Licitatie Publica - SERVICII DE ELIMINARE DESEURI MENAJERE ( COLECTARE SI TRANSPORT)
Anunt de participare numarul 49328/09.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA "Prof. Dr. Octavian Fodor"
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Florin Ioan Crisan, Tel.0264.596414, Email: [email protected], Fax: 0264.455995
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ELIMINARE DESEURI MENAJERE ( COLECTARE SI TRANSPORT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Clinica de Obstetrica Ginecologie Str. 21 Decembrie 1989 nr.55-57
Clinica de Ortopedie Traumatologie Str. General Traian Mosoiu, nr.47,
Complex Medicala III-Chirurgie III Str. Croitorilor nr.19-21
Sectia psihiatrie cronici
Str. Decebal nr.126
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 15 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 62, 832 si 125, 664RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii de eliminare (colectare si transport) deseuri menajere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90121310-7 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform fisa de date-caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 62, 832 si 125, 664RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 300 ron.Garantia de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea totala fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare.Completarea formularului 7 privind Subcontractantii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie proivind inexistenta starii de faliment-neincadrarea in situatiile art.181 din OUG 34/2006
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si industrie Nationala sau teritoriala(pt. persoane juridice romane/documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesionalin conformitate cu prevederile legaledin tara in care ofertantul este rezident-pt. pers. juridicve fizice straine)
Cerinta privind eligibilitatea - Formular nr. 4
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat) precum si impozitele si taxele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca se solicita se vor preciza ce informatii trebuie prezentate cu privire la -Ultima balanta de verificare in original cu stampila si semnatura reprezentantului legal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de Mediu de la Ministerul Agriculturii Padurilor Apelor si Mediului cu Anexe
Licenta pentru Serviciul Public de salubrizare a Localitatilor emis de Autoritatea Nationala de reglementarepentru serviciile publice de gospodarire comunala
Aviz/certificat de autorizare pentru transportul deseurilor emis de un organism competent
Formular 5-Informatii generale
Formularul 8-Declartatie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
Formular 9- Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 09:30
Locul: Str. Constanta nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor pr4ezenta la sedinta de deschidere - imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Constanta nr.5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel.0264/593433, Email: [email protected], Fax: 0264/455995, Adresa internet (URL): http: //www.scucj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2008 19:45