Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare Plan Urbanistic Zonal "Inchidere Inel median de circulatie la zona nord/autostrada urbana PUZ si Studii de fezabilitate - tronsonul Lacul Morii - Sos. Colentina"


Anunt de participare numarul 102622/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare Plan Urbanistic Zonal "Inchidere Inel median de circulatie la zona nord/autostrada urbana PUZ si Studii de fezabilitate - tronsonul Lacul Morii - Sos. Colentina"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare Plan Urbanistic Zonal "Inchidere Inel median de circulatie la zona nord/autostrada urbana PUZ si Studii de fezabilitate - tronsonul Lacul Morii - Sos. Colentina"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 26, 893, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 269.000 lei (instr de gar emis de o soc bancara sori de o soc de as), garantie de buna executie 7% din val contr fara TVA (instr garantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OP, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizata
Prezentarea in original a Certificatului Constatator emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formularului de Informatii generale conform documentatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) rezultata din activitatea desfasurata: cel putin 150.000 lei-Media rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta generala
- Experienta similara (Prezent.cel putin 1 ct.incluzand proiectare autostrazi noi, cu o lung.de cel putin 15 km, finalizat ca exec.si cu o val.proiectare de min.5.000.000 lei fara TVA. Pt.calcul val.min.solicit.se va avea in ved.numai val.care sa fie contributia proprie a ofertant.-Cel putin 1 contr.incluzand proiectare pasaje, poduri, noduri rutiere noi, situate in zona urbana, finalizat ca exec.si cu o val. proiectare de min.2.000.000 lei fara TVA. Se accepta prezent. obiective realiz.pe ct.independente sau incluse in ct.ref.la realiz.de serv.proiectare pt.proiecte complexe de drumuri din mediul urban, drumuri nat. sau autostrazi.Pt.calcul val.min.solicit.se va avea in ved.numai val.alocata pt.proiectare pasaje, poduri, noduri rutiere noi, care sa fie contributie proprie ofertant., -Cel putin 1 ct.pt.studii circulatie, studii de trafic sau implement.manag.de trafic realiz.in zona urbana cu 300.000 de locuitori, cu o val.min.de 800.000 lei fara TVA-Cel putin 1 contr.pt.proiectare PUZ, in zona urbana sau limitrofa aglomerari urbane, care sa includa un pasaj (subteran/suprateran) finaliz.in ultimii 3 ani)
- Inf.privind protectia muncii- Res.umane- Res.tehnice (Asig.in dotare proprie sau cu ct./conventie de inchiriere cel putin a urmat. dotari: retea informatica (hard si soft cu licenta) si de comunic.capabila sa asig.suport pt.desfas.activ.legate de ct., cel putin un computer personal pt.fiecare membru echipa de consultanta, Pentium 4/echivalent, programe cu licenta, pt. manag.proiect.: Windows, Microsoft Office, Program de proiectare asistata pe calc., Program Autocad si Corel, Project Management sau echivalent, statie topo totala, mijl.de transp.nec. pt.realiz.scop.proiect: min.2 autoturisme, mijl.automate mobile de culegere date trafic, mijl.contorizari directionale si clasificari date trafic, mijl.software de macro si microsimulare, resp.eval.nivel serviciu solutii de org.si ghidare a circulatiei, soft licentiat nec.diagnosticarii controlere PEEK-in ac.sens trebuie sa prezinte certificate din partea furnizor.Se vor prezenta facturi/contr.(copie cf.cu orig.)care dovedesc dotarile tehnice prez.)
-Inf.privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Exp. gen.: Prezent.lista princip.contr.de serv.prestate in ultimii 3 ani contin.valori, per.prestare, beneficiari, indif.daca acestia din urma sunt autorit.contr.sau clienti privati.-Informatii privind subcontractantii (In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.)-Res.umane: echipa propusa: 1 Director deproiect, 1 Director adjunct deproiect drumuri si poduri, 1 Director adjunct deproiect urbanism, 1 Specialist costuri si planificare, 2 Responsabili AQ, 7 Ingineri proiectare drumuri, 7 Ingineri proiectare poduri, 2 Ingineri consolidari, 2 Ingineri constructii civile, 2 Ingineri proiectare apa canal, 2 Ingineri proiectare gaze, 1 Inginer proiectare electrice, comunicatii, 2 Ingineri geotehnica, 2 Laboranti, 2 Ingineri topometru, 2 Ingineri hidrotehnica, 1 Inginer sisteme inteligente monitorizare trafic, 1 Inginer de trafic, 1 Specialist simulare computerizata a circulatiei rutiere, 1 Inginer siguranta rutiera, 1 Inginer in instalatii automate de dirijare a circulatiei, 1 Inginer mediu, 1 Inginer proiectant CF, 1 Specialist Instalatii Electromecanice, iluminat, 1 Specialist linie de contact, 1 Specialist cale de rulare, 1 Expert financiar, 1 Expert analiza cost beneficiu, 1 Specialist Revendicari, 1 Expert avize si acorduri, 1 Arhitect peisagist, 2 Arhitecti, 4 Urbanisti, 1 Specialist securitatea muncii si 2 Experti tehnici drumuri si poduri - echipa prop.pt.indepl.ct.descrisa la punctul 5.3 din documentatia de atribuire.Se vor atasa pt.echipa propusa: copii diplome de licenta/atestate, CV-uri semnate de fiecare pers.prop.in echipa, insotite de declaratii de disponib.pt.indepl.ct.-in orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2010 11:00
Locul: Municipiul Bucuresti-Directia Achizitii, Concesionari si Contracte-Splaiul Independentei 291-293
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele participante la deschidere vor prezenta imputernicire in original si copie act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru a vizualiza Anexa 1 la caietul de sarcini trebuie salvate fisierele arhivate intr-un singur folder.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax:  021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 30, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer