Licitatie Publica - Servicii de evaluare a activelor fixe, terenuri si cladiri, inclusiv cabinete medicale
Anunt de participare numarul 80833/25.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Szegedi Gyangyi, Tel.0261-713692, int.157, In atentia: Szegedi Gyangyi, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare a activelor fixe, terenuri si cladiri, inclusiv cabinete medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al judetului Satu Mare, la locatiile bunurilor imobile aflate in proprietatea publica si privata a judetului Satu Mare, conform Anexelor I, II, III, IV, V la Caietul de Sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: 615, 649.04RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii de evaluare a activelor fixe, terenuri si cladiri inclusiv cabinete medicale aflate in domeniul public si privat de pe teritoriul judetului Satu Mare, constand in stabilirea valorii reale, inclusiv cu investitiile realizate, valorii de piata, precum si valoarea de folosinta, respectiv redeventa pentru cladirile si terenurile apartinand domeniului public si privat, specificate in anexele 1, 2, 3, 4 respectiv si pret minim de vanzare pentru cabinete medicale din anexa 5, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati:
1)- Cantitatea maxima estimata de servicii, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordului cadru, este prezentata in anexele 1, 2, 3, 4, 5 la caietul de sarcini.- Cantitatea minima estimata de servicii, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordului cadru, este 20 % din cantitatile maxime estimate.2) Cantitatea maxima estimata de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, este de 21 incinte pelotul I,
66 incinte pe lotul II, 8 incinte pe lotul III, 2 incinte pe lotul IV, 20incinte pe lotul V.
- Cantitatea minima estimata de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, pe fiecare lot in parte este de 1 incinta.
Lista imobilelor are caracter estimativ, putand suferi modificari ulterioare in functie de modificarile intervenite in patrimoniu.3.)Obiectiveleserviciilor sunt :
- stabilireavalorii reale , inclusiv cu investitiile realizate, valorii de piata, precum si valoarea de folosinta, respectiv redeventa pentru cladirile si terenurile apartinand domeniului public si privat al judetului, specificate in anexele 1, 2, 3, 4 la prezentul caiet de sarcini, - stabilirea valorii reale, inclusiv cu investitiile realizate, valorii de piata, precum si valoarea de folosinta, respectiv redeventa, pret minim de vanzare pentrucladirile si terenurile (cabinete medicale) apartinand domeniului privat al judetului, specificat in anexa 5 la prezentul caiet de sarcini.
Pentru realizarea rapoartelor de evaluare se vor parcurge etape:
- identificare, - de determinare si localizare, - aplicare a metodelor legale de evaluare,
- metode de analiza a pietei imobiliare, - abordarea prin comparatii, - abordarea prin metoda tehnica reziduala, - stabilirea valorii finale, - obtinere extras C.F., - intocmire plan de situatii, - anexe de calcul, - documentar foto.
4.)Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente
Perioada (ani) Cantitatea estimata a contractelor Subsecvente (%)
2009 50%
2010 50%
Valoarea estimata fara TVA: 615, 649.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 500 lei, Garantiei de buna executie in cuantum de 10%din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al Judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.elig.-Form.7 din Vol.III, Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din OUG 34/2006-Form.8, Certif.
const.priv.indepl.oblig.exigib.de pl.a imp.si tax.de stat, incl.cele loc.precum si a contrib.pt.
asig.soc.de stat care sa ateste ca firma ofert.nu se inreg.cu dat., valab.la data desch.of.si/sau orice alte form.tip elib.de aut.comp.din tara in care of.este rezident, in orig.sau copie leg.Pers. jur./fiz.
str.vor prez.doc.echiv.traduse in l.rom., legal.Pers.jur./fiz.rom.-Certif.const.emis de ORC-in orig.sau copie leg.si valab.la data desch.of. Certif.de inreg.emis de ORC/Aut.de funct.(pf)in copie.Pers.jur.
/fiz.str.vor prez.doc.echiv.trad.in l.rom., legaliz.Persoane juridice/fizice straine - - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana si legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.- Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, va fi prezentata in traducere in limba romana, in forma legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 10 - Informatii GeneralePersoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani.Informatii privind dotarile specificeInformatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularului 11 din VOLUMUL III-Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de servicii similare, prezentarea copiei contractului nominalizat ca experienta similara insotit de recomandarea din partea beneficiarului.-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere conform Formularului 12;
- Persoanele fizice sau juridice care participa la procedura, trebuie sa fie experti evaluatori autorizati, sa prezinte autorizatie emisa de autoritatile competente, respectiv ANEVAR, vizata pe anul in curs la data efectuarii serviciului de evaluare.- Persoanele fizice/ juridicesa prezinte conform Formularului 13 curriculum vitae al personalului tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractelor.Ofertantul , atat persoanele fizice cat si juridice trebuie sa completeze Formularul 14prin careface dovada detinerii echipamentelor necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Formularul 17din Volumul III.Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare incheiate intre ofertant si subcontractant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 11:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la deschiderea ofertelor trebuie sa aiba imputernicire din partea ofertantului semnatar al documentatiei.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.M.Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661, Fax: 0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul Juridic si Contenbcios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2009 15:30