Licitatie Publica - Servicii de elaborare standard de firma si elaborare a documentatiei tehnico-economice (fazele PT+CS+cantitati de lucrari+DDE+DE-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor de modernizare si monitorizare a sistemului de protectie catodica la nivel centra
Anunt de participare (utilitati) numarul 133207/18.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de elaborare standard de firma si elaborare a documentatiei tehnico-economice (fazele PT+CS+cantitati de lucrari+DDE+DE-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor demodernizare si monitorizare a sistemului de protectie catodica la nivel central si de sector, aferent Sistemului National de Transport Titei, Gazolina si Etan, prin conducte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului; sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare standard de firma si elaborare a documentatiei tehnico-economice (fazele PT+CS+cantitati de lucrari+DDE+DE-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor demodernizare si monitorizare a sistemului de protectie catodica la nivel central si de sector, aferent Sistemului National de Transport Titei, Gazolina si Etan, prin conducte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
64210000-1-Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaborare standard de firma si elaborare a documentatiei tehnico-economice (fazele PT+CS+cantitati de lucrari+DDE+DE-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor demodernizare si monitorizare a sistemului de protectie catodica la nivel central si de sector, aferent Sistemului National de Transport Titei, Gazolina si Etan, prin conducte
Valoarea estimata fara TVA: 2, 084, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40000 lei.Valabilitate: 120 de zile de la data deschiderii ofertelor. Constituire: a.prin virament bancar, in contul CONPET(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti), dovedit prin prez.cererii de plata avizate de banca si prin extras de cont vizat de banca, pana la termenul si ora limita de deschidere;b.prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asig., prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din Anexa Formulare, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate;din acest instrum.de garantare tb.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asig.va plati CONPET suma de 40000 lei, la prima cerere scrisa, si fara oblig.motivarii cererii, cu cond.ca in cerere sa sa se specifice ca suma ceruta este datorata din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit.prevazute de art.87 din HG 925/2006. In plus, in mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de participare, iar banca/soc.de asigurari va elibera catre CONPET, suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:5865 lei. c.prin ordin de plata, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, a virarii sumei in contul CONPET mentionat anterior, prin extras de cont vizat de banca, prez. pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului ext. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de part., oferta va fi respinsa, cf.prev.art.33 alin.(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, de min. 4.000.000 lei.
Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, 2009 si 2010 (din care reiese cifra de afaceri la 31.12.2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale, prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator, respectiv servicii de proiectare protectie catodica la conducte metalice subterane, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cu valoare cumulata de minimum 2.000.000 lei. Ofertantul va anexa: copiile ale paginilor relevante ale contractelor, din care sa reiasa pentru fiecare: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul si valoarea contractului, termenul de executie, data incheierii, pagina cu semnaturi; copii procese verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor contractelor prezentate ca experienta similara, documente care sa confirme prestarea serv.si val.acestora.Se accepta si copii PV receptie partiala, care certifica prestarea serv.pana la val.min.impusa de 2.000.000 lei. Ofertantul va putea prezenta si alte doc.edificatoare pt.sustinere exp.similara.
Cerinta nr. 2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica, cu: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura si stampila in original (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat). In cazul in care ofertantul nu va subcontracta parti din contractul de achizitie publica, are obligatia sa declare faptul ca nu are subcontractanti.
Cerinta nr. 3. Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului: inginer specialist in protectie catodica?3 persoane; inginer topometrist?2 persoane; proiectanti de specialitate?2 persoane. Ofertantul va prezenta in oferta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului, copiile atestatelor, lista lucrarilor similare la care a participat si va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii.
Cerinta nr. 2. Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; vor prezenta imputerniciri, copii BI/CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CONPET SA Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 12:32