind respectarea legislatieidesecuritatesisanatatein munca, in vigoare.Standarde privind asigurarea calitatii - conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 6.2. ? certificat ISO 9001:2008sau echivalent.Standarde de protectia mediului -conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 6.3. - ISO 14001:2005sau echivalent.Standarde privind sanatatea si securitatea in munca - conform fisei de date, partea A, sectiunea VII, 6.4. - SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/19.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2011 10:00
Locul: Manastirea Radu Voda, Str. Radu Voda nr. 24A, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabilasi promovarea turismuluiDomeniul major de interventie 5.1 ? Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/ modernizarea infrastructurilor conexe
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Manastirea Radu Voda
Adresa postala:  Str. Radu Voda nr.24A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040275, Romania, Tel. 0758 055 044, Email:  [email protected], Fax:  031 405 13 08, Adresa internet (URL):  www.manastirea-radu-voda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2011 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer