Licitatie Publica - Servicii de elaborare studiu ?Strategia de dezvoltare urbana integrata a municipiului Bucuresti si a teritoriului sau de sustinere si influenta?
Anunt de participare numarul 101430/08.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, In atentia: Serviciul de Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare studiu ?Strategia de dezvoltare urbana integrata a municipiului Bucuresti si a teritoriului sau de sustinere si influenta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare studiu ?Strategia de dezvoltare urbana integrata a municipiului Bucuresti si a teritoriului sau de sustinere si influenta?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 605, 042RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar participare de 7.000 lei (virament/instrum. garantare), gar de buna exec 5% din val ctr fara TVA, sub forma de instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig sau retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OP, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizataPrezentarea in original a Certificatului Constatator emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formularului de Informatii generale conform documentatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) rezultata din activitatea desfasurata: cel putin 1.200.000 lei -Media rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta generala-Experienta similara-Informatii privind protectia muncii-Resurse umane-Informatii privind subcontractantii (In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentarea lista principalele contr. de servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, per. de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autorit.contractante/clienti privati.-Prezent.cel putin un contr.finalizat (fara obiectiuni la receptie) in ultimii 3 ani, impliniti pana la data depunerii ofertelor, avand ca obiect elab. unei strategii de dezv. pt un oras resedinta de judet, contr in care sa se fi folosit ca metoda de determ.analiza cantitativa si modelarea matematica in planificare urbana. Valoarea contr. indeplinit sa fi fost de minim 200.000 lei fara TVA. Se vor atasa copii: contr., procese verbale de receptie (inclusiv anexele?daca exista) si recomandari.-Se considera calificat, ofertantul care prezinta, in echipa propusa, cel putin : - un manager de proiect, cu exper.de minim 3 ani si cu min.3 proiecte pe zone urbane reprezentative finalizate ;
-cel putin un arhitect/urbanist cu vechime si experienta in domeniu similar (elaborare strategii de dezvoltare pentru zone urbane) si care sa fi participat la programe de specializare in management urban si/sau marketing urban, -un sociolog, cu participare in proiecte de urbanism/planificare urbana, cu specializare in domeniul sociologie urbana;
-un economist, cu participare in proiecte de urbanism/planificare urbana;
-un specialist in managementul organizatiilor publice (cursuri universitare /post universitare/masterat, -un specialist in urbanism si comunicare, cu partic.in proiecte similare cu faza de dezbatere publica, -un arhitect/urbanist, cu specializare in patrimoniu cultural cu proiecte similare la activ, specializ.in plan de management cultural urban, -un specialist in finante publice, investitii de capital (cursuri universitare /postuniversitare/masterat), - cel putin un specialist in trafic urban, management trafic, dovedita prin participare in proiecte similare, -un inginer, specialist in retele tehnico?edilitare, cu partic.in proiecte similare, - un inginer/ecolog cu specializ.in med.urban (poluare, ecologie si efic.energetica). Ofertantul va prezenta: copii diplome licenta/atestate etc, -CV-uri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2010 11:00
Locul: Splaiul Independentei, nr. 291-293, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 18:24