Licitatie Publica - Servicii de elaborare Studii de Fundamentare pe specialitati in cadrul proiectului: Initierea implementarii Managementului Integrat al Rezervatiei de castan comestibil Baia Mare si a Sitului Natura 2000 ROSCI0003
Anunt de participare numarul 120449/03.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0262/211001, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare Studii de Fundamentare pe specialitati in cadrul proiectului: Initierea implementarii Managementului Integrat al Rezervatiei de castan comestibil Baia Mare si a Sitului Natura 2000 ROSCI0003
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Judetul Maramures, Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest in cadrul Sitului Natura 2000, identificat cu codul: ROSCI0003 Arboretele de castan comestibil de la Baia Mare si a rezervatiei naturale 2581 Arboretul de castan comestibil de la Baia Mare.
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare de studii de fundamentare pe specialitati, structurat pe urmatoarele studii:
1. Delimitarea, inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a habitatelor de interes comunitar / national din cadrul sitului;
2. Inventarierea, distributia si evaluarea starii de conservare a speciilor de interes comunitar / national;3. Elaborarea studiului socio-economic si identificarea presiunilor si amenintarilor antropice;4. Elaborarea studiului stiintific, a planului de actiune si a planului financiar de implementare a acestuia, privind reconstructia ecologica a speciei de castanea sativa din aria naturala protejata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
71354000-4-Servicii de cartografie (Rev.2)
90721700-4-Servicii de protectie a speciilor pe cale de disparitie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii despre obiectul contractului: Servicii de realizare de Studii de Fundamentare pe specialitati.
Proiectul este localizat in judetul Maramures, Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest si se desfasoara in cadrul Sitului Natura 2000, identificat cu codul: ROSCI0003 Arboretele de castan comestibil de la Baia Mare si a rezervatiei naturale 2581 Arboretul de castan comestibil de la Baia Mare.
In cadrul acestui proiectse vor realiza urmatoarele:
1. Delimitarea, inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a habitatelor de interes comunitar / national din cadrul sitului;
2. Inventarierea, distributia si evaluarea starii de conservare a speciilor de interes comunitar / national;3. Elaborarea studiuluisocio-economic si identificare presiunilor si amenintarilor antropice;4. Elaborarea studiului stiintific, a planului de actiune si a planului financiar de implementare a acestuia, privind reconstructia ecologica a speciei de castanea sativa din aria naturala protejata.
Detaliile specifice sunt cuprinse in cadrul sectiunii ?Caietul de Sarcini? din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 693, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 13.000 lei, printr-un instrument de garantare. Garantia de buna executieeste de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
P.O.S. MEDIU 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010; Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Persoane juridice/fizice romane: Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau act/decizie de infiintare; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului; Certificat de Cazier fiscal emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Declaratie privind situatia economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii, de natura si complexitatea contractului ce urmeaza a fi atribuit, prestate in ultimii 3 ani.
Prezentarea a cel putin unei recomandari din partea beneficiarului, cu privire la modul de desfasurare a contractului (contractelor) declarat(e) similar(e).Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Resurse umane: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Lista privind subcontractantii, specializarea acestora si acordurile de subcontractare.
Certificarea sistemului calitatii: Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor; Declaratie pe propria raspundere in care se va mentiona faptul ca pentru prestarea serviciilor se vor respecta standardele de asigurare a calitatii impuse de prevederile legale in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a cel mult trei contracte similare din punct de vedere tehnic, stiintific si economic cumulat, finalizate in ultimii 5 ani privind evaluarea si cartarea habitatelor si speciilor in vederea conservarii acestora in arii protejate, evaluarea amenintarilor si presiunilor antropice in arii protejate, evaluarea si combaterea agentilor patogeni ai habitatelor si speciilor in vederea conservarii si/sau refacerii ecosistemelor; contractele vor avea o valoare egala sau mai mare, cumulata, de: 600.000 lei.Dotarile minime ale echipei de contract: un autoturism de teren; sistem de comunicare cu beneficiarul; minim un computer mobil sau fix; un copiator sau imprimanta; minim un GPS. Pentru identificarea tulpinilor hipovirulente suntobligatorii: minim 1 microscop cu capacitate de marire de min. 1000x; minim 1 digital-pozitiometru; minim 1 autoclav + hota sterila + incubator si minim 1 Real Time PCR; minin 1 spectofotometru cu absortie atomica; pipeta Kubiena, aparat pentru determinarea pF, pH-metru, balanta de precizie0, 0001, etuva cu ventilatie de aer cald, cuptor de calcinare, biureta semiautomata.Competentele solicitate echipei de specialisti necesare implementarii contractului sunt minim urmatoarele: 1 specialist in amenajarea padurilor; 1 specialist in managementul habitatelor de interes comunitar si national; 1 specialist in reconstructia arboretelor de Castanea sativa afectate de Cryphonectria parasitica; 1 specialist in gestionarea economico-financiara a ariilor protejate; 1 specialist in crearea si utilizarea Sistemul Informational Geografic (GIS); 1 specialist in conservarea speciilor din ecosisteme forestiere; 1 specialist in entomologie - Odontopodisma rubripes si Stenobothrus eurasius; 1 specialist in analiza factorilor interesati; 1 specialist in studiu socio-economic a zonei de interventie si a proiectului ?evaluare tip SIA?; 1 specialist in formarea de formatori prin transfer de cunostinte; 1 specialist in micologia si patologia speciei Castanea sativa; 1 specialist in evaluarea amenintarilor si presiunilor antropice asupra habitatelor forestiere protejate; 1 specialist in gestionarea economico-financiara a ariilor protejate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere: Conform Documentatiei de atribuire
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
30%
Descriere: Conform Documentatiei de atribuire
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
15%
Descriere: Conform Documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16 / 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, Sala Europa - parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii imputerniciti ai U.C.V.A.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Prin PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ?MEDIU? 2007-2013, Axa Prioritara 4 - Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii, Domeniu major de interventie - Dezvoltarea infrastructurii si a planurilor de management pentru protejarea biodiversitatii si retelei Natura 2000.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? C.N.S.C.
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40)21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40)21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Baia Mare - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. (+40)262.211.001, Fax: (+40)262.21.21.71, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2011 10:06