Licitatie Publica - Servicii de elaborare PT+DDE si Deviz martor pentru proiectul de finantare "Dezvoltarea mediului de afaceri in Municipiul Sfantu Gheorghe prin reabilitarea sitului industrial poluat si crearea unei structuri de sprijinire a afacerilor"
Anunt de participare numarul 100106/18.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Sandor, Tel. 0267-316902, Email: [email protected], Fax: 0267-316902, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare PT+DDE si Deviz martor pentru proiectul de finantare "Dezvoltarea mediului de afaceri in Municipiul Sfantu Gheorghe prin reabilitarea sitului industrial poluat si crearea unei structuri de sprijinire a afacerilor"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sfantu Gheorghe
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare PT+DDE si Deviz martor pentru proiectul de finantare "Dezvoltarea mediului de afaceri in Municipiul Sfantu Gheorghe prin reabilitarea sitului industrial poluat si crearea unei structuri de sprijinire a afacerilor"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Servicii de proiectare conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 758, 430RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 10000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri structurale-Program operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea(situatia personala a operatorului economic)
-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Certificate de atestare fiscala in original sau copie legalizata privind?eplinirea obligatiilor fata de:
- Bugetul de stat (bugetul consolidat)
- Bugetul local
- Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (?original si ?traducere legalizata)
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial(prin care se va dovedi ca are caactivitatedomeniul ce face obiectul contractului de servicii din prezenta documentatie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- completare formular anexat INFORMATII GENERALE (cifra medie de afaceripeultimii 3 ani , 2007, 2008 si 2009, trebuie sa fie min 1 500 000 ron)Anexa nr. 11
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- Anexa nr. 152. Lista cuprinzand utilajele, echipamentele tehnologice inclusiv dotarile pe care ofertantul urmeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- Anexa nr. 133. Ofertantul trebuie sa prezinte personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru ?eplinirea contractului de servicii si prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie ??eplinirea contractului , calificari ale personalului , efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani. -Anexa nr. 14, Anexa nr. 42Se solicita urmatorul personaj strict necesar: -Sef Proiect Arhitect (1 persoana cu diploma si drept de semnatura, menbru al OAR, cel putin 20 ani de experienta de proiectare ?constructii)-arhitect cu cel putin 20 ani vechime-doi specialisti de rezistenta din care unul cu cel putin 20 ani vechime- un inginer instalatii4.Experienta similaraOfertantul trebuie sa prezinte, ?heierea si ?eplinirea ?ultimii 5 ani, a unul sau mai multe contracte in valoare de min 150 000 ron fara TVA fiecare, ale c?r obiect a fost executarea unor servicii similare.3. Recomandari din partea altor beneficiari/clientiOfertantul trebuie sa prezinte recomandare din partea beneficiarului/clientuluicontractului/ contractelor prezentat/ prezentate ca experienta similara.- Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma: o certificarea implementarii Sistemului de management al calitatii de catre firmele ofertante, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, in copie legalizata;
-o certificarea implementarii Sistemului de management al mediului de catre firmele ofertante, respectiv ISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, in copie legalizata;o certificarea implementarii Sistemului de management al conditiilor de munca respectiv OSHAS 18001 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, in copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata proiectarii
10%
Descriere: maxim 60 zile de la semnarea contractului
3.
Solutia arhitecturala-sistematizarea incintei
30%
Descriere: se vor prezenta solutii scrise si desenate
4.
Solutia arhitecturala-estetica arhitecturala
10%
Descriere: se vor prezenta solutii scrise si desenate
5.
Solutia arhitecturala-economia de energie
10%
Descriere: se vor prezenta solutii scrise si desenate
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, camera 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Se va efectua vizitarea amplasamentului in data de 14.05.2010, orele 10.00. Plecare de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor, Nr. 5 , ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Mun. Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Dec 1918, nr. 2 , ,Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 52008, Romania, Tel. 0267-316902, Fax: 0267-316902
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 15:41