Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare studii Studii si inventarieri necesara pentru elaborarea Planului de management al sitului CSOMAD-BALVANYOS


Anunt de participare numarul 113794/06.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Vinca Minor
Adresa postala:  Sfantu Gheorghe, Bem Jozef, nr 2, bl 3/C/12, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520023, Romania, Punct(e) de contact:  Zoltan Para, Tel. 0040729276214, Email:  [email protected], Fax:  0040267314917, Adresa internet (URL):  vincaminor.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Asociíatia Cinca Minor
Adresa postala:  str.Gyarfas Jeno nr.7., Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520027, Romania, Punct(e) de contact:  Zoltan Para, Tel. 0040729276214, Email:  [email protected], Fax:  0040267314917, Adresa internet (URL):  www.vincaminor.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Asociíatia Cinca Minor
Adresa postala:  str.Gyarfas Jeno nr.7., Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520027, Romania, Punct(e) de contact:  Zoltan Para, Tel. 0040729276214, Email:  [email protected], Fax:  0040267314917, Adresa internet (URL):  www.vincaminor.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Asociíatia Cinca Minor
Adresa postala:  str.Gyarfas Jeno nr.7., Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520027, Romania, Punct(e) de contact:  Zoltan Para, Tel. 0040729276214, Email:  [email protected], Fax:  0040267314917, Adresa internet (URL):  www.vincaminor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie nonprofit
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare studii Studii si inventarieri necesara pentruelaborarea Planului de management al sitului CSOMAD-BALVANYOS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: situl Csomad - Balvanyos
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare studii Studii si inventarieri necesare elaborarii Planului de Managemental sitului CSOMAD-BALVANYOS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaborare studii Studii si inventarieri necesare elaborarii Planului de Management al sitului CSOMAD-BALVANYOS
Valoarea estimata fara TVA: 1, 134, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.03.2011 pana la 31.07.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 22.000 RONCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene Fondul European de Dezvoltare Regionala si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 1, ?Declaratie privind eligibilitatea?
Se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 2, ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006?
Se solicita completarea Formularului nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 si Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata
Se solicita Autorizatie de functionare/altele echivalente;
Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a FinantelorPublice si Controlul Finantelor de Stat
original sau copie legalizata
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala. In original sau copie legalizata
Certificat de cazier fiscal original sau copie legalizata
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 4, ?Informatii generale?, cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
- o declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; --declaratie privind informatii referitoare studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, pentru toata echipa ? conform caietului de sarcini ? punctul 1.3, -o declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; --o declaratie pe proprie raspundere referitoare la masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii -
.o declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia munciiSe solicita completarea Formularului nr. 5, ?Declaratie privind experienta similara?, impreuna cu lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formularul 5a).
Declaratia trebuie insotita de cel putin o recomandare sau un document/certificat emis sau contrasemnat de catre un beneficiar (document constatator eliberat de o autoritate contractanta privind indeplinirea obligatiilor contractuale, respectiv certificare/confirmare din partea clientilor privati).
Se solicita CV-uri semnate ale personalului direct responsabil de indeplinirea contractului, insotite de diplome de specialitate-Candidatul va trebui sa aiba implementat sistemul de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, - Candidatul va trebui sa aiba implementat sistemul de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001, -.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echipa pentru realizarea contractului va avea , minim , urmatoarea componenta-Managerul de proiect ? titlu stiintific de Doctor si o experienta de minim 3 ani in domeniu, cu documente doveditoare in acest sens, -1 (o) persoana expert in botanica, -1 (o) persoana expert in studiul carnivorelor mari, -1 (o) persoana expert in studiul liliacilor, -1 (o) persoana expert in studiul pasarilor, -1 (o) persoana expert in studiul amfibienilor-reptilelor, -1 (o) persoana expert in baze de date biotice.Se considera expert acel specialist care are studii superioare inacel domeniu si are cel putin 1 (un) an de experienta de cercetare in domeniul respectivla o firma care se ocupa cu cercetari stiintifice sau activitati din domeniu. Se accepta ca un specialist sa indeplineasca mai multe criterii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul ofertat pentru plata pretului facturat
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 14:00
Locul: Sf.Gheorghe str. Gyarfas Jeno nr.7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul POS MEDIUAxa 4ProiectElaborarea planului de management al sitului Csomad-Balvanyos si constientiyarea factorilor interesati
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa: str. Stavropoleos nr. 6., sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40)213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+40)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 actualizat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA VINCA MINOR
Adresa postala:  str.Bem Jo;zsef nr.2. bl.3/C/12, Localitatea:  Sf.Gheorghera: , Cod postal:  520023, Romania, Tel. 0040729276214, Email:  [email protected], Fax:  0040367814499, Adresa internet (URL):  www.vincaminor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2011 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer