Licitatie Publica - Servicii de estimare, Diverse servicii de inginerie, Studii pedologice si agrochimice, Cercetari paleontologice, Servicii de topografie, Masuratori topografice, Servicii de cadastru, Servicii de urbanism, Servicii de testare, analiza si consultanta tehnic
Anunt de intentie (utilitati) numarul 13891/16.01.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Voinea Marian, Tel.0253.335.045, In atentia: domnului Voinea Marian, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. DIRECTIA COMERCIALA
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253-335016, In atentia: domnului Voinea Marian, Email: [email protected], Fax: 0253-335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de estimare
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in estimari conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 272, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Diverse servicii de inginerie
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in diverse servicii de inginerie conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71330000-0 - Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studii pedologice si agrochimice
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in intocmire de studii pedologice si agrochimice conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Cercetari paleontologice
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in cercetari paleontologice conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71351300-6 - Servicii de analiza micropaleontologica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de inspectie tehnica periodica a automobilelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau ininspectia tehnica periodica a automobilelor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71631200-2 - Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de testare a vanelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in testarea vanelor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71632100-8 - Servicii de testare a vanelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 52, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de monitorizare si de control
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in monitorizare si control conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.06.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.07.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de internet prin unde radio
II.2) Tipul de contract
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in asigurare de acces internet prin unde radio conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 412RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii pentru silvicultura
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in consultanta pentrusilvicultura conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 435, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de gestionare a padurilor
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in servicii de gestionare a padurilor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
77231000-8 - Servicii de gestionare a padurilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de publicitate
II.2) Tipul de contract
Servicii
13 - Servicii de publicitate
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in publicitate conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in consultanta in gestionarea resurselor umane conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79414000-9 - Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de clasificare
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in clasificari conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79560000-7 - Servicii de clasificare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.09.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.10.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de paza a obiectivelor industriale
II.2) Tipul de contract
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in pazaobiectivelor industriale conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 11, 410, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii tipografice si servicii conexe
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in servicii tipografice si servicii conexe conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de imprimare brosuri
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in imprimare brosuri conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de fotogravura
II.2) Tipul de contract
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in servicii de fotogravuraconform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79822200-4 - Servicii de fotogravura (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de tiparire si de livrare
II.2) Tipul de contract
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in tiparire si livrare conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 8, 436, 461.81RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de decoratiuni interioare
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in decoratiuni interioare conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79931000-9 - Servicii de decoratiuni interioare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in organizare de expozitii, de targuri si de congrese conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79950000-8 - Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de fotografie si servicii conexe
II.2) Tipul de contract
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in fotografie si servicii conexe conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79961100-9 - Servicii de fotografie publicitara (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de arhivare
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in arhivare conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 11, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de formare in domeniul securitatii
II.2) Tipul de contract
Servicii
24 - Servicii de invatamant
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in formare in domeniul securitatii conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
80550000-4 - Servicii de formare in domeniul securitatii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 196, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de formare profesionala
II.2) Tipul de contract
Servicii
24 - Servicii de invatamant
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in formare profesionala conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii prestate de medici specialisti
II.2) Tipul de contract
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in servicii prestate de medici specialisti conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
85121200-5 - Servicii prestate de medici specialisti (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 936, 400RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de radio si de televiziune
II.2) Tipul de contract
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in furnizare de servicii de radio si de televiziune conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
92200000-3 - Servicii de radio si de televiziune (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de televiziune prin cablu
II.2) Tipul de contract
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in furnizare de servicii de televiziune prin cablu conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
92232000-6 - Servicii de televiziune prin cablu (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 123RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de agentii de presa
II.2) Tipul de contract
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in furnizare de servicii de agentii de presa conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
92400000-5 - Servicii de agentii de presa (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii prestate de organizatii comerciale
II.2) Tipul de contract
Servicii
27 - Alte servicii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in furnizare de organizatii comercialeconform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
98111000-4 - Servicii prestate de organizatii comerciale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 45, 526, 576.69RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reabilitare de zone industriale
II.2) Tipul de contract
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau inreabilitare de zone industriale conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90722100-5 - Reabilitare de zone industriale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.03.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.04.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 237, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de topografie
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in servicii de topografie conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Masuratori topografice
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in masuratori topografice conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 198, 600RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de cadastru
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in masuratori cadastrale conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de urbanism
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in diverse servicii de urbanism conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in testare, analiza si consultanta tehnica conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.08.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.09.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de testare si de analiza a compozitiei si a puritatii
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in testare si in analizacompozitiei si a puritatii conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71610000-7 - Servicii de testare si de analiza a compozitiei si a puritatii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 82, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de analiza sau consultanta tehnica
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in analiza sau consultanta tehnica conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de analiza si consultanta tehnica
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in analiza si consultanta tehnica conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 981, 147RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de vidanjare
II.2) Tipul de contract
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in vidanjare conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90524300-9 - Servicii de inlaturare a deseurilor biologice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 6, 600RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a ap