Licitatie Publica - SERVICII DE EVALUARE
Anunt de participare numarul 97380/01.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Beches, Tel.0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE EVALUARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ofertantului
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 294, 117.64RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru de servicii de evaluare consta in determinarea valorii reale din care din care sa se precizeze valoarea investitiilor realizate, valorii de piata, precum si valoarea de folosinta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru de servicii de evaluare consta in determinarea valorii reale din care din care sa se precizeze valoarea investitiilor realizate, valorii de piata, precum si valoarea de folosinta
-Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru, pe o perioada de 3 ani(2010-2012), in urma aplicarii procedurii de licitatie deschisa, cu un singur operator economic, atribuind ulterior contractele subsecvente operatorului economic declarat castigator.
-Numarul maxim estimat de contracte subsecvente pe durata acordului cadru: 60
-Contracte subsecvente incheiate intr-un an: minim 1, maxim 20
Valoarea estimata fara TVA: 294, 117.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 5.800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laArt.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice);
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de Inregistrare Fiscala(C.U.I.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular nr. 3Declaratia privind cifra de afaceri globala si daca este cazul Anexa la Formularul nr. 3 Declaratia privind cifra de afaceri globala prezentat de fiecare membru al asocierii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr. 4P Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani + Anexa 1 la Formularul nr. 4P-Formularul nr. 5P Certificat privind experienta similara
-Formular 6 Declaratie privind personalul angajat si responsabil pentru indeplinirea contractului-Se solicita ca din personalul responsabil pentru indeplinirea contractului sa faca parte cel putin un expert evaluator.
-Formular 7 - CV
-Formularul 8 - Declaratie de disponibilitate
-Pentru expertul evaluator se solicita copie dupa certificat de atestare ANEVAR insotit de copie dupa legitimatia de evaluator vizata pe anul in curs.-Formular 9 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze-Formularul nr. 19 Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea.
-Formularul 10 Acord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Elementul ofertei -Pretulb)Moneda: RON fara TVAc)Nr. de runde: 1d) Durata runda: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9559/31.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Sebes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 despre un act al autoritati contractante considerat nelegal(art. 256^2 alin. 1, lit. b))
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: str. Piata Primariei, nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/731004, Email: [email protected], Fax: 0258/734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 09:51