Licitatie Publica - Servicii de elaborare si verificare documentatii tehnico-economice (faza unica S.F.+ P.T.+C.S.+D.E.+P.A.C.) necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii "Refacere dig rau Suceava in zona Stimas, municipiul Suceava, judetul Suceava".
Anunt de participare numarul 91302/19.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234.537.383, In atentia: ing. Iulian-Sorin ALBESCU, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare si verificare documentatii tehnico-economice (faza unica S.F.+ P.T.+C.S.+D.E.+P.A.C.) necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii "Refacere dig rau Suceava in zona Stimas, municipiul Suceava, judetul Suceava".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse sunt amplasate in albia raului Suceava, pe malul drept, in zona Stimas, pe teritoriul administrativ al municipiului Suceava, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE SI VERIFICARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA (FAZA UNICA - S.F.+P.T.+C.S.+D.E.+P.A.C.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: intocmirea documentatiilor tehnico-economice (faza unica S.F.+ P.T.+C.S.+D.E.+P.A.C.)si alte studii si documentatii (studii topo, documentatie pentru scoatere din circuitul agricol terenuri necesare), documentatii pentru certificatul de urbanism si avizele si acordurile solicitate in certificatul de urbanism, obtinerea certificatului de urbanism si avizele si acordurile solicitate in certificatul de urbanism; verificarea documentatiilor tehnico-economice, intocmirea Referatului de verificare, asigurarea asistentei tehnice pe parcursul executiei lucrarilor de constructii, reactualizarea Devizului General necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii "Refacere dig rau Suceava in zona Stimas, municipiul Suceava, judetul Suceava", in conformitate cu solicitarile mentionate in Caietul de Sarcini din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 33, 613.45RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art. 122, alin. j) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 650 lei. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea (fara TVA) a contractului, in conformitate cu prevederile din Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat din Surse proprii. Facturare a serviciilor prestate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea ofertantului in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 din 2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv cele locale; Cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducerea operatorului economic; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Persoanele juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (se va verifica obiectul de activitate proiectare constructii si amenajari hidrotehnice. Aceste documente vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate si inregistrate de organele competente si balanta contabila la 31.10.2009; Formularul Informatii generale; Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari (daca exista).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 65.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Formularul Experienta similara; Recomandari din partea unor beneficiari (3) pentru prestarea unor servicii similare - proiectare lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice; Declaratie privind echipamentele tehnice din dotare; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale. Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil direct pentru prestarea serviciilor (se solicita desemnarea ca sef de proiect o persoana cu studii superioare de specialitate cu experienta in proiectare de cel putin 15 ani); Certificare ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001:2004 sau echivalente;
Cerinte obligatorii: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniile: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 pentru: persoane fizice: categoria B sau C;sau persoane juridice: clasa a III-a3. Atestate verificatori proiecte conform Ordinului M.L.P.T.L. nr.777/2003, cerintele: A7-Rezistenta si stabilitate pentru constructii si amenajari hidrotehnice;B5-Siguranta in exploatare pentru constructii si amenajari hidrotehnice;D-igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia pentru toate domeniile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca, in ultimii 5 ani, operatorul economic sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1 (unu) contract de prestari servicii similare - proiectare lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice - de valoare egala sau mai mare de 17.000 lei (fara T.V.A) sau cel mult 3 (trei) contracte de prestari servicii similare - proiectare lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice - de valoare cumulata egala sau mai mare de 30.000 lei (fara T.V.A) - se vor prezenta contractele de proiectare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
51%
104.08
Descriere: Componenta financiara
2.
OFERTA TEHNICA
49%
100
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15794/19.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 18:00
Locul: Directia Apelor SIRET Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1 - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului "Documentatie si clarificari". Vor fi acceptate numai ofertele depuse on-line in S.E.A.P.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare a CNSC in vederea anularii unui act considerat nelegal este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre acel act. Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor SIRET Bacau Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646 interior 135, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 21:35