Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare documentatii tehnice in vederea obtinerii de finantare pentru obiectivul de investitii Parc fotovoltaic de producere a energiei electrice din conversia energiei solare


Anunt de participare numarul 95186/01.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0357731100, In atentia: GABRIELA CHIRICHEU, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare documentatii tehnice in vederea obtinerii de finantare pentruobiectivul de investitii Parc fotovoltaic de producerea energiei electricedin conversia energiei solare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare documentatii tehnice in vederea obtinerii de finantare pentruobiectivul de investitii PARC FOTOVOLTAIC DE PRODUCEREA ENERGIEI ELECTRICEDIN CONVERSIA ENERGIEI SOLARE, (studiu de fezabilitate, studiu topografic, studiu geotehnic, cerere de finantare, asistenta de specialitate pentru cererea de finantare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in vederea obtinerii de finantare pentruobiectivul de investitii PARC FOTOVOLTAIC DE PRODUCEREA ENERGIEI ELECTRICE DIN CONVERSIA ENERGIEI SOLARE, (studiu de fezabilitate, studiu topografic, studiu geotehnic, cerere de finantare, asistenta de specialitate pentru cererea de finantare)
Valoarea estimata fara TVA: 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.03.2010 pana la 27.04.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 80.000 lei, garantia de buna executie 5 % din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE - AP 4 si Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formular nr. 1, Fisa de Informatii generale formular nr.2, Declaratia privind eligibilitatea -Formular nr.3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, actualizata -Formular nr.4, -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat.Pt. persoanele juridice/fizice romane se vor prezenta -Certificat constatator emis de ORC, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor);
- Certificat de inregistrare eliberat de ORC, prezentat, in copie legalizata; Ofertantul sau, in cazul unei asocierii, cel putin liderul asocierii, trebuie saaiba ca domeniu principal de activitate cod CAEN 7022 conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care este stabilit.Pt. persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, inregistrate si vizate de catre organele competente.
a) Persoanele juridice romane vor atasa copii conform cu originalul dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara.b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, inregistrate si vizate de catre organele competente, (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat).-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate(2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de minim: 800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formular nr. 7;
-fisa de experienta similara formularul nr.5;
Orice fisa privind experienta similara va fi insotita de recomandarea din partea beneficiarului/ clientului precum si copie a partilor relevante din contract respectiv dovada obtinerii finantarii de catre Beneficiarul proiectului realizat de Prestator.
Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereFormular nr. 10;
- Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract-Formular nr.11; Pentru expertii precizati mai sus se vor atasa: -Curriculum Vitae, - Declaratia de exclusivitate si disponibilitate - Formularul nr. 12;
-Copii dupa diplome, atestate, certificari prin care se va certifica experienta minima solicitata.
-cel putin 2 recomandari / certificate emise de catre Beneficiarii proiectelor.Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari Formular nr. 13; ISO 14001 sau un standard similar, - Declaratia privindrespectarea masurilor de protectie a mediului si protectia muncii Formularulnr.14; OHSAS 18001 sau echivalent;Acordurile de subcontractare;Formularul nr. 16 - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Formular nr.17-Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora;Se va atasa/ completa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire-Formular nr.1BIMPUTERNICIRE;ISO 9001; declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare.Declaratia va fi insotita de o anexa in care sa se mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea - Formularulnr. 18.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani: - A elaborat si a finalizat cel putin 1 documentatie privind intocmirea unui studiu de fezabilitate pentru administratii publice centrale, locale sau beneficiari privati in vederea implementarii unui sistem de energie alternativa prin valorificarea resurselor energetice solare;
-A elaborat si a finalizat cel putin 3 documentatii privind pregatirea de studii de fezabilitate si cereri de finantare privind obtinerea de finantare din fonduri nerambursabile pentru administratii publice centrale, locale sau beneficiari privati, din care cel putin o documentatie sa se refere la obtinerea de fonduri nerambursabile din POS CCE pentru administratii publice centrale, locale sau beneficiari privati;Pentru indeplinirea cerintei obligatorii de mai sus;Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate: 1 manager de proiect, 1 analist financiar economist, 1 expert intocmire cerere de finantare, cate 1 inginer proiectant de specialitate pentru urmatoarele domenii: 1 Inginer Constructii civile si industriale, 1 Inginer instalatii electrice, 1 Expert surse regenerabile de energie, 1 Expert de Mediu;Datorita volumului mare al cerintele minime pe care trebuie sa le indeplineasca fiecare dintre expertii de mai sus sunt detaliate in Caietul de Sarcini - Sectiunea II.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Oferta tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.05.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputerniciri de reprezentare si copie dupa cartea de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - Axa Prioritara 4 Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii, in contextul combaterii schimbarilor climatice, DMI 2, Valorificarea resurselor regenerabile de energie pentru producerea energiei verzi
VI.3) Alte informatii
Datorita spatiului limitat cerintele pe care trebuie indeplinite de ofertati sunt detaliate in fisa de date si caietul de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: BD.GEN.V.MILEA, NR.2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: STR.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731284
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer