Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de evaluare a proiectelor finantate prin POP


Anunt de participare numarul 82247/16.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURA
Adresa postala: Str. Agricultori, nr.2, sector 2 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021492, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL MIHAI, Tel.021 6344429/33, Email: [email protected], Fax: 021 3326132, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare a proiectelor finantate prin POP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul ANPA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 1, 000, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluarea tehnica si financiara a cererilor de finantare pentru Programul Operational de Pescuit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72221000-0 - Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100 - 500 cereri de finantare, in domeniul piscicol, cu valori mai mari de 200000 euro
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
conform Documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational pentru Pescuit - Axa 5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice- Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale- Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 3./ informatii generalebilanturile contabile, pe ultimii 3 ani in care sa rezulte ca nivelul minim al mediei cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular nr. 4 Lista prinicpalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Recomandari/socumente constatatoare- Formularul nr. 5 Lista cu personalul de specialitate- Autorizare producator pentru livrarea produselor COTS (Commercial off-the-shelf)- Informatii privind asocierea- Formular 7 - Informatii privind subcontractantii- ISO 9001, 27001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim: operatorii economici vor trebui sa prezinte un numar de minim 2 contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotite de recomandarile/documentele constatatoare mentionate mai sus. . Formularul nr. 5 va fi insotit de CV-ul in format EUROPASS (a se vedea anexa la Formularul nr. 5), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei de proiect, (pentru cerintele legate de experienta minima aferenta fiecarui expert: managementul de proiect 1 specialist cu experienta de minim 5 ani in proiecte finatate din fonduri europene;Experti tehnici - Absolventi de studii superioare/ postuniversitare care sa ateste specializarea in domeniul pescuit/ acvacultura/sub-domeniile pentru care sunt propusi; Experti financiari - Absolventi de studii superioare in domeniul economic cu experienta de minim 5 ani in domeniul economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Existenta unui numar de 25 de proiecte depuse la ANPA, care trebuie evaluate pentru a se incheia contractele de finantare din Programul Operational pentru Pescuit.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
situatia economico financiara 8%, capacitatea tehnica 8%, capacitatea profesionala 84%. Detalii in documentatia de atribuire cap. VI. CRITERII DE SELECTIE A CANDIDATILOR.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2009 12:00
Locul: La sediul ANPA, str. Agricultori, 37 - 39 sect. 2Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane delegate din partea operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational pentru Pescuit, finantat prin Fondul European pentru Pescuit
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a unui act nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic - ANPA
Adresa postala: Str. Agricultori, nr. 37-39, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021492, Romania, Tel.021 634.44 29 (30, 31, 32, 33), Fax: 0213326132, Adresa internet (URL): www.anpa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2009 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer