Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare planuri urbanistice


Anunt de participare numarul 88849/16.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: anca udristeoiu, Tel.0372111432, Email: [email protected], Fax: 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare planuri urbanistice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: prestator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii pentru elaborarea de planuri urbanistice:
LOT 1 - Analiza situatiei existente, propuneri de dezvoltare locala si de reglementare pentru Planul Urbanistic Zonal zona protejata Saschiz (judetul Mures);
LOT 2 - Analiza situatiei existente, propuneri de dezvoltare locala si de reglementare pentru Planul Urbanistic Zonal zona protejata Cetatea dacica Sarmisegetusa Regia Gradistea de Munte (judetul Hunedoara);
LOT 3 - Analiza situatiei existente, propuneri de dezvoltare locala si de reglementare pentru Planul Urbanistic Zonal zona protejata Biserica "Adormirea Maicii Domnului si Sfantul Gheorghe" a fostei Manastiri Humor (judetul Suceava)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de servicii pentru elaborarea de planuri urbanistice:
LOT 1 - Analiza situatiei existente, propuneri de dezvoltare locala si de reglementare pentru Planul Urbanistic Zonal zona protejata Saschiz (judetul Mures);
LOT 2 - Analiza situatiei existente, propuneri de dezvoltare locala si de reglementare pentru Planul Urbanistic Zonal zona protejata Cetatea dacica Sarmisegetusa Regia Gradistea de Munte (judetul Hunedoara);
LOT 3 - Analiza situatiei existente, propuneri de dezvoltare locala si de reglementare pentru Planul Urbanistic Zonal zona protejata Biserica "Adormirea Maicii Domnului si Sfantul Gheorghe" a fostei Manastiri Humor (judetul Suceava)
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.garantie de participare: lot 1 = 3600 lei, lot 2 = 2000 lei, lot 3 = 2600 lei;2.garantie de buna executie = 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - formular 4.1.1.;
2.Declaratie privind incadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4.1.2;
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale din raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/ Autorizatie de functionare/ altele echivalente, original sau copie legalizata valabila la deschiderea ofertelor;
6.Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale - formular 4.3.1.;
2.Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Autoritatea contractanta solicita ca cifra medie minima de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie de minim: Lot 1:369.000 Lei, Lot 2:201.680 Lei, Lot 3:268.900 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Recomandari/ certificate/ documente contrasemnate de autoritati contractante sau clienti privati;
2. Declaratie privind subcontractarea - formular 4.4.2.1.;
3.Pentru subcontractanti: Lista subcontractantilor formular 4.4.2.2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 14:00
Locul: sediul MDRL, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, imputerniciti ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.311.8090, Fax: 311.8095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr. 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.332.12.40, Fax: 332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr 17 latura nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0372.111.649, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2009 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer