Licitatie Publica - Servicii de evaluare
Anunt de participare numarul 79486/05.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului
Adresa postala: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014294, Romania, Punct(e) de contact: Razvan SANDU, Tel.30 36 555, Email: [email protected], Fax: 233 32 86, Adresa internet (URL): www.avas.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: adresele obiectivelor de evaluat si sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul contractului se solicita elaborarea de rapoarte de evaluare in functie de obiectivele AVAS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita in cadrul contractului realizarea de rapoarte de evaluare. Se solicita oferte pentru 7 loturi/sectiuni privind diferite domenii de evaluare
Valoarea estimata fara TVA: 286, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPAREGarantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii AVAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere in forma scrisa
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantii vor demonstra realizarea unei cifre de afaceri egala sau mai mare decat valorile prezentate fisa de date a achizitiei anexata prezentului anunt, astfel (valori fara TVA): LOT 1 - 70.000 lei; LOT 2 - 45.000 lei; LOT 3 - 50.000 lei; LOT 4 - 75.000 lei; LOT 5 - 75.000 lei; LOT 6 - 75.000 lei; LOT 7 - 25.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista rapoartelor de evaluare incheiate in ultim ii trei ani, care au avut ca obiect servicii de evaluare in domneiile pentru care se depune oferta(contracte incheiate si finalizate).
2. Certificatul de membru asociat eliberat de ANEVAR pentru societate.3. Resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Niveluri specifice pentru demonstarea experientei similare: LOT 1 - rap - 10, val - 51.000 lei;LOT 2 - rap - 10, val - 25.000 lei; LOT 3 - rap - 10, val - 30.000 lei; LOT 4 - rap - 18, val - 55.000 lei; LOT 5 - rap - 18, val - 55.000 lei; LOT 6 - rap - 19, val - 55.000 lei; LOT 7 - rap - 5, val - 15.500 lei;2.Ofertantii (ca societate) vor fi obligatoriu inregistrati ca membrii asociati ai ANEVAR.3. Ofertantii vor demonstra asigurarea cu personal a indeplinirii contractului/cobntractelor intr-un cuantum stabilit in fisa de date a achizitiei anexata prezentului anunt, astfel: pentru fiecare LOT ofertat trebuie prezentata o echipa formata din 2 persoane. In cazul ofertarii mai multor loturi nu se pot prezenta aceleasi persoane pentru mai multe echipe
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de realizare rapoarte
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2009 12:00
Locul: str. cpt. av. Alexandru Serbanescu nr. 50 , sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea pentru ValorificareaStatului-Directia Generala Juridica
Adresa postala: Adresa postala: Str. Cpt. av. Alex. Serbanescu, nr. 50, sector, 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014294, Romania, Tel.021 30.36.819, Email: [email protected], Fax: 021 20 12 839
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 10:59