Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de emitere bilete avion si vouchere cazare


Anunt de participare numarul 137531/20.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: George Ratoiu, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 311323227, In atentia: George Ratoiu, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 311323227, In atentia: George Ratoiu, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 311323227, In atentia: REGISTRATURA: in attn: George Ratoiu, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de emitere bilete avion si vouchere cazare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii de transport anexe si auxiliare
Locul principal de prestare: Banca Nationala a Romaniei
Str. Doamnei nr.8
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de emitere bilete avion si vouchere de cazare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63510000-7 - Servicii de agentii de turism si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de emitere bilete avion si vouchere cazare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
60.000¬¬¬ lei. Cuantumul care se va retine, in cond art. 278, indice 1, din OUG 34/2006:6.780 lei;Valab: 100 zile de la data limita stabilita pentru depofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze: 1. modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers garantate; sau- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conf cu ctr garantat; 2. sitin careB.N.R. va putea solicita executarea garantiei, respectiv: -isi retrage oferta in per de valab a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr de achizitie in per de valab a ofertei, -contestatia depusa a fost respinsa de CNSC, cf prev art. 2781 din OUG 34/2006. 10% din val ctr.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus si va fi valabila pe durata de valab a ctr.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; sau- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in cf cu ctr garantat; B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii ctr, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste oblig asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand oblig care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii.Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre furnizor in termenul convenit de la primirea facturii din partea acestuia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Completarea Formularului A.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Completarea Formularului B.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta Completarea Formularului C.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG 34/2006 Completarea Formularului D
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicaa fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei:
Guvernator - Academician Mugur Isarescu
Prim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *
Viceguvernator - Bogdan Olteanu
Viceguvernator - Dr. Cristian Popa
Membru - Prof. univ. dr. Marin Dinu
Membru - Prof. univ. dr. Nicolae Danila
Membru - Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
Membru - Conf. univ. dr. Agnes Nagy
Membru - Dr. Napoleon Pop
Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.
Iuliu Iacobescu ? director, Directia Secretariat
George Deaconeasa ? director adjunct, Directia Secretariat
Nicolae Paunescu - director adjunct, Directia Juridica
Vasile Ifrim - director, Directia Achizitii
Niculae Dumitrache - director adjunct, Directia Achizitii
Comisia de evaluare a ofertelor
Presedinte: George Ratoiu ? Referent de specialitate, Directia AchizitiiMembri: Dan Durleci ? Sef Serviciu ? Directia Achizitii
Romulus Palade ? Consilier Directie ? Directia Secretariat
Aurelian Paraipan ? Sef serviciu ? Directia Secretariat si
Catalin Broasca - Referent de specialitate, Directia Achizitii
Inlocuitori: Dan Marinescu, referent de specialitate, Directia Secretariat si
Daniela Enache, referent de specialitate, Directia Secretariat
Valentin Urlan ? Expert, Directia Achizitii
Florentina Ban ? Expert, Directia Achizitii Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, marcat ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate). Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantul strain este rezident.
Acreditare IATA Obligativitatea prezentarii acreditarii IATA.
Acces la sisteme informatice de specialitate Acces la sistemul informatic de rezervari GDS/ARS/CRS (Global Distribution System/Automated Reservation System/Computerised Reservation System - Sistem de DistribuireGlobal)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ATENTIE: pt a putea participa la etapa finala of trebuie sa fie inscrisi in SEAP.Info la www.cnmsi.roEtapa finala se va desfasura in 2runde, care se vordesfasura astfel: Runda 1...Runda 2: ...Intervalul orar in care se va desfasura runda va fi atribuit automat de catre sistem.In cazul in care in prima runda nu se vor opera modificari asupra ofertelorse va renunta la a doua runda.Elementul care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare este valoarea absoluta a taxei de servicii.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.In cazul in care ofertantul nu modifica oferta initiala, la stabilirea clasamentului final, SEAP va lua in considerare oferta depusa anterior, oferta introdusa in sistem la initierea licitatiei electronice.La etapa finala, de licitatie electronica vor fi invitati numai ofertantii care au depus oferte admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 11:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original (inclusiv ordinele de plata), in cuantumul si pt perprev in doc de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt desch ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea doc prev in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Cotatia de pret este urmat: Taxa servicii rezervare bilete avion ? extern - 50%;Taxa servicii rezervare bilete avion ? intern - 20%;Taxa servicii rezervare hotel ? extern - 20%;Taxa servicii rezervare hotel ? intern - 10% TOTAL (SPi*TSi) Evaluarea ofertelor va fi facuta in ordine crescatoare a valorii absolute a sumei ponderate, a carei formula este mentionata mai sus. Ofertantul cu propunerea financiara cu totalul cel mai mic se va clasa pe primul loc, iar ofertantul cu propunerea financiara cu valoarea cea mai mare a totalului se va clasa pe ultimul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conf cu art.256 indice 2 din OUG NR.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei - Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei nr.8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer